Het topic voor mensen met ook een zusje in de pubertijd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 13:35

Borisje schreef:
Ohh eindelijk, lotgenoten!
Mijn zusje is net 18 maar zit net een halfjaar in de puberteit. Vreselijk :=
Ik ben ouderwets, stom, snap niks van al die dingen die zij zegt en doet en het is al helemaal ontzettend dom als ik er wat van zegt als ze allemaal woorden in het engels zegt om stoer te doen. Of zelfverzonnen woorden oid. Of hippe woorden die ik niet ken.
En inderdaad de dingen als niet snappen waarom ze moet meehelpen in het huishouden etc.

Ik ben overigens 20 :') dus de generatiekloof is ook wel meeega groot natuurlijk. :j

Ik hoop dat ze hier ook snel weer vanaf is want heel irritant is het wel.

Ik heb tegenwoordig standaard de urban dictonary open.. ongelovelijk wat daar wel niet in staat..
mijn redding voor menig fora en gesprek.. kan soms geen touw vastknopen.. voornamelijk als de taal van een jongere beïnvloed wordt door een multiculturele leefomgeving..

ik kan inmiddels ook in 15 talen schelden en vloeken daardoor :D (als het niet meer is), maar dat komt omdat ik jarenlang een online spel gemod heb.. en daar moest je zeer snel reageren met waarschuwingen of bans op chats. Heb veel geleerd van pubers :j

Buffelduke

Re: Het topic voor mensen met ook een zusje in de pubertijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 17:35

Excuses voor mijn afwezigheid, had te maken met familieomstandigheden.

Voor de mensen die denken dat ik dit doe om mijn zusje te treiteren of in de grond te boren. Dit is absoluut NIET zo. De conversaties zijn soms zo grappig dat je het gewoon even moet delen. Ik wil hier dan ook GEEN verdere discussie meer over.

Over de generatiekloof. Op dit moment voelt dat zo. Er is voor mijn gevoel heel veel veranderd in 3 jaar. Vooral qua technologie. En mode veranderd natuurlijk per leeftijd, per type persoon en natuurlijk per jaar. Maar een gevoel kan ook een kloof zijn, vind ik. En voor iedereen die zegt dat iedereen zo was in de pubertijd. Ik heb mijn moeder gevraagd en die zegt dat ik er vrijwel geen last van heb gehad.