Leffroi schreef:Is de citroensap een vereiste?Laat ik nou net dát niet in huis hebben, maar wel aardig harige benen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Scheelt weer.
Cyella schreef:http://magazine.good.is/articles/bikini ... ir-removal
Zijn dezelfde verhoudingen als wat wij gebruiken, dus gewoon ipv citroen, azijn gebruiken.
) was nog wel beetje plakkerig... Dus nog maar even in de koelkast gezet, kijken of 't bijtrekt. Anders moet ik het opnieuw proberen
Leffroi schreef:Tot 2 keer mislukt. Wel zag hij er de 2e keer beter uit, dus ik denk een kwestie van iets langer doorkoken. Nou zag ik in enkele filmpjes dat er zout gebruikt werd en in een ander filmpje niet. Ik heb wel zout gebruikt, maar in feite maakt dat niet uit? Niet dat het daar aan ligt dat het niet lukken wil... Weet iemand dit?
Kana schreef:Leffroi schreef:Tot 2 keer mislukt. Wel zag hij er de 2e keer beter uit, dus ik denk een kwestie van iets langer doorkoken. Nou zag ik in enkele filmpjes dat er zout gebruikt werd en in een ander filmpje niet. Ik heb wel zout gebruikt, maar in feite maakt dat niet uit? Niet dat het daar aan ligt dat het niet lukken wil... Weet iemand dit?
Als het niet lang genoeg gekookt is kun je het gewoon nog iets bijkoken.
Ik heb de wax nog steeds niet getest. Het is hier zo heet dat de wax contant zacht is.![]()