De knallen zijn hier af en toe zo hard, dat net zelfs een auto-alarm afging.
Anoniem
Geplaatst: 20-07-14 21:24
[naam] is me voor.
tine10
Geplaatst: 20-07-14 21:26
Het gaat nu heeeel hard regenen.
Agossie
Geplaatst: 20-07-14 21:28
Welkom, Tineke!
Hier verwacht ik niet veel meer. Paard is lekker naar het land en wij gaan hier genieten van de koeler wordende lucht. Temperatuur in huis is al een halve graad omlaag! Ja ja! Een hele halve graad!!!
Het hier is geweldig weer nu Onweer, bliksem, prachtig! Ik heb een paar foto's gemaakt, van zonder flits, met flits (of iig, het licht ervan) en van mega mindy
bij ons beneden in de keuken / woonkamer is het 25°
Kim_RC
Geplaatst: 20-07-14 21:40
Nayomie schreef:
Het hier is geweldig weer nu Onweer, bliksem, prachtig! Ik heb een paar foto's gemaakt, van zonder flits, met flits (of iig, het licht ervan) en van mega mindy
Ik wil foto´s zien! * pakt vast een zak popcorn, een colaatje en gaat weer zitten *
Mooi Joolien. Is dat nou hetzelfde als wat ik op de foto had gezet (pag 4), en wat is het?
Ja, dit is hetzelfde beeld, ook een shelfcloud. http://nl.wikipedia.org/wiki/Shelfcloud Eerst hadden we een heel mooi beeld op de achterkant van een ontwikkelende cel. Dat was ten noorden van ons, ten westen kwam de onweersbui aan. In de eerste instantie leek het een grijze simpele bui, maar toen ie dichterbij kwam werd de shelf zichtbaar. Eerst dacht ik dat ie langs ons trok, maar ineens kwam ie recht op ons af. Toen de cel op ons af kwam zat er heel veel onweer in, maar toen de cel over ons heen trok viel de onweer iets weg, maar echt heeeeel veel regen. De hele straat stond blank na 5 minuten. Daarna klaarde het op maar nog veel onweer op afstand gehoord en gezien. Was dus weer een prachtige dag