Yezzi schreef:Ik heb er 4: Roze, zalmroze, turquoise en groen!
Ik heb er nu nog maar 3... Roze, zalmroze en turquoise. Mijn neefje heeft de groene gekilld
.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rubber_Duck schreef:Sommige restaurants hebben inderdaad de groenteburger maar dan moet je wel navragen of die niet in de fish of kroket pan wordt gefrituurd
En anders bestel je de caesar salade zonder kip! Die kip komt er pas op als je besteld dus de salade heeft dan geen kip gezien als het goed is
friendly schreef:Rubber_Duck schreef:Sommige restaurants hebben inderdaad de groenteburger maar dan moet je wel navragen of die niet in de fish of kroket pan wordt gefrituurd
En anders bestel je de caesar salade zonder kip! Die kip komt er pas op als je besteld dus de salade heeft dan geen kip gezien als het goed is
Daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Dit mag namelijk niet omdat dat het hele vegetarische wegneemt. Restaurants mogen alleen de groenteburger verkopen als ze er een aparte frituurpan voor hebben.
Ik zeg het niet voor niets. Als het goed is gebeurt het inderdaad niet maar het kán dus.Rubber_Duck schreef:Iedereen heeft het over roze en zalmroze maar er is maar 1 'soort' roze?
De glazen zijn toch echt paars, turquoise, rood, grijs, roze en groen. Zo staat het ook op de verpakking haha.

Mri schreef:Rubber_Duck schreef:Iedereen heeft het over roze en zalmroze maar er is maar 1 'soort' roze?
De glazen zijn toch echt paars, turquoise, rood, grijs, roze en groen. Zo staat het ook op de verpakking haha.
En dat heb je mis
in het restaurant communiceren ze met zalm roze en op de verpakking staat geen kleur vermeld
Een vriendin hoefde het glas niet dus die mocht ik hebben. Waar een mens wel niet gelukkig van kan worden.
Mijn ouders zijn net terug van een weekje Duitsland en ze gingen altijd bij de Mac Cafe een luxe koffie halen. Dan kreeg je ook al 1.