Haha, heerlijk dat er ook vrouwen zijn die dus absoluut niet zo denken. Soms wilde ik dat ik iets meer was als dat.
@Shiloh: Heerlijk correct plaatje
@Yamcha: Dankje, hoewel het nog langer niet altijd gaat zoals het hoort. Zoals nu bijvoorbeeld 
Nu net toevallig een mooi voorbeeld waarin ik mezelf in de weg zit.
Vanavond zouden we naar de film gaan, of tenminste.. Hij gaat morgen voor twee maanden weg, naar zijn thuisland (ik ga hem daar wel bezoeken voor een week, maar toch). Hij moest dus de koffers nog inpakken. Hij liet mij gisteren weten dat als hij op tijd klaar was met koffers inpakken, we nog naar de film (de sneak preview) konden gaan, maar dat zou hij dus laten weten.
Ondertussen was het 9 uur en nog niets gehoord (film begint iets voor 10). Ja, uiteindelijk sprak hij me op facebook aan, maar over totaal iets anders, waar ik wel gewoon op antwoord en we hadden een leuk gesprek, maar na 10 minuten kon ik het toch niet laten om op te merken, op een passief agressieve manier..
Ik ben sowieso wat meer on edge deze week omdat ik weet dat ik hem erg ga missen en er gewoon ontzettend tegenop kijk..
Citaat:
Ik
Also, I assume no sneak preview tonight. Thanks for letting me know on time
Hij
oh i didn't realize it was a set plan. i thought it was a maybe to be confirmed.
Hij
sorry
Hij
but yeah i am still packing
Ik
Yes, it wasnt set, but you would let me know
Ik
but nevermind
En al een uur geen reactie van zijn kant
Ik had natuurlijk gewoon meteen in het begin moeten vragen van hé, hoe zit dat met de film? En als hij daarop had geantwoord, ow, ik wist niet dat het een al afgesproken ding was etc, sorry, ben nog aan het inpakken.. Ow oké, nou, dat vind ik wel jammer, had me erop verheugd, want het is onze laatste avond voor een hele maand en blabla, dan zouden we het wel weer uitpraten, zou ik of hij alsnog later op de avond bij elkaar langs zijn geweest.
Klaar, probleem opgelost, niets geen drama... Maar helaas, ik zit nu even in een bui
Ik zit nu dus in zo'n bui van stik er maar in, dan lekker niet. Ik ben teleurgesteld omdat ik tijd met hem wil doorbrengen omdat hij morgenmiddag weggaat en ik hem een hele maand niet zie. Dat hij dat blijkbaar wat minder belangrijk vind (het gaat me niet eens meer om de film, maar dat hij er niet even aan denkt om het mij te laten weten of iets anders voor te stellen), dat is dan niet heel prettig... En dus word ik boos en heb ik dus zoiets van, pfft, rot maar op, kom ik morgen ook niet om je naar het station te brengen.
Eigenlijk doet hij niet veel verkeerd, hij zegt zelf nog sorry, maar ik zit er gewoon even mee dat het voor mij aanvoelt alsof het voor hem wat minder belangrijk is dat hij morgen weggaat en me dus een tijd niet gaat zien, en ik heb zoiets van, prima dan, als hij me nog wilt zien, komt dat initiatief maar van zijn kant... Dat gaat toch niet gebeuren weet ik al, en daarom voel ik me dan rot..
Het beste is om gewoon nu open kaart te spelen en dat gewoon tegen hem te zeggen... Maar, dan komt het weer van mijn kant en daar kan ik soms wel zat van worden 
EDIT: Ondertussen alweer opgelost door inderdaad even na te denken en open kaart te spelen. Hoewel hij zelf de aanzet gaf.
Citaat:
Hij
Are you still going to the train station with me?
Ik (ik wilde hem echt verscheuren op dat moment, hallo, je naar het station brengen, hoe durf je dat zelfs maar te vragen D<)
I dont know
Ik (twijfel twijfel, pauze in het gesprek, diepe zucht, oké, gewoon neertypen wat er is)
I'm just a little bit not happy right now, because you're leaving tommorow and had thought we would go to the movie together or that you would at least let me know on time, because basically I let my evening open for it. And I wanted to spend it together.
Hij
oh, i am really sorry. I didn't realize. I thought it was "if there is time, i'll let you know". So yeah, sorry. We could still hang out at my place, if you feel like biking all the way.
En dan zit ik mezelf alweer op te vreten, waarom moest je hier nou zo'n groot gedoe van maken... Snappen jullie dat nou?