Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pattypaard schreef:En gevoel met uitmaken weg en ineens weer houden van.. klinkt mij te makkelijk. Zeker op die relatief korte tijd van relatie.
bigone schreef:Dus op het moment dat jij de benen bij elkaar houd, houd hij in weer heel veel van je. Kan je maar één advies geven als je achter zijn echte bedoelingen wil komen, houd je benen nog maar een maand bij elkaar. Ik zeg het misschien een beetje plat en cru maar jij lijkt op een hele roze wolk te zweven omdat hij in één keer weer zo "lief " is. Dus kom van die wolk af en bekijk het zelf eens met het oog van een buitenstaander, als hij echt van je houd dan mort hij over een maand nog niet als jullie geen seks hebben maar probeert hij je te respecteren en een echt goede band op te bouwen.
En de opmerking van hem dat je niet met andere jongens om mag gaan, brrr, dat heb ik ook eens gehoord en ik ben heel hard de andere kant op gegaan.
Vaak zit hij 's avonds als ie moe is boven tv te kijken terwijl ik beneden nog even studeer bv. Elk z'n eigen ding dus.
)
bliver schreef:Nou TS het valt allemaal wel mee hoor. Dingen als accepteer jezelf en dat soort bull. Het komt in heel veel relaties voor dat de een een twijfelperiode heeft hoor alleen bij mensen die 24/7 op elkaars lip zitten komt dit eerder naar boven.
Ik vind wel dat je duidelijkheid mag eisen van hem. Hij doet nu gewoon lief tegen je en eist ook nog dat je met niemand anders omgaat dat is gewoon onzin. Je hebt een relatie dan ben je trouw aan elkaar als hij het dan uitmaakt dan heeft ie ook niks te eisen. Sterker nog ik vind het een beetje raar dat hij zegt als je wat met andere jongens doet is het over.
xSlvna schreef:bliver schreef:Nou TS het valt allemaal wel mee hoor. Dingen als accepteer jezelf en dat soort bull. Het komt in heel veel relaties voor dat de een een twijfelperiode heeft hoor alleen bij mensen die 24/7 op elkaars lip zitten komt dit eerder naar boven.
Ik vind wel dat je duidelijkheid mag eisen van hem. Hij doet nu gewoon lief tegen je en eist ook nog dat je met niemand anders omgaat dat is gewoon onzin. Je hebt een relatie dan ben je trouw aan elkaar als hij het dan uitmaakt dan heeft ie ook niks te eisen. Sterker nog ik vind het een beetje raar dat hij zegt als je wat met andere jongens doet is het over.
Het is dus nog aan voor hem.
TS, ik zou lekker zeggen/vragen of het gewoon aan is. Lekker de facebookstatus erbij (weet de kippenstal ook dat die nog bezet is, altijd fijn) en alles zoals het vorige maand ook was. Zeg hem erbij dat je niet weer 7 dagen in de week op zijn lip gaat zitten en je snapt dat het niet nodig is om 24/7 samen te zijn dus als dát zijn probleem is, dat prima is op te lossen zonder uit elkaar te gaan.
Wilt die dat niet, zou ik me toch eens achter de oren krabben.
bigone schreef:Dus op het moment dat jij de benen bij elkaar houd, houd hij in weer heel veel van je. Kan je maar één advies geven als je achter zijn echte bedoelingen wil komen, houd je benen nog maar een maand bij elkaar. Ik zeg het misschien een beetje plat en cru maar jij lijkt op een hele roze wolk te zweven omdat hij in één keer weer zo "lief " is. Dus kom van die wolk af en bekijk het zelf eens met het oog van een buitenstaander, als hij echt van je houd dan mort hij over een maand nog niet als jullie geen seks hebben maar probeert hij je te respecteren en een echt goede band op te bouwen.
En de opmerking van hem dat je niet met andere jongens om mag gaan, brrr, dat heb ik ook eens gehoord en ik ben heel hard de andere kant op gegaan.
mies_dummy schreef:Ik vind het bizar dat hij eisen gaat stellen voor als je met andere jongens om gaat... dat zou voor mij al een dikke doei zijn.
Maar ik ben het er mee eens uit is uit. Ik heb nu 3 jaar een relatie en tuurlijk heb je dan een dipje maar het uit maken daarom gaat beetje ver als je nog van iemand houd.
Ik geloof er niet zo veel van en zeker wat meer voor je zelf gaan doen... ik ben 0,0 afhankelijk van me vriend en dat wil ik graag ook houden zo ook.
xSlvna schreef:En als die zegt dat die nog 'even wilt denken' zou ik afhaken, heeft geen 3 jaar de tijd om te beslissen of die met jou wilt zijn of niet. Hij heeft je niet gereserveerd ofzo...
Dus gewoon simpel stellen, het is aan aan of uit uit, niet daar tussenin en ook geen 'vrienden' en 'even denken'. Geen genoegen mee nemen, dan zal die jou 'houden' tot die wat beters heeft gevonden gok ik zo.