Ik verveel me kapot...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:47

demo_love schreef:
Over dat sims 2; je kunt ook gewoon sims 2 van internet downloaden. De CD-roms kun je toch wel op mac spelen?

:n

Je kan wel Sims 3 downloaden voor Mac, maar dan ben je weer 30 euro kwijt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:56

Britta31

Re: Ik verveel me kapot...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:58

Heb je geen krukken?

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:59

Nog steeds niet gelukt met de sims 2 dus he? Wat raar.. Bij mij is ie bijna klaar met downloaden.. Moet je die Divx niet ook installeren dan? En als je um opnieuw download, misschien dat het dan wel lukt?

MaNdiii

Heeij je kan krukken gewoon in de voorstaat halen bij de sport 2000 in de buurt ;) dan kan je toch wat verder van huis. Ik heb vorig jaar zelfs de honden ermee uitgelaten oké niet ver, maar was het huis uit! Ook naar Concert at sea ermee geweest maar dat was geen succes met rolstoel, krukken, zand en bier.

Wat kan je doen: boek lezen, wat fitnessen als dat gaat, loomen, tv kijken. Waarschijnlijk heb je al 1000 keer hetzelfde gezien en weet je ook niet meer hoe je moet gaan zitten op de bank. Maar het is er even doorheen bijten.

Wanneer mag je je voet wat meer belasten? Je had je teen gebroken toch dus ip zou je je enkel kunnen belasten. En met krukken zal je denk ook wat lichter belasten in het begin.
Laatst bijgewerkt door MaNdiii op 27-07-14 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

elenaMM77

hmm daar zou ik dus echt gek van worden..
ik kan absoluut niet tegen schoenen of sokken die zo laag zitten, laat staan gips (ophijsneigingen)

zou dus vrijwillig vragen om het pleaseeeeeeee toch iets hoger te laten zetten, liever stijve enkel dan iets dat daar rust.. zou echt niet tegen zo'n gipsje kunnen ;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:25

- Oefenen op verschillende invlechttechnieken voor je haar
- Schoenen poetsen
- De kleren in de kast op kleurvolgorde hangen
- Je cd-collectie (en/of die van je ouders) digitaliseren
- Alle computers in huis opschonen, updaten en defragmenteren
- Je bokt-profiel grondig onder handen nemen
- Al je oude boekverslagen en werkstukken uploaden op scholieren.com of iets dergelijks
- Een simpele collage maken met plaatjes uit een oude tv-gids of magazine. Zo eentje met een heel crowd mensen zeg maar, plaatjes van mensen vind je overal wel en als achtergrond om ze op te plakken kun je gewoon een wit A4 gebruiken of zo. Ben je in ieder geval even bezig, ook als je die collage daarna gewoon weggooit. :')
- Voorbereidingen voor het avondeten doen? Groente snijden of aardappels schillen kan prima zittend op de bank met een snijplankje op schoot. (Ik ben zo'n luilak _O-)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:32

Een puzzel met heel veel stukjes maken? Gegarandeerd uren zoet!

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:35

Sushilla88 schreef:

Oe ja puzzelen! *\o/*
2000 stukjes ofzo, ben je best een paar dagen zoet mee.
Of schilderen op nummer.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:43

Heb je niet ergens nog een nintendo liggen met spelletjes ? (Nee dat reken ik niet als computer) is voor mij mijn favoriete tijdverdrijf tijdens verveling in de vakantie, al mn spelletjes resetten en helemaal opnieuw beginnen en uitspelen. En als je een beetje van het puzzelen bent is de professor layton serie leuk, zelf net een record van 1 van de spelletjes in 3 dagen uitgespeeld :+
Als je er niet een hebt heb ik nog wel een oude dsi voor je liggen :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:48

Ik kan ook een heel andere reactie geven maar dat is 18plus. Kan ook in bed en succes gegarandeerd. :Y) :')

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:49

Moderatoropmerking:
Houden jullie er rekening mee dat het op Bokt niet is toegestaan, om (illegaal) downloaden te bespreken? Dit kan nagelezen worden in de Boktregels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Een aantal posts hier zullen worden verwijderd, omdat het niet duidelijk is of het hier gaat om legaal of illegaal downloaden. Alle posts die betrekking hebben op (mogelijk) illegaal/gratis downloaden worden verwijderd. Willen jullie hier rekening mee houden?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 11:49

Je kunt ook nog oefenen op schrijven of tekenen met je slechte hand.

En probeer vooral af te wisselen... Ik kan me voorstellen dat je doodmoe wordt van de hele dag achter de computer hangen, maar als je er steeds maximaal een uur achter zit voor je weer even wat anders gaat doen, is het misschien een beetje beter uit te houden. :)

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 12:26

wat ook misschien leuk is.
extreme kleurplaten
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 281041.jpg
zulke bedoel ik dan. daar ben je echt heel lang mee bezig.
gewoon printen en dan kleuren maar
en het is iets wat je niet achter je laptop kunt doen
je googled het op adult color pages
succes

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:17

demo_love schreef:
Sushilla88 schreef:

Oe ja puzzelen! *\o/*
2000 stukjes ofzo, ben je best een paar dagen zoet mee.
Of schilderen op nummer.

Nee, dat wil ze niet want dan moet ze eerst een puzzel kopen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:25

MaNdiii schreef:
Heeij je kan krukken gewoon in de voorstaat halen bij de sport 2000 in de buurt ;) dan kan je toch wat verder van huis. Ik heb vorig jaar zelfs de honden ermee uitgelaten oké niet ver, maar was het huis uit! Ook naar Concert at sea ermee geweest maar dat was geen succes met rolstoel, krukken, zand en bier.

Wat kan je doen: boek lezen, wat fitnessen als dat gaat, loomen, tv kijken. Waarschijnlijk heb je al 1000 keer hetzelfde gezien en weet je ook niet meer hoe je moet gaan zitten op de bank. Maar het is er even doorheen bijten.

Wanneer mag je je voet wat meer belasten? Je had je teen gebroken toch dus ip zou je je enkel kunnen belasten. En met krukken zal je denk ook wat lichter belasten in het begin.

Ik had gevraagd om krukken bij de dokter maar ze zei dat dat niet nodig was maar door de zwelling blijft het heel veel pijn doen (omdat er dus gips om een zwelling heen zit :+ ). Kan je [naam] een knuffel van me geven als je op stal bent? :D

laraxXxemma schreef:
Heb je niet ergens nog een nintendo liggen met spelletjes ? (Nee dat reken ik niet als computer) is voor mij mijn favoriete tijdverdrijf tijdens verveling in de vakantie, al mn spelletjes resetten en helemaal opnieuw beginnen en uitspelen. En als je een beetje van het puzzelen bent is de professor layton serie leuk, zelf net een record van 1 van de spelletjes in 3 dagen uitgespeeld :+
Als je er niet een hebt heb ik nog wel een oude dsi voor je liggen :+

Da's wel een goede, mijn DS Lite is stuk maar mijn normale DS is nog wel ergens, kan wel een middagje vuilmaken aan dat kreng weer zoeken en opladen!

friezenfan2 schreef:
wat ook misschien leuk is.
extreme kleurplaten
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 281041.jpg
zulke bedoel ik dan. daar ben je echt heel lang mee bezig.
gewoon printen en dan kleuren maar
en het is iets wat je niet achter je laptop kunt doen
je googled het op adult color pages
succes

Dat is ook wel leuk, dankjewel! Ga de printer even aansluiten :j

--

Net bij oma geweest, mijn vader wil wel tekenspulletjes en haakspulletjes gaan halen met mij van de week dus nog even doorbijten haha.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:26

En een puzzel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:38

En een puzzel, met paardjes er op.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:43

je kan minecraft spelen (A)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:44

Bij een thuiszorgwinkel kan je krukken, rolstoel, scootmobiel huren.
Niet hip, maar je kan dan wel naar buiten.

Loomen of 3D kaarten maken niks voor je?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:44

Doanique schreef:
Net bij oma geweest, mijn vader wil wel tekenspulletjes en haakspulletjes gaan halen met mij van de week dus nog even doorbijten haha.

Goh, dat wilde ik je net als tip geven maar fijn dat, dat dus ook gebeuren gaat.
Hebben jullie een Action in de buurt? Daar kun je spotgoedkoop de leukste knutselspullen halen. Ik heb er van de week textielgaren en XL wol gehaald met een haaknaald. Via wolplein.nl heb ik filmpjes gevonden waarop heel duidelijk te zien is hoe je moet haken, zo kun je het jezelf leren. Hetzelfde geldt voor breien, daar staan ook tal van tutorials op internet.

Tegenwoordig zijn er kleurboeken voor volwassenen, dit zijn onwijs leuke boeken waar je lekker lang zoet mee kan zijn.

Heb je nog leuke homevideo's en foto's op je pc staan? Misschien kun je hier een leuke montage van maken via een videobewerkings-programma. Via Windows heb je Movie Maker, maar is er ook niet zoiets voor Apple?

Hopelijk verveel je, je straks wat minder en gaat het snel beter met je. Ik wens je veel beterschap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 15:51

Er komt wel een Action geloof ik maar ik weet niet of die al open is. Dat kan ik wel even bekijken dan! Dankjewel!

Loomen heb ik geprobeerd maar ik draag die armbandjes niet (en ze verkopen is ook zo suf, dat doen al die meisjes van 12 bij ons op de tennisbaan dus ben een beetje late to the party dan.)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:05

Op youtube staan tig ontwerpen voor figuurtjes en beestjes voor rainbow loom.

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:30

Als je toevallig naar de action gaat, daar hebben ze ook leuke klei. 1,35 voor een halve kilo. Acrylverf hebben ze er ook, dan kun je het ook nog schilderen als het droog is.
Het is een zelfde soort klei als das klei.
Do & dry heet ie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 16:31

Dus die klei wordt ook hard zonder in de oven te moeten? Dat is ook wel leuk om een paardje mee te maken oid... :j