Gelukkig dat iedereen die zelf naar binnen gestapt is hier ook lering uit trekt, wat een heftige afloop. Heel erg veel sterkte TS, zoiets gaat je echt niet in je koude kleren zitten.
Ow jeetje wat heftig zeg… Getsie daar moet je toch niet aan denken? Goed dat je de politie hebt gebeld. Meestal loopt zoiets met een sisser af maar in dit geval…
Oei.. Dit einde had ik ook niet verwacht! Goed dat je zelf niet naar binnen bent gegaan! En enorm goed dat je toch actie ondernomen hebt! Heel veel sterkte!!
Jeetje wat heftig. Hoopte in het begin van het topic al dat je niet zelf naar binnen zou gaan. Heel goed dat je de politie gebeld hebt. Veel sterkte en denk goed na of je hulp wilt.
Oh Suus wat onwijs schrikken zeg. Heel erg veel sterkte meis
Aukelizzy
Geplaatst: 06-08-14 09:06
Ik lees dit topic net en had eerlijk gezegd deze uitkomst ook totaal niet verwacht. Gelukkig dat je niet zelf naar binnen gegaan bent. Heel veel sterkte de komende tijd.
CRos95
Geplaatst: 06-08-14 09:09
Aukelizzy schreef:
Ik lees dit topic net en had eerlijk gezegd deze uitkomst ook totaal niet verwacht. Gelukkig dat je niet zelf naar binnen gegaan bent. Heel veel sterkte de komende tijd.
Jeetje wat naar zeg. Ik had het topic een paar keer voornij zien komen maar niet gelezen. Wat een vervelende afloop. Wel fijn dat je niet zelf naar binnen ben gegaan. Ik weet namelijk hoe het voelt om iemand te vinden. Sterkte TS