Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Ben ik dan nou de enige die het zo smerig vind?Als het gebeurt is dan ga ik direct douchen, de seks is enig maar de reactie van de mini-me dat hij het leuk vind iets minder. Vind dat echt zó vies. Of het nou voor het slapen gaan is of niet, daarna moet ik douchen of me wassen.
Yavanna schreef:Je vind sex an sich dan toch niet smerig? Ik was mezelf ook nadien en plas, maar dat is ook om blaasontsteking te voorkomen... Dus denk ik dat je t een beetje verkeerd omschrijftals je sex nl smerig zou vinden, wil je er m.i helemaal niks van weten en zou je frigide zijn.. Ik ken je niet hoor.. Maar als ik t zo lees loopt t wel los, en is het wassen een natuurlijke reactie..
Yavanna schreef:KimD schreef:Ben ik dan nou de enige die het zo smerig vind?Als het gebeurt is dan ga ik direct douchen, de seks is enig maar de reactie van de mini-me dat hij het leuk vind iets minder. Vind dat echt zó vies. Of het nou voor het slapen gaan is of niet, daarna moet ik douchen of me wassen.
Je vind sex an sich dan toch niet smerig? Ik was mezelf ook nadien en plas, maar dat is ook om blaasontsteking te voorkomen... Dus denk ik dat je t een beetje verkeerd omschrijftals je sex nl smerig zou vinden, wil je er m.i helemaal niks van weten en zou je frigide zijn.. Ik ken je niet hoor.. Maar als ik t zo lees loopt t wel los, en is het wassen een natuurlijke reactie..
Foaly schreef:Yavanna schreef:Je vind sex an sich dan toch niet smerig? Ik was mezelf ook nadien en plas, maar dat is ook om blaasontsteking te voorkomen... Dus denk ik dat je t een beetje verkeerd omschrijftals je sex nl smerig zou vinden, wil je er m.i helemaal niks van weten en zou je frigide zijn.. Ik ken je niet hoor.. Maar als ik t zo lees loopt t wel los, en is het wassen een natuurlijke reactie..
Niet frigide, asexueelEn dat komt meer voor dan je denkt, mensen die sex maar overbodig/smerig/onaangenaam of wat dan ook vinden, en het dus veel liever maar laten voor wat het is
On topic: Vriendlief en ik hebben besloten te wachten tot het huwelijk, dus voor ons is het voorlopig nog 0 x in de week
Foaly schreef:Wow, blijkbaar ben ik bijzonder![]()
Het heeft idd met geloofsredenen te maken. We vinden het belangrijk om echt elkaars eerste en enige te zijn en te blijven, en voor het huwelijk heb je die zekerheid nu eenmaal niet (binnen het huwelijk tegenwoordig ook niet altijd meer, maar toch). Dit is tegelijk ook 'gewoon' een persoonlijke reden; je krijgt mijn blote ik alleen te zien als je ook echt op de lange termijn een verbintenis wilt aangaan. Anders niet
![]()
En of het lastig is: Tja. Het is gewoon een kwestie van grenzen stellen en een andere manier van intimiteit beleven, denk ik. Zoenen? Oké. Knuffelen en strelen: meer dan prima. Een knoopje los en even gluren richting mijn boobies? Vooruit. Maar voor de rest blijven de kleren aan en blijven we uit elkaars onderbroek![]()
Voor meer nieuwsgierige aagjes: Mijn pb-box staat open
Foaly schreef:KimD: we dachten er (gelukkig) allebei hetzelfde over. Weet ook niet hoe het was gelopen als de één wel had gewild en de ander wilde wachten, volgens mij kom je dan ergens toch niet goed uit.
Joolien:Als ie second base wil kan ie het krijgen, maar ik trek er voorlopig nog niet speciaal mn shirt voor uit. Gelukkig vindt ie mn bh's ook heel mooi en intrigerend, dus dat scheelt