Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VeraPopeye schreef:Pff je kunt wel zeggen als hij vreemd gaat vergeef ik hem niet, dat zei ik ook altijd maar als het zo ver is. Mijn vriend heeft mij bedrogen met een van mijn beste vriendinnen. Ze hebben niet gezoend, maar zijn veel te ver gegaan in gesprekken, stiekem afspreken en berichten. Op het begin heb ik hem gezegd als je in een dronken bui met iemand zoent kan ik dat accepteren, dat vind ik veel minder erg als een hele geheime relatie waar je misschien niet eens mee hebt gezoend maar wat wel bewust is en lang doorgaat. En ik heb op het begin gezegd het ergste wat je een meisje aan kunt doen is met haar beste vriendin vreemd gaan en dan voor haar willen kiezen.
Hoe ironisch raad je wel wat hij gedaan heeft.
Ik bedoelde meer dat dat in mijn ogen het ergste is wat je iemand kunt aan doen, of het nu de jongen of het meisje is. Bij mij is het ook nog vrij recent, ik weet niet of ik met zo iemand verder kan gaan. Daar moet ik helaas nog achter komen. VeraPopeye schreef:Pff je kunt wel zeggen als hij vreemd gaat vergeef ik hem niet, dat zei ik ook altijd maar als het zo ver is. Mijn vriend heeft mij bedrogen met een van mijn beste vriendinnen. Ze hebben niet gezoend, maar zijn veel te ver gegaan in gesprekken, stiekem afspreken en berichten. Op het begin heb ik hem gezegd als je in een dronken bui met iemand zoent kan ik dat accepteren, dat vind ik veel minder erg als een hele geheime relatie waar je misschien niet eens mee hebt gezoend maar wat wel bewust is en lang doorgaat. En ik heb op het begin gezegd het ergste wat je een meisje aan kunt doen is met haar beste vriendin vreemd gaan en dan voor haar willen kiezen.
vuurneon schreef:Sterretje90 schreef:Vergeven: ja. Maar meer voor mijn eigen welzijn dan voor dat van hem. En relatie is meteen over.
Vind je het erg dat ik er dan gelijk genitale wratten bij wens?
'Ik vergeef het je en hoop dat je schaamluis op hebt gelopen of genitale wratten'
Gewoon soort wraak van moeder natuur
Maar, ja, inderdaad, da's wel zo ongeveer wat ik bedoelde ja!
moretje schreef:VeraPopeye schreef:Pff je kunt wel zeggen als hij vreemd gaat vergeef ik hem niet, dat zei ik ook altijd maar als het zo ver is. Mijn vriend heeft mij bedrogen met een van mijn beste vriendinnen. Ze hebben niet gezoend, maar zijn veel te ver gegaan in gesprekken, stiekem afspreken en berichten. Op het begin heb ik hem gezegd als je in een dronken bui met iemand zoent kan ik dat accepteren, dat vind ik veel minder erg als een hele geheime relatie waar je misschien niet eens mee hebt gezoend maar wat wel bewust is en lang doorgaat. En ik heb op het begin gezegd het ergste wat je een meisje aan kunt doen is met haar beste vriendin vreemd gaan en dan voor haar willen kiezen.
Jeetje wat erg. En wat dapper van jou om t nog een kans te geven als ik t uit de volgende post begrijp?
Ik zou heel cliché tegen je willen zeggen dat iedere vrouw veel meer waard is dan zo'n kwal. Maar goed, wanneer er liefde in t spel is worden dingen nou eenmaal gecompliceerder...
Al zou ik mijn vriend nooit kunnen vergeven.
ik vind t nogal wat Dannon schreef:VeraPopeye schreef:Pff je kunt wel zeggen als hij vreemd gaat vergeef ik hem niet, dat zei ik ook altijd maar als het zo ver is. Mijn vriend heeft mij bedrogen met een van mijn beste vriendinnen. Ze hebben niet gezoend, maar zijn veel te ver gegaan in gesprekken, stiekem afspreken en berichten. Op het begin heb ik hem gezegd als je in een dronken bui met iemand zoent kan ik dat accepteren, dat vind ik veel minder erg als een hele geheime relatie waar je misschien niet eens mee hebt gezoend maar wat wel bewust is en lang doorgaat. En ik heb op het begin gezegd het ergste wat je een meisje aan kunt doen is met haar beste vriendin vreemd gaan en dan voor haar willen kiezen.
Mwoah. Als een meisje dit een jongen aandoet, is het ook niet veel beter hoor... trust me on that one
_lies_ schreef:Dannon schreef:Mwoah. Als een meisje dit een jongen aandoet, is het ook niet veel beter hoor... trust me on that one
Nop, het is allebei even erg.. Dat raakt je nog 10x zo diep, en je beste vriend(in) en je partner die je bedriegen... Ik vind het echt harteloos dat mensen zo zijn
) 
Jolien87 schreef:Laat ik het zo zeggen: toen mijn toenmalige vriend stiekem met zijn ex had afgesproken om overdag samen wat te gaan drinken in de stad -op haar verjaardag nota bene- was ik al flink over de zeik. Vooral omdat hij het in eerste instantie nog ontkende ook, ik moest het van haar horen en volgens haar ging zij ervan uit dat ik ervan op de hoogte was dat zij hadden afgesproken.
Dus ik kan wel raden hoe ik me zou voelen als mij vriend daadwerkelijk zou vreemdgaan.
Lara_Silver schreef:Vreemdgaan is hier absoluut exit. Je vriend/ vriendin heeft je zojuist duidelijk gemaakt op de meest expliciete wijze dat iemand anders aantrekkelijker is, lichamelijk en al dan niet relationeel, wat nog veel erger is. Daar kan je toch niet bij blijven? Voor mij persoonlijk is dat echt een gebrek aan zelfrespect, en ik kan de vriendinnen die hun vreemdganger hebben vergeven niet begrijpen. En het is niet alsof de relatie er op vooruit is gegaan, erg in tegendeel zelfs.
Mindim schreef:Het is net zoals Ayasha zegt, zo zwart - wit is het allemaal niet.