Ex terug krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: Ex terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:22

Eerst hield hij minder van je en toen weer meer.. En hoe oud is hij dan wel niet?

Heb gewoon je eigen leven en zie hem als een extratje. Je komt zooo naiëf over

lady62

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:41

Het komt op mij over dat hij niet weet wat hij wil.
Is niet erg maar hij kan niet van jou verwachten dat jij op hem gaat wachten dat vind ik eigenlijk erg egoïstisch.
Jij stelt je veel te onzeker en afhankelijk op en dat is ook niet goed.
Het is ook niet goed om in een relatie alles samen te doen dat is heel benauwend en vergeet niet dat een man anders in elkaar zit dan een vrouw.
Nogmaals hij weet niet wat hij wil dus praat met hem en geef hem een periode de tijd om er achter te komen wat hij wel wil blijft hij twijfelen stop er dan mee want dan geeft hij niet genoeg om je om door te gaan.
Hij lijkt mij geen vechter voor zijn relatie en de makkelijkste weg te kiezen en is erg onvolwassen.
Als je op deze manier doorgaat dan ga jij er aan onderdoor en blijf je over met een heel laag zelfbeeld en een heleboel stress.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:46

Je moet je ex niet proberen terug te krijgen, je moet jezelf terug krijgen :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 08:51

Pattypaard schreef:
En gevoel met uitmaken weg en ineens weer houden van.. klinkt mij te makkelijk. Zeker op die relatief korte tijd van relatie.

Dit inderdaad... Als iemand na zo'n korte tijd al dit kunstje flikt, wat doet hij dan de volgende keer? Zo'n persoon is het allemaal niet waard.. Grote kans dat als hij zijn zin weer krijgt dat het over een paar maanden weer twijfelen is.

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:23

Ik denk dat het sowieso heel belangrijk is om samen te gaan voorkomen aan een herhaling als jullie weer samen komen. Want ook al zien jullie elkaar nu niet elke dag, jullie hebben nog wel dagelijks contact. En als het aan is, zie ik de bui alweer hangen dat jullie weer bij elkaar op de lip gaan zitten na zo'n tijd van gemis.

En ik denk met name dat jijzelf daar het initiatief in mag nemen. Hij laat jou nu een beetje hangen en wachten onder het mom van 'meer tijd voor zichzelf'. Maar wat gaat voorkomen dat hij straks niet weer 'tijd voor zichzelf' nodig heeft?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:46

Dus op het moment dat jij de benen bij elkaar houd, houd hij in weer heel veel van je. Kan je maar één advies geven als je achter zijn echte bedoelingen wil komen, houd je benen nog maar een maand bij elkaar. Ik zeg het misschien een beetje plat en cru maar jij lijkt op een hele roze wolk te zweven omdat hij in één keer weer zo "lief " is. Dus kom van die wolk af en bekijk het zelf eens met het oog van een buitenstaander, als hij echt van je houd dan mort hij over een maand nog niet als jullie geen seks hebben maar probeert hij je te respecteren en een echt goede band op te bouwen.
En de opmerking van hem dat je niet met andere jongens om mag gaan, brrr, dat heb ik ook eens gehoord en ik ben heel hard de andere kant op gegaan.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:04

bigone schreef:
Dus op het moment dat jij de benen bij elkaar houd, houd hij in weer heel veel van je. Kan je maar één advies geven als je achter zijn echte bedoelingen wil komen, houd je benen nog maar een maand bij elkaar. Ik zeg het misschien een beetje plat en cru maar jij lijkt op een hele roze wolk te zweven omdat hij in één keer weer zo "lief " is. Dus kom van die wolk af en bekijk het zelf eens met het oog van een buitenstaander, als hij echt van je houd dan mort hij over een maand nog niet als jullie geen seks hebben maar probeert hij je te respecteren en een echt goede band op te bouwen.
En de opmerking van hem dat je niet met andere jongens om mag gaan, brrr, dat heb ik ook eens gehoord en ik ben heel hard de andere kant op gegaan.

Hier ben ik het wel meer dan eens mee.

Samenkomen kan ook nog wel, maar gewoon de seks achterwege laten.

Zoals ik het lees heb ik het gevoel dat de jongen wél van TS houdt en ook hield toen hij het uitmaakte. Alsof hij het niet af wilde kappen maar het toch deed als 'uitweg' voor wat rust want hij wilt TS wel blijven zien, gewoon niet 7 dagen in de week.

Het zou zomaar best kunnen dat TS in een relatie 7 dagen bij een jongen wilt plakken (zeg maar wat), niet iedereen is intelligent, dus dan is 'gek worden van de ander' gelijk reden om 'het uit te maken' terwijl dat niet betekend dat diegene niet van TS houdt.

Misschien is het omdat ik het vaak om me heen zie. Dan is het uit bij een jong stelletje en als je de jongen vraagt waarom... "Ja we zagen elkaar te veel. Ik houd wel van haar en ik mis haar maar nu ze boos."... Ja waarom heb je het uitgemaakt dan? "Ze wilt altijd bij me zijn en dan gaan we elkaar irriteren om niks. Als we elkaar minder vaak zien gaat het super".

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:25

Maar imo moet een relatie er wel tegen kunnen dat je "op elkaars lip" zit en dagelijks samen bent. Hoe wil je anders ooit gaan samen wonen? Tenminste, dat lijkt me toch iets wat je na verloop van tijd een keer wil.
Dat je elkaar elke dag ziet betekent niet dat je hoeft te plakken. Manlief en ik kunnen niet anders dan elkaar elke dag zien. (samenwonend.) maar we hebben wel elk ons eigen leven, eigen hobby's, doen ons eigen ding. :) Vaak zit hij 's avonds als ie moe is boven tv te kijken terwijl ik beneden nog even studeer bv. Elk z'n eigen ding dus.
Ik ben eigenlijk nog nooit "gek geworden" van zijn aanwezigheid en voor zover ik weet, hij ook niet van de mijne. (en gezien mijn man niet de persoon is om te zwijgen vermoed ik dat ik het wel zou weten als ik 'm gek maakte. :') )

Daar moet TS volgens mij eens over nadenken. Hoe ze de toekomst ziet met deze jongen. De hare, de zijne, de hune samen...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:30

Sowieso zou ik afraden dag en nacht samen te zijn. Heel normaal vind ik dat niet en kan wat klemmend zijn. Lekker de weekenden en misschien een woensdag om de week te breken.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:35

En hoe zijn ZIJ samen is de vraag... Jij (en ik) hangen dan wel niet op de ander zijn lip maar misschien TS wel en dán kan een jongen wel gek worden.

Juist om haar reacties (hem missen, niet zonder hem kunnen) lijkt ze me echt zo iemand die constant aandacht van haar vriend vraagt en dat is écht wel vermoeiend.

Precies dat wat Forumster zegt, dat klemmen wat TS lijkt te doen is fout en irritant.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:53

Graag of niet hoor. Laat hem maar, jij bent meer waard dan dat heen en weer gedoe.

In de vrije tijd die je overhoudt zou ik dan meteen ff cursusje Nederlands pakken. :+

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:15

Het feit dat hij 'tijdelijk wil stoppen' met jullie relatie zegt al genoeg vind ik.
Het feit dat hij 'twijfelt' aan wat hij wil, zegt dat hij twijfelt aan jullie relatie. En twijfel is nooit goed.
Ik zou zeggen; zeg waar het op staat. Zeg wat jij vind, vraag hoe hij er over denkt, en zeg dat als hij wil 'nadenken' dat hij dan niets meer heeft om over na te denken, want dan is het klaar. (zou ik doen) Twijfel, en willen na denken of je verder wil met iemand, zegt in mijn ogen dat zijn liefde voor jou niet groot genoeg is, en dat hij alleen wil profiteren van de voordelen van een 'relatie'.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:34

LBLGypsyCobs schreef:
Je moet je ex niet proberen terug te krijgen, je moet jezelf terug krijgen :)

Precies dit.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:38

Meisje... het is niet voor niks uit. Accepteer dat en respecteer jezelf. Deze jongen wil je alleen maar voor 1 ding en dat is de lusten en niet de lasten. Het is uit en op het moment dat hij jeuk heeft doet ie weer hartstikke lief, is de jeuk voorbij dan ben je weer niks waard.
Bovendien zal het nooit meer worden als voorheen, toen jullie wel een relatie hadden. Bedenk dat goed!

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:24

Nou TS het valt allemaal wel mee hoor. Dingen als accepteer jezelf en dat soort bull. Het komt in heel veel relaties voor dat de een een twijfelperiode heeft hoor alleen bij mensen die 24/7 op elkaars lip zitten komt dit eerder naar boven.

Ik vind wel dat je duidelijkheid mag eisen van hem. Hij doet nu gewoon lief tegen je en eist ook nog dat je met niemand anders omgaat dat is gewoon onzin. Je hebt een relatie dan ben je trouw aan elkaar als hij het dan uitmaakt dan heeft ie ook niks te eisen. Sterker nog ik vind het een beetje raar dat hij zegt als je wat met andere jongens doet is het over.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:28

bliver schreef:
Nou TS het valt allemaal wel mee hoor. Dingen als accepteer jezelf en dat soort bull. Het komt in heel veel relaties voor dat de een een twijfelperiode heeft hoor alleen bij mensen die 24/7 op elkaars lip zitten komt dit eerder naar boven.

Ik vind wel dat je duidelijkheid mag eisen van hem. Hij doet nu gewoon lief tegen je en eist ook nog dat je met niemand anders omgaat dat is gewoon onzin. Je hebt een relatie dan ben je trouw aan elkaar als hij het dan uitmaakt dan heeft ie ook niks te eisen. Sterker nog ik vind het een beetje raar dat hij zegt als je wat met andere jongens doet is het over.

Het is dus nog aan voor hem.

TS, ik zou lekker zeggen/vragen of het gewoon aan is. Lekker de facebookstatus erbij (weet de kippenstal ook dat die nog bezet is, altijd fijn) en alles zoals het vorige maand ook was. Zeg hem erbij dat je niet weer 7 dagen in de week op zijn lip gaat zitten en je snapt dat het niet nodig is om 24/7 samen te zijn dus als dát zijn probleem is, dat prima is op te lossen zonder uit elkaar te gaan.

Wilt die dat niet, zou ik me toch eens achter de oren krabben.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:42

xSlvna schreef:
bliver schreef:

Het is dus nog aan voor hem.

TS, ik zou lekker zeggen/vragen of het gewoon aan is. Lekker de facebookstatus erbij (weet de kippenstal ook dat die nog bezet is, altijd fijn) en alles zoals het vorige maand ook was. Zeg hem erbij dat je niet weer 7 dagen in de week op zijn lip gaat zitten en je snapt dat het niet nodig is om 24/7 samen te zijn dus als dát zijn probleem is, dat prima is op te lossen zonder uit elkaar te gaan.

Wilt die dat niet, zou ik me toch eens achter de oren krabben.

Inderdaad! Heeft niks met pushen te maken, je hebt gewoon recht op duidelijkheid.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:50

En als die zegt dat die nog 'even wilt denken' zou ik afhaken, heeft geen 3 jaar de tijd om te beslissen of die met jou wilt zijn of niet. Hij heeft je niet gereserveerd ofzo...

Dus gewoon simpel stellen, het is aan aan of uit uit, niet daar tussenin en ook geen 'vrienden' en 'even denken'. Geen genoegen mee nemen, dan zal die jou 'houden' tot die wat beters heeft gevonden gok ik zo.

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:36

Ik vind het bizar dat hij eisen gaat stellen voor als je met andere jongens om gaat... dat zou voor mij al een dikke doei zijn.
Maar ik ben het er mee eens uit is uit. Ik heb nu 3 jaar een relatie en tuurlijk heb je dan een dipje maar het uit maken daarom gaat beetje ver als je nog van iemand houd.

Ik geloof er niet zo veel van en zeker wat meer voor je zelf gaan doen... ik ben 0,0 afhankelijk van me vriend en dat wil ik graag ook houden zo ook.

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 21:54

bigone schreef:

Hij heeft dit wel gezegd toen hij echt wel heel erg naar de klote was zaterdag en idd seks krijgt hij sws. Niet
Heb ook geen behoefte aan andere jongens ga vrijdag 2 weken weg zonder hem en ga hem dan ook niet elke dag spreken hoe moeilijk het ook is
Vrouwen hebben meer gevoel denk ik als je snapt wat ik bedoel mannen denken met minder gevoel.
Voel me best poedersuiker zonder hem en hij ook zonder mij dat heet hij gezegd
Zeg eerlijk mis hem best wel en denk de hoe dag aan hem vooral omdat ik aleen woon en geen aflijding heb aleen op werk

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 21:56

mies_dummy schreef:
Ik vind het bizar dat hij eisen gaat stellen voor als je met andere jongens om gaat... dat zou voor mij al een dikke doei zijn.
Maar ik ben het er mee eens uit is uit. Ik heb nu 3 jaar een relatie en tuurlijk heb je dan een dipje maar het uit maken daarom gaat beetje ver als je nog van iemand houd.

Ik geloof er niet zo veel van en zeker wat meer voor je zelf gaan doen... ik ben 0,0 afhankelijk van me vriend en dat wil ik graag ook houden zo ook.

Ik vind dat ook Marja ik wil hem graag terug dus laat hem maar zo laat t aan hem af zie wel wat hij wilt maar blijf niet maanden met dit onzekere stress gedoe

Kosje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 21:57

xSlvna schreef:
En als die zegt dat die nog 'even wilt denken' zou ik afhaken, heeft geen 3 jaar de tijd om te beslissen of die met jou wilt zijn of niet. Hij heeft je niet gereserveerd ofzo...

Dus gewoon simpel stellen, het is aan aan of uit uit, niet daar tussenin en ook geen 'vrienden' en 'even denken'. Geen genoegen mee nemen, dan zal die jou 'houden' tot die wat beters heeft gevonden gok ik zo.

Klopt maar dat is best wel moeilijk als je nog heel veel van iemand houd en hem mist en het heel gezellig en fijn is als je samen bent

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:59

TS probeer de quotes in één bericht samen te voegen, zo blijven je antwoorden overzichtelijker. :)

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:28

Ik zou hem niet eens een keuze geven. Hij kan kiezen of er samen uit komen ( zonder rare eisen) en proberen er wat van te maken en als die toch twijfelt toedeloe!
Je blijft nu hangen en dalijk maakt die het toch uit.

kunamosity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:45