Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

KimD

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:12

Ben ik dan nou de enige die het zo smerig vind? :') Als het gebeurt is dan ga ik direct douchen, de seks is enig maar de reactie van de mini-me dat hij het leuk vind iets minder. Vind dat echt zó vies. Of het nou voor het slapen gaan is of niet, daarna moet ik douchen of me wassen.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:35

Na 4 jaar nog bijna elke dag. Tijd moet je voor elkaar vrij maken. Wij hebben ook wel eens periodes wat minder seks en dan was altijd de oorzaak dat we elkaar eigenlijk bijna nooit meer zagen en zo druk waren met van alles dat het er gewoon niet meer van komt, dat gaat overigens in combinatie met nooit tijd voor elkaar hebben. Dan besluiten we altijd om weer wat rustiger aan te doen en wat meer tijd voor elkaar te maken. Als je tijd voor elkaar maakt komt het er vanzelf wel van denk ik.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 16:54

KimD schreef:
Ben ik dan nou de enige die het zo smerig vind? :') Als het gebeurt is dan ga ik direct douchen, de seks is enig maar de reactie van de mini-me dat hij het leuk vind iets minder. Vind dat echt zó vies. Of het nou voor het slapen gaan is of niet, daarna moet ik douchen of me wassen.

Je vind sex an sich dan toch niet smerig? Ik was mezelf ook nadien en plas, maar dat is ook om blaasontsteking te voorkomen... Dus denk ik dat je t een beetje verkeerd omschrijft :) als je sex nl smerig zou vinden, wil je er m.i helemaal niks van weten en zou je frigide zijn.. Ik ken je niet hoor.. Maar als ik t zo lees loopt t wel los, en is het wassen een natuurlijke reactie..

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:25

Yavanna schreef:
Je vind sex an sich dan toch niet smerig? Ik was mezelf ook nadien en plas, maar dat is ook om blaasontsteking te voorkomen... Dus denk ik dat je t een beetje verkeerd omschrijft :) als je sex nl smerig zou vinden, wil je er m.i helemaal niks van weten en zou je frigide zijn.. Ik ken je niet hoor.. Maar als ik t zo lees loopt t wel los, en is het wassen een natuurlijke reactie..

Niet frigide, asexueel ;) En dat komt meer voor dan je denkt, mensen die sex maar overbodig/smerig/onaangenaam of wat dan ook vinden, en het dus veel liever maar laten voor wat het is :)

On topic: Vriendlief en ik hebben besloten te wachten tot het huwelijk, dus voor ons is het voorlopig nog 0 x in de week :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:28

Leuk om dit mee te lezen, kan je zeggen dat wij lager zitten maar dit heeft medische redenen.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:29

Ik heb iedere avond seks met mijn vriend. Soms meer (bijv s'ochtends) maar eigenlijk zelden dat we het een avond niet doen. Tenzij we allebei een hele vermoeiende dag hebben gehad ofzo, maar dan zitten we nog wel aan elkaar. Maargoed wij zijn ook helemaal gek op elkaar. *\o/*

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:30

Yavanna schreef:
KimD schreef:

Ik schrijf toch dat ik de seks enig vind? :P

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:39

Foaly schreef:
Yavanna schreef:

Niet frigide, asexueel ;) En dat komt meer voor dan je denkt, mensen die sex maar overbodig/smerig/onaangenaam of wat dan ook vinden, en het dus veel liever maar laten voor wat het is :)

On topic: Vriendlief en ik hebben besloten te wachten tot het huwelijk, dus voor ons is het voorlopig nog 0 x in de week :P

serieus? je weet niet wat je mist :D

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:40

Daar heb ik wel respect voor :j

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:50

Wow, blijkbaar ben ik bijzonder :+

Het heeft idd met geloofsredenen te maken. We vinden het belangrijk om echt elkaars eerste en enige te zijn en te blijven, en voor het huwelijk heb je die zekerheid nu eenmaal niet (binnen het huwelijk tegenwoordig ook niet altijd meer, maar toch :+ ). Dit is tegelijk ook 'gewoon' een persoonlijke reden; je krijgt mijn blote ik alleen te zien als je ook echt op de lange termijn een verbintenis wilt aangaan. Anders niet :P

En of het lastig is: Tja. Het is gewoon een kwestie van grenzen stellen en een andere manier van intimiteit beleven, denk ik. Zoenen? Oké. Knuffelen en strelen: meer dan prima. Een knoopje los en even gluren richting mijn boobies? Vooruit. Maar voor de rest blijven de kleren aan en blijven we uit elkaars onderbroek :D

Voor meer nieuwsgierige aagjes: Mijn pb-box staat open :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:52

foaly@knap hoor...is mij nooit gelukt..ben ook nooit getrouwd,dan was ik nu op mijn vijftigste nog maagd :D

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:54

Side note: niets tegen mensen die hier anders mee omgaan natuurlijk, sex is ieder zn eigen persoonlijke pakkie an :D

Nog een side note: Vriend en ik zijn beide 23 :)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:58

Iedere dag.
De keren dat we een dag 'overslaan' zijn op 1 hand te tellen.
Gelukkig hebben we allebei een vergelijkbaar libido.
Ik vind seks niet alleen seks,of geilheid om het maar bij naam te noemen.
Ik vind het ook geborgenheid,ontspanning, ontlading en intimiteit.
:)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:58

Ik vind seks overrated :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:59

Foaly schreef:
Wow, blijkbaar ben ik bijzonder :+

Het heeft idd met geloofsredenen te maken. We vinden het belangrijk om echt elkaars eerste en enige te zijn en te blijven, en voor het huwelijk heb je die zekerheid nu eenmaal niet (binnen het huwelijk tegenwoordig ook niet altijd meer, maar toch :+ ). Dit is tegelijk ook 'gewoon' een persoonlijke reden; je krijgt mijn blote ik alleen te zien als je ook echt op de lange termijn een verbintenis wilt aangaan. Anders niet :P

En of het lastig is: Tja. Het is gewoon een kwestie van grenzen stellen en een andere manier van intimiteit beleven, denk ik. Zoenen? Oké. Knuffelen en strelen: meer dan prima. Een knoopje los en even gluren richting mijn boobies? Vooruit. Maar voor de rest blijven de kleren aan en blijven we uit elkaars onderbroek :D

Voor meer nieuwsgierige aagjes: Mijn pb-box staat open :)

Nohhh dat is gemeen, kijke kijke nie kopen _O-

Nee zonder gekheid, ieder zijn beslissing, ik denk ook niet dat het bijzonder is, alleen blijven steeds minder mensen maagd tot het huwelijk. Zo lang je niet weet wat seks is kun je het ook niet missen, dat scheelt :D :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:59

Kan eroverheen gelezen hebben maar dacht je vriend er al zo over of heb je hem dit vertelt en heeft hij zich daarop aangepast?

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:00

Kwaliteit boven kwantiteit.

Tenminste, dat maak ik mezelf maar wijs, want ivm studies duurt het ook nog wel even voordat we samenwonen en elkaar dagelijks kunnen zien. :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:04

Mijn vriend woond al4 jaar bij mijn ouderlijk huis in. Dat houd in dat het erg druk kan zijn hier.

Ik heb de complete zolder voor mijzelf, maar We hebben geen deur oid. Dat zorgt er dus voor dat iedereen ons kan horen, al zijn We nog zo stil.

Dat zorgt er dus ook voor dat We het niet zo vaak doen als We zouden willen. Vaak Is de zin al weer weg zodra er iemand de trap op komt, wat dus er vaak gebeurd.

Het komt er uiteindelijk op neen dat We misschien maar 1x/maand of zelfs 1x/2maanden intiem zijn.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:11

KimD: we dachten er (gelukkig) allebei hetzelfde over. Weet ook niet hoe het was gelopen als de één wel had gewild en de ander wilde wachten, volgens mij kom je dan ergens toch niet goed uit.

Joolien: _O- Als ie second base wil kan ie het krijgen, maar ik trek er voorlopig nog niet speciaal mn shirt voor uit. Gelukkig vindt ie mn bh's ook heel mooi en intrigerend, dus dat scheelt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:14

Foaly schreef:
KimD: we dachten er (gelukkig) allebei hetzelfde over. Weet ook niet hoe het was gelopen als de één wel had gewild en de ander wilde wachten, volgens mij kom je dan ergens toch niet goed uit.

Joolien: _O- Als ie second base wil kan ie het krijgen, maar ik trek er voorlopig nog niet speciaal mn shirt voor uit. Gelukkig vindt ie mn bh's ook heel mooi en intrigerend, dus dat scheelt :')

Arme jongen, wat doe je hem aan :') Merk je ook dat het voor hem moeilijker is dan voor jou?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:23

Ik zou bijna medelijden met m krijgen inderdaad :')

Hij laat zich wel wat vaker 'meeslepen' als we aan het zoenen en doen zijn, maar hij is zich daar gelukkig van bewust, en vraagt ook vaak aan mij of het oké is wat hij doet/wil gaan doen. En zolang er dus geen kleren uitgaan of onderbroekgebeuren bij komt kijken, vind ik het (meestal) prima :)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:24

Sterke keuze Foaly. Ik vind het altijd knap dat mensen deze keuzen willen maken niet alleen omdat het zo hoort maar omdat ze er zelf achter staan.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:30

In het begin van de relatie vaak, soms meerdere keren per dag, maar sowieso vaker per week.
Door de afstand van de relatie was net sowieso lastig om regelmatig seks te hebben, maar helaas moet ik bekennen dat het de laatste maanden erg triest. Dit is vooral op mij aan te merken, druk, moe, geen zin.. Nu blijkt dat dit vaker voorkomt en men dan zin moet maken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:35

Foaly, heeft die keuze ook niet als voordeel dat je later meer tijd en aandacht kan besteden aan voorspel? Althans, dat lijkt wel een logisch gevolg toch. Je leert - behalve wat er in de broek zit dan :P - toch elke centimeter van elkaars lichaam heel erg goed kennen.

Hoe vaak zijn jullie dan intiem, merk je dat er een groter verlangen is dan bij stellen die het wel al doen?

Hier wisselt het enorm. Aan het begin van onze relatie deden we het elke dag en soms meermaals per dag. Nu zitten we niet meer op kamers en wonen we bij de schoonouders in, in een kamer waar je ALLES hoort, mét een heel smal eenpersoonsbed dat ook nog eens vreselijk typt. Daarbij komt dat vriendje naar het aseksuele neigt wanneer hij spanningen ondervindt en onder stress staat. Gelukkig knuffelen we in die periodes dubbel zo veel.
Zonde, want als we het doen, is het hele leuke en goede seks :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:35

Balou vind jij dat je zin moet maken?