Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:één glas alcohol kan het lichaam 1 tot 2 dagen ernstig verstoren: onze spijsvertering wordt stopgezet en onze honger en dorst ook waardoor wij meer trek krijgen.
Citaat:Alcohol verstoort de bloedsuikerspiegel
Citaat:Alcohol is een vitaminerover, met name vitaminegroep B (er ontstaan tekorten aan vitamines B1, B2, B3, Thiamine en C)
Citaat:Alcohol is gegist, samen met voedsel ontstaan er gisting en rotting in de spijsvertering.
Citaat:Alcohol irriteert en vergiftigt het zenuwstelsel en beschadigt het op de lange termijn.
Citaat:Alcohol verhardt de bloedvaten en vermindert de zuurstoftoevoer naar het hart
Citaat:Alcohol verhoogt het cholesterolgehalte waardoor de kans op hartaanval toeneemt
Citaat:Dagelijks gebruik van drie of meer glazen alcohol leidt op den duur tot hoge bloeddruk
Vjestagirl schreef:Ailill schreef:Ik had me gisteren voorgenomen om, gezien het verloop van dit topic, niet meer te reageren. TS kwam met een oproep en de eerste berichten waren positief, doel bereikt. Vervolgens komt het onderwerp drugs aan bod en dat wordt het nieuwe hoofd onderwerp, zelfs nadat TS aangeeft dit liever niet te willen.
Bokt ten voeten uit, well done.
Als je niet wil reageren, reageer dan niet, ipv dit soort passief agressieve berichten te posten.
Arrabel schreef:Citaat:TS, wil je hier nou wel of niet over door discussiëren?
Ik wil er liever niet over ver discussiëren, iedereen moet het gewoon lekker voor zich zelf bepalen.
Verder met tips over leuke festivals, campings of andere leuke dingen!
Maar ik heb al een paar hele leuke tips gekregen!![]()
![]()
Dat klinkt er leuk Ann_moi, waar ligt Teuge precies?
Axel_Valerie schreef:Wie heeft hier trouwens wel eens vegetarische gyros op een pita gegeten vanuit een stand op een festival? Ik vind dat echt HEEL lekker maar eet het helaas maar 1 keer per jaar op landjuweel. Zou graag willen weten waar ik dat kan vinden verder..

is op ruigoord ook altijd zo leuk!
)Axel_Valerie schreef:Voor de liefhebbers. Dit is wat wij neergezet hebben op magneet. Ik draai zelf ook wel eens (techno) op feestjes en in Amsterdam. Zo zijn we er een beetje ingerold. Ik ontwerp geen festivals, soms bouwen we wat of ben ik regelteef achter de schermen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
. Welke feestjes draai je zo al? Ga regelmatig naar techno/ house feestjes.
Ann_moi schreef:minikatje schreef:Vlakbij Apeldoorn.
Lijkt mij ook erg leuk om daar heen te gaan, kleine hippieboktmeet?
Leuk idee minikatje!