Kaula schreef:amintah schreef:Nogmaals, ik geef de TS groot gelijk. Zeker niet op je kap laten zitten door die pubers daar. Je bent ZIJN vrouw, hij koos voor jou en zen dochters hebben niets in de pap te brokken. Dat ze hun pa eens gelukkig laat zijn!
Ik ben toch blij dat jij mijn stiefmoeder niet bent, kinderen horen altijd, maar dan ook altijd op nr. 1 te staan.
Kinderen zijn afhankelijk (geweest) van hun ouders, hebben bevestiging en liefde nodig.
In veel ogen van kinderen is de partner die voor een ander heeft gekozen ook een verrader, logisch want ze zien het verdriet van de andere partner. Die heeft dan eventjes helemaal geen recht op gelukkig zijn volgens kinderen. Dan sta je als stiefouder al -1 achter... Het is als kind ook moeilijk om loyaal naar beide ouders te zijn bij een scheiding.
nogmaals, wie zegt dat hij de verrader is?
Wie zegt dat hij het huwelijk heeft verbroken om met de TS verder te gaan?
In ons geval was de ex van men vriend er vandoor met een ander.
Kinderen horen op nr 1 te staan, uiteraard, maar kinderen horen zich ook respectvol te gedragen..
En misschien een beetje blij te zijn voor hun pa dat hij terug geluk heeft gevonden in zen leven? Zoiets mogen ze hem toch gunnen zeker? Mij lijkt het eerder dat ze er alles aan doen om tegen te werken ..