SusanH schreef:Mwoah, om mijn schoonmoeder nou in huis te halen om de plantjes te redden, nee bedankt. Fijn trouwens om te horen dat een bonsai geen makkelijke plant is. Voel ik me iets minder schuldig. Hij was echt heel mooi, maar ineens was hij helemaal kaal
.
Er zijn zelfs cursussen en boeken over Bonsaibomen dus je hoeft je niet schuldig te voelen nee
Zijn extreem gevoelig.
. Fijn trouwens om te horen dat een bonsai geen makkelijke plant is. Voel ik me iets minder schuldig. Hij was echt heel mooi, maar ineens was hij helemaal kaal
.
Zo krijg ik alle planten van mijn moeder die zij teveel water geeft en dus te groot worden haha. Verder een sanseveria, een olifantenpoot, en drie waarvan ik niet weet dat het is. Weet alleen dat het dure planten zijn, heb ze gekregen en doen het ook goed. Ene heeft grote donkergroene lange bladeren, andere groene stengels met bladeren over de hele stengel en een boomachtig iets, zo'n 1.80 hoog.
Ondertussen gaat het beter. De grootste fout is denk ik te veel water geven. Bijna alle planten hebben liever te weinig water dan te veel!