heel knap en kan me voorstellen dat de dankbaarheid alle pijn overtreft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GewoonNoor schreef:@imd nee dat is weer wat anders! Dat gebeurd gewoon op de bloedbank. Beenmerg via een apparaat gebeurd echt in het ziekenhuis!
Plasma is echt wat anders.
Ik heb niet meer geschikte aderen ervoor... bloedprikken is ook al bijna onmogelijk voor mij.
MonaLieske schreef:Geweldig dat je dit gedaan hebt! En wat een ontzettend mooie brief.GewoonNoor schreef:@imd nee dat is weer wat anders! Dat gebeurd gewoon op de bloedbank. Beenmerg via een apparaat gebeurd echt in het ziekenhuis!
Plasma is echt wat anders.
Ik heb niet meer geschikte aderen ervoor... bloedprikken is ook al bijna onmogelijk voor mij.
Vormt dit geen belemmering? Ik wilde me een hele tijd geleden aanmelden als stamceldonor, ook naar aanleiding van foldertjes bij Sanquin, maar toen stond op de website dat je niet geschikt bent als je moeilijk te prikken bent. Helaas ben ik onder andere daardoor (hopelijk tijdelijk) gestopt met bloed doneren. Het lijkt er op dat het aanmeldformulier van stamceldonatie vernieuwd is, want deze vraag zie ik er niet meer tussen staan. Als dat inderdaad geen problemen oplevert, dan ga ik me wellicht toch nog aanmelden.