demo_love schreef:Over dat sims 2; je kunt ook gewoon sims 2 van internet downloaden. De CD-roms kun je toch wel op mac spelen?
Je kan wel Sims 3 downloaden voor Mac, maar dan ben je weer 30 euro kwijt..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dan kan je toch wat verder van huis. Ik heb vorig jaar zelfs de honden ermee uitgelaten oké niet ver, maar was het huis uit! Ook naar Concert at sea ermee geweest maar dat was geen succes met rolstoel, krukken, zand en bier.

) 
MaNdiii schreef:Heeij je kan krukken gewoon in de voorstaat halen bij de sport 2000 in de buurtdan kan je toch wat verder van huis. Ik heb vorig jaar zelfs de honden ermee uitgelaten oké niet ver, maar was het huis uit! Ook naar Concert at sea ermee geweest maar dat was geen succes met rolstoel, krukken, zand en bier.
Wat kan je doen: boek lezen, wat fitnessen als dat gaat, loomen, tv kijken. Waarschijnlijk heb je al 1000 keer hetzelfde gezien en weet je ook niet meer hoe je moet gaan zitten op de bank. Maar het is er even doorheen bijten.
Wanneer mag je je voet wat meer belasten? Je had je teen gebroken toch dus ip zou je je enkel kunnen belasten. En met krukken zal je denk ook wat lichter belasten in het begin.
). Kan je [naam] een knuffel van me geven als je op stal bent? 
laraxXxemma schreef:Heb je niet ergens nog een nintendo liggen met spelletjes ? (Nee dat reken ik niet als computer) is voor mij mijn favoriete tijdverdrijf tijdens verveling in de vakantie, al mn spelletjes resetten en helemaal opnieuw beginnen en uitspelen. En als je een beetje van het puzzelen bent is de professor layton serie leuk, zelf net een record van 1 van de spelletjes in 3 dagen uitgespeeld
Als je er niet een hebt heb ik nog wel een oude dsi voor je liggen
friezenfan2 schreef:wat ook misschien leuk is.
extreme kleurplaten
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/ ... 281041.jpg
zulke bedoel ik dan. daar ben je echt heel lang mee bezig.
gewoon printen en dan kleuren maar
en het is iets wat je niet achter je laptop kunt doen
je googled het op adult color pages
succes

Doanique schreef:Net bij oma geweest, mijn vader wil wel tekenspulletjes en haakspulletjes gaan halen met mij van de week dus nog even doorbijten haha.