Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zou dus redelijk wat stress mee brengen in het begin, maar daarna ook redelijk wat stabiliteit qua uren. Nu kunnen ze me letterlijk 24/7 oproepen op het werk dat ik nu heb.
Op dit moment pak ik homeopathische, niet verslavend dus. Ze werken niet zo sterk, maar ze helpen zeker. Helaas niet terug betaald. Van de gewone AD val ik altijd flauw. Ben op vlak van medicatie enorm gevoelig (waaronder een antibiotica allergie) en ben een zombie van de reguliere. Nu kan ik deze morgen wel verder bekijken met de psycholoog. Ben benieuwd wat haar visie op dit alles is 

Het aanbod van die 1ne specifieke bokker ben ik niet vergeten. Maar ik voel me er op dit moment ongemakkelijk bij om, zoals ik me nu voel, met een 'vreemd' iemand weg te gaan. Is het de ideale kans? Misschien wel.DeMolenhoek schreef:Het werk zou gaan over het opstarten van een nieuwe winkel als winkelverantwoordelijkeZou dus redelijk wat stress mee brengen in het begin, maar daarna ook redelijk wat stabiliteit qua uren. Nu kunnen ze me letterlijk 24/7 oproepen op het werk dat ik nu heb.
DeMolenhoek schreef:Tja, meer hindernissen zien dan kansen... Ik denk dat moest ik meer kansen zien ik ook niet direct depressief zou zijn. Is het 1 niet deels het gevolg van het ander? Ik doe mijn best en heb mij voorgenomen op het meeste ja te zeggen. Feestje? Ja. Bbq? Ja. Achter een gratis halve zak kattenbakvulling gaan 10 kilometer verder? Ja. Heb ik gisteren overigens echt gedaan ook. Beetje gek, maar dan was ik wel weer het huis uit
DeMolenhoek schreef:Lukie: Ja, er zijn mensen die iets willen doen. Verschillende zelfs. 300 kilometer verderHet aanbod van die 1ne specifieke bokker ben ik niet vergeten. Maar ik voel me er op dit moment ongemakkelijk bij om, zoals ik me nu voel, met een 'vreemd' iemand weg te gaan. Is het de ideale kans? Misschien wel.
DeMolenhoek schreef:Het werk was leuk, maar door de voortdurende stress en besparingen (van 5 man naar 3) is het zo een gekkekot geworden dat het niet meer aangenaam is.
Ik voel me niet direct beter na zo een dag. Maar iedereen zegt dat ik buiten moet komen dus ik doe dat dan maar.
Maar ik heb geen zin om langs te gaan bij iemand waarvoor ik duidelijk niet meer besta.

Het lijk wel dat ze pas iets gaan doen als je instord..
Caily schreef:Een psycholoog mag helemaal geen medicatie geven? Enkel een psychiater....
Mag ik vragen, wat had je vandaag wel gewild? Wil je graag de medicatie? Ik heb ongeveer in hetzelfde schuitje gezeten als jij zat, en wilde helemaal geen medicatie, voelde enorm als falen tegenover mijzelf als ik medicatie nodig zou moeten hebben om mijn leven zin te geven. (al hangt dat er misschien mee samen dat vriendin AD letterlijk haar einde betekende)
Ik denk dat de psycholoog gelijk heeft. Jij laat je niet klein krijgen. Al ben je misschien niet zo positief, je gaat er niet bij neer zitten, maar doet wel wat, zoals dit topic en afspraak bij OCMW en psycholoog, en dat is goed! Tot januari is nog maar een paar maandjes. Probeer die tijd te gebruiken door verder uit te stippelen wat je vanaf dan wilt doen; hoeveel heb je dan te besteden, waar wil je ergens gaan wonen? Hoe zoek je zo'n woning? Wat heb je nodig aan uitzet (eventueel heb ik nog wel een leuke lijst) spullen, waar koop je dat en wat kost het? Wat moet je regelen aan verzekeringen, inschrijven bij instantie's (heb je in Belgie ook gemeente?). En ga zo maar door...
Weet je al meer over die baan?
Heel verstandig wbt je zusje, fijn dat je ouders je daarin steunen
DeMolenhoek schreef:Geen idee eigenlijk, ze zei enkel dat ik er niet mee gebaat zou zijn... Of ik graag medicatie wil? Ja, ergens wel ja. Van mij mogen ze me eigenlijk drogeren dat ik gewoon enkele dagen van de wereld ben en gewoon mijn hoofd eens rust krijgt.