het grote relatie topic #1

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoelang heb je al een relatie?

Net
10 (4%)
paar weken
12 (5%)
paar maanden
48 (20%)
paar jaar
107 (45%)
lang ;)
58 (24%)

Totaal aantal stemmen: 235

Quir

Re: het grote relatie topic #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 01:11

Ik heb mijn vriend leren kennen met de 1 april grap van bokt en tweakers in 2013...

Woonde nog in Zweden en hij in Nederland (vlakbij waar ik weer zou gaan wonen). Na een vijf weken Skypen en appen heeft hij me van het vliegveld opgehaald s avonds, ben bij hem die avond gebleven en nooit meer zijn huis verlaten. Hihi.

Wonen dus ook bijna 1,5 jaar nu samen (eigenlijk net zolang als dat we elkaar kennen dus) en ben nog nooit zo gek op iemand geweest als op hem. <3

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 09:31

Mooi verhaal!

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:30

Mijn vriend en ik hebben nu iets langer dan een half jaar een relatie.
Zijn via een vriendin gaan daten.
En ik hoop dat we nog lang samenblijven

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 18:24

Ik ken mijn vriend via de vriend van een vriendin van mij haha :D Die probeerde ons te koppelen :D
Eerste keer dat ik hem zag gingen we met z'n vieren een avondje weg, daarna nog een keer met hem gedate, en de date daarna had ik verkering :D

Nu net een maandje een relatie, dus is nog kort! :P

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 13:07

Hihi ik meld me ook :) !
Ik heb 18 sept een jaar een relatie met de liefste vriend van de wereld.

Vorig jaar elkaar ontmoet tijdens een schoolkamp, allemaal heel toevallig gelopen maar het klikte gelijk .

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 16:52

Woont iemand hier toevallig in zuid-holland? Kent iemand daar leuek jongens haha?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:23

Hier geen relatie (meer), wel her en der beetje afspreken maar is niet serieus.
Toen ik 14 was leerde ikmijn eerste vriendje kennen, zaten bij elkaar op school, hij mavo 3 ik havo 2. Eind van het schooljaar.
We kregen in augustus 2011 een relatie en in maart 2013 is dit uitgegaan.

In zomer 2013 een andere jongen leren kennen en uiteindelijk met hem samen geweest van oktober 2013 tot januari 2014. Maakte het een aantal dagen voor mn verjaardag uit. Twee weken flink depressief geweest, niet eten niet drinken niet slapen. 8 kilo afgevallen. Dit kwam zo onverwachts aan. Bij het eerste vriendje waren we er beide van overtuigd dat het beter was om er een eind aan te maken.
Dus had er iets minder moeite mee.

Eerste vriendje heeft een relatie met een vriendin van mij nu, wat alleen geen vriendin meer is :+ . Zie hem af entoe met uitgaan en dan hebben we het gewoon gezellig. Tweede vriendje zie ik ook wel 'ns met uitgaan en spreek ik vaak voor festivalletjes enz.

Moet wel zeggen dat ik het af en toe een beetje mis hoor, vooral doordat de meeste van mijn vriendinnen nu een vaste relatie hebben en ook een beete door de series die ik kijk haha :') :')

Hij komt vanzelf een keer op mn pad :j bij jou ook TS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:24

ponypret123 schreef:
Woont iemand hier toevallig in zuid-holland? Kent iemand daar leuek jongens haha?

Ik kom trouwens uit Den Haag haha

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 15:29

Ik heb ook wel een leuk verhaal:
We leerden elkaar kennen op de kermis. Ik was 11 hij 12 en beide waren we met vrienden op de kermis. Zijn op een gegeven moment met z'n allen gaan 'buitenspelen' je kent het wel op die leeftijd. Na een half jaar ging hij verhuizen naar Arnhem want hij ging bij jong Vitesse spelen. Na een aantal jaar kwam hij terug naar Haarlem en nam via MSN contact met me op. We spraken een paar keer af en hij vroeg verkering (ik was 15 en hij 16). En nu 6,5 jaar later zijn we nog steeds samen. :D

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 00:19

Tegen gekomen op mijn toenmalige werk. Bij de eerste ontmoeting had ik al; zo wat een leuke jongen! Maar via via achter gekomen dat hij een vriendin had, dus niks mee gedaan.

Jaar later voegde hij me toe op Facebook en raakten we aan de praat. Na drie maanden non stop berichtjes sturen toch maar eens afgesproken. Eerste date was vriendschappelijk gezellig. Tweede date zoende hij mij en viel bij mij pas het kwartje, dat hij toch wel erg leuk was (haha).
Ik was toen 22 jaar, maar ik moet eerlijk zeggen dat hij op het juiste moment kwam. Ik heb namelijk enorm genoten van m'n vrijgezelle tienertijd!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 07:28

Ik ken mijn vriend via mijn paard :D

Hij was namelijk de eerste eigenaar van m'n paard (niet degene waar ik hem van gekocht heb). Toen ik mijn paard kocht(heb ik via via contact met hem gekregen) en is hij nog eens komen kijken omdat ik dacht dat hij het wel leuk zou vinden om z'n oude paard nog eens te zien maarja van het een kwam het ander :D

Wij zijn nu een dikke 4 jaar samen en ik ben mijn paard nog elke dag dankbaar hihi hij is mijn cupido geweest ;) :D

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 07:54

Ik ben in januari 6 jaar samen met mijn vriend, ik wordt over een week 25 en hij bijna 28.
En ja, soms denk je wel eens, hmm m'n "jeugd" had ook anders kunnen verlopen, als je single bent op die leeftijden is het toch anders!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:09

Ik ben eind oktober 10 jaar samen met mijn vriend.<3

Hebben elkaar op een dorpsfeest ontmoet en hopen dit jaar nog te gaan samenwonen

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 10:28

Mijn man en ik kennen elkaar nu 7 jaar en zijn 3 jaar getrouwd.

Ik woonde in een studentenhuis en hij was de nieuwe huisgenoot. De andere huisgenoten (waaronder mijn beste vriendin) hadden allang in de gaten dat ik als een blok voor hem gevallen was, maar ik hield stug vol dat ik hem alleen knap vond, meer niet. Dat heb ik nog lang moeten horen! Op mijn bruiloft zei m'n beste vriendin nog "Jaaa-jaaa, hij is alleen maar knap, meer niet, hè?" hahaha.

Wat betreft op mijn 14e, toen heb ik op school wel eens een vriendje gehad, en later rond mijn 16e met stappen ook wel wat leuke jongens ontmoet waarmee ik ging daten, maar steeds na een paar maanden had ik zoiets van, dit is het niet helemaal. Het is heel chlichè, maar ook voor mij kwam het pas toen ik er niet meer naar op zoek was en eigenlijk juist helemaal niet op zat te wachten.