Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Apple schreef:Ik wil alleen nu goedwillende bokkers behoeden voor 'wat nu goede beslissingen lijken later toch heel foute beslissingen kunnen zijn'.
Maar ook dit, iedereen zijn eigen keuze.
(wellicht kan ik me wel iets te goed inleven hierindat is een aanname die je daar maakt Nado)
janderegelaa schreef:Ik wens de Bokker die haar in huis genomen heeft veel wijsheid toe maar ook daadkracht om haar zo snel mogelijk op een ander plekje te hebben, dan maar daklozen opvang.
janderegelaa schreef:Dit alles kan ook een hele uitgekookte actie zijn van deze dame. Waar is het makkelijker om hulp te krijgen dan op een forum met veel jonge mensen die nog idealistisch in de maatschappij staan? En er lopen echt een hoop uitgekookte uitvreters in deze maatschappij. Geen inschrijving hebben bij de GBA is ook raar. Gemeentes zijn niet zo makkelijk met uitschrijven zonder een nieuw adres. Je bent dan niet meer bereikbaar voor instanties zoals de belastingdienst. Ook het gegeven dat ze helemaal niet bij familie of vrienden terecht kan roept vraagtekens op. Ik wens de Bokker die haar in huis genomen heeft veel wijsheid toe maar ook daadkracht om haar zo snel mogelijk op een ander plekje te hebben, dan maar daklozen opvang.