Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LovingTweety schreef:TS, ik vind het eigenlijk heel zorgelijk dat jij je op jouw leeftijd zo'n zorgen maakt over de drama's in de wereld. We zitten 'gelukkig' relatief veilig. Praat hier eens over met je ouders, misschien kan je met ze naar de huisats want dit is niet heel gezond voor iemand van 12.
Aryana schreef:Het is helemaal niet raar dat ts zich zorgen maakt, het wil zeggen dat ts zich al heel vroeg bewust is van haar omgeving. Wat misschien wel helpt ts is om in het heden te leven en niet bezig te zijn met de dag van morgen, dat kan heel veel rust geven in je leven.
NathalietjeB schreef:hebben we hier nou zulke oogkleppen op in nl?? IS, JIHAD, etc zitten hier al in nl...
er komt eerdaags in den haag namelijk als goed is een grote groep koran mafkezen die hier de wil op willen komen leggen van de koran.
als iedereen vooral oogkleppen op blijft houden zitten we straks verder in de stront dan dat iedereen denkt...
RedRoses schreef:Geryon schreef:Ik begrijp je angst. Zag laatst een link op fb dat Nederland ook aan de beurt komt en dat dat al gepland is?? Vind het ook zo eng dat er hier in ons land zoveel mensen zijn die achter de IS staan..
Maar zullen ze Europa wel in komen? We hebben toch zo'n groep, de NAVO ofzoiets?
Vind het ook zeer belachelijk dat die mensen Nederland niet per direct uitgezet worden! Die wil je toch niet in je land hebben? Nederland wordt op die manier met de tijd ook zo'n land vol haat en oorlog! ilayda schreef:Had het net met mijn vriend over dit topic (hij is ook moslim)
Hij zei dat erin de koran staat dat er een hele groep "moslims" zou komen met zwarte vlagen enz enz het zelfde als ISIS en er staat daarbij ook dat de echte moslims zo ver mogelijk bij hun uit de buurt moeten gaan.
Mensen draaien zo veel dingen om, wel jammer want de Islam word er slecht op aangekeken wat eigenlijk ook niet gek is als je alleen maar zulke berichten voor bij ziet komen