Wraakactie... Tips....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:12

antje_vip schreef:
_San87_ schreef:
Wat niet weet wat niet deert, toch?

Dat weet ik zo nog niet! Als ik zoiets zou horen, en dat heb ik eens, dan heb ik wel zoiets van: nou, op naar de soapoli

Hoe kan je last hebben van iets waarvan je niet weet dat het gebeurd is :)? Niet toch. Zodra je het te horen krijgt is het natuurlijk een ander verhaal.

En ja, als je opeens chlamydia hebt is het poedersuiker, maar dan kan je je partner alsnog confronteren. En dan kan hij het alsnog gaan opbiechten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:14

Oef San, je hebt wel gelijk! Als je het echt helemaal niets zou weten, tsja..
Maar uiteindelijk komt de waarheid meestal boven tafel..
Dan is het, zoals je zelf al zegt, een ander verhaal.

Alsnog zou ik het fijner vinden om het eerder te horen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-07-14 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:17

_San87_ schreef:
lieveli schreef:
Zorgen dat je je geld terugkrijgt en het laten inderdaad. Het is niet aan jou om zijn vriendin te vertellen dat hij vreemdgaat.

Dit. Wat is dat toch met al die dramawijven die meteen wraak willen. Natuurlijk ben je boos, vertel hem dat het over is en waarom en laat 'm lekker in de stront zakken verder.

Wraak willen is zo'n nutteloze emotie.

Ik vind het ook gewoon een beetje triest, een topic openen over wraak op je 25e. Hoe volwassen ben je dan? :') Als je vindt dat zijn vriendin het moet weten omdat het haar aangaat, moet je het vertellen. Maar het haar vertellen uit wraak, denk je serieus dat je hem daarmee hebt? Daar doe je alleen die vriendin pijn mee.

De beste wraak is gewoon ontzettend gelukkig worden, zonder hem.

En nee, ik ben geen moraalridder, alles behalve. Maar kom op, wraak nemen op iemand waar je enkel seks mee had? Nee.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:18

Mijn tip: verspil je energie niet aan wraak acties... gedraag je volwassen en bekijk wat voor spiegel deze jongen je voorgehouden heeft... trek je leering eruit en laat los...

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:20

[***] schreef:
Oef San, je hebt wel gelijk! Als je het echt helemaal niet zou weten, tsja..
Maar uiteindelijk komt de waarheid meestal boven tafel..
Dan is het, zoals je zelf al zegt, een ander verhaal.

Alsnog zou ik het fijner vinden om het eerder te horen.

Natuurlijk wil je zoiets weten. Maar zou je daadwerkelijk willen dat zijn neukertje jou komt vertellen dat je vent je bedriegt met haar? En dan ook nog eens uit wraak van haar kant?

Ik niet. Als hij de ballen heeft een ander te palen, heeft hij de ballen ook maar om mij dat zelf te vertellen zodat ik zijn ballen fijn kan stampen.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:21

_lies_ schreef:
Ik vind het best erg om te lezen dat de meeste bokkers zo'n meisje gewoon in de waan willen laten dat alles goed zit.. :n

Ik vind het nog veel erger dat er bokkers zijn die wraak willen nemen op vriendin.. Want jongen zoenen waar zijn vriendin bij is, of openbaar op FB heb je zijn vriendin het meest mee denk ik. Staat ze lekker voorschut, weet iedereen dat haar vriend vreemd gaat. Kun je haar beter een prive berichtje sturen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:22

_San87_ schreef:
Natuurlijk wil je zoiets weten. Maar zou je daadwerkelijk willen dat zijn neukertje jou komt vertellen dat je vent je bedriegt met haar? En dan ook nog eens uit wraak van haar kant?

Ik niet. Als hij de ballen heeft een ander te palen, heeft hij de ballen ook maar om mij dat zelf te vertellen zodat ik zijn ballen fijn kan stampen.

Heel moeilijk, denk dat ik er in eerste instantie niet blij mee ben.
Zou het wel fijner vinden als mijn vriend zo eerlijk zou kunnen zijn en het verteld, dan op die manier het te horen krijgen.
Maar aan de andere kant, liever dat ik het wel te horen krijg, dan dat hij het altijd verzwijgt..

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:24

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Heel moeilijk, denk dat ik er in eerste instantie niet blij mee ben.
Zou het wel fijner vinden als mijn vriend zo eerlijk zou kunnen zijn en het verteld, dan op die manier het te horen krijgen.
Maar aan de andere kant, liever dat ik het wel te horen krijg, dan dat hij het altijd verzwijgt..

Ieder haar ding, natuurlijk :). Maar niet uit wraak.

Anoniem

Re: Wraakactie... Tips....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:26

Nee niet uit wraak dan, eerder dat ze het eerlijk tegen mij wil zeggen, vanwege schuldgevoel achteraf of iets.. niet om ons kapot te maken of weet ik wat :)

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:27

hmm ik begrijp niet goed waarom je denkt ook maar enige claim over die kerel te hebben? jullie waren toch gewoon friends with benefits? Dan zou het je toch niet mogen boeien met wie hij het bed in duikt of wat hij verder uitsteekt?
Hoe het zit tussen hem en zijn vriendin moet jij je niet mee bemoeien. Wie weet interesseert het dat meisje geen r**t dat hij nog een 'f*ckbuddy' heeft? Wie weet doet zij net hetzelfde?
Voor hetzelfde geld niet natuurlijk en dat is natuurlijk niet leuk voor zijn vriendin dan, maar wel tussen hem en haar.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:30

Heel simpel, je bent gewoon heel dom geweest om hem geld te lenen..
Verder heb je geen enkele claim op hem, je hebt geen relatie met hem en wat hij in zijn vrije tijd met anderen doet, is zijn pakkie an..

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:34

Ik zou zorgen dat je je geld terug krijgt, hem gewoon niet meer contacten ( niet zeggen dat je het weet, maar ook niet meer af spreken ) en karma de rest laten doen. Geloof me, dat is zo veel leuker :+

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:38

Lastige kwestie .. Ik ben bang dat als je het aan zijn vriendin vertelt, je haar er meer pijn mee doet dan hem. Stel ze hebben wel een vaste relatie en hij is dus echt vreemd gegaan, zou het hem vast niet veel doen als zij het dan uitmaakt oid
Ik zou ook zorgen dat je je geld wel terug krijgt en daarna het laten rusten, karma is a b*tch ;)

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:40

Rietjee11 schreef:
Lastige kwestie .. Ik ben bang dat als je het aan zijn vriendin vertelt, je haar er meer pijn mee doet dan hem. Stel ze hebben wel een vaste relatie en hij is dus echt vreemd gegaan, zou het hem vast niet veel doen als zij het dan uitmaakt oid
Ik zou ook zorgen dat je je geld wel terug krijgt en daarna het laten rusten, karma is a b*tch ;)

Dat zou ik niet te hard zeggen :). Mannen zijn soms vreemde wezens.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:47

Ik heb nog nooit karma zijn werk zien doen, volgens mij is dat een verhaaltje dat we onszelf wijsmaken.

Mijn ex heeft verschrikkelijke dingen gedaan, die loopt gelukkiger rond dan ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:47

Furrow schreef:
Ik heb nog nooit karma zijn werk zien doen, volgens mij is dat een verhaaltje dat we onszelf wijsmaken.

Mijn ex heeft verschrikkelijke dingen gedaan, die loopt gelukkiger rond dan ik.

Je kunt ook er zelf voor zorgen dat je gelukkiger rondloopt. Is moeilijk, maar het kán wel.

Ik heb Karma meer dan genoeg prima werk zien leveren :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:49

Karma bestaat echt wel hoor. Je moet er vaak lang op wachten maar het komt als de tijd daar rijp voor is. Echt. :j

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:50

Cayenne schreef:
nine1987 schreef:
Ik had de eer aan mezelf gehouden.. Jammer van het geld, maar had alle contact gestopt en tel nr/fb whatever allemaal geblokkeerd.. Je kunt wel wraak nemen en/of zijn vriendin vertellen, maar uiteindelijk ben jij toch de gebeten hond..

Oh, maar het geld had ik dan wel weer terug gewild :)
En verder blijven dit soort contacten natuurlijk altijd een risico. Je weet nooit met wie of wat hij het nog meer doet en welke ziekten etc hij onder de leden heeft.
Dat is natuurlijk ook omgekeerd zo en daarom ben ik nooit zo'n voorstander van dit soort toestanden.
Tuurlijk kan het ook met een vaste partner gebeuren, maar dan kun je risico's nog een beetje beperken.

Nee, echt niet.. Was er helemaal klaar mee geweest.. Kans dat t daadwerkelijk terugkomt, schat ik zowiezo al vrijwel in op nul, dus ik had t mooi laten gaan..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:52

Soms snap ik het echt niet. Liever wachten tot die meid een soa heeft en er zo achter komt dan het haar discreet vertellen? :wow:

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:53

lieveli schreef:
Ik vind het ook gewoon een beetje triest, een topic openen over wraak op je 25e. Hoe volwassen ben je dan? :') Als je vindt dat zijn vriendin het moet weten omdat het haar aangaat, moet je het vertellen. Maar het haar vertellen uit wraak, denk je serieus dat je hem daarmee hebt? Daar doe je alleen die vriendin pijn mee.

De beste wraak is gewoon ontzettend gelukkig worden, zonder hem.

En nee, ik ben geen moraalridder, alles behalve. Maar kom op, wraak nemen op iemand waar je enkel seks mee had? Nee.

Dat dus.
Geen woord aan toe te voegen verder.

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:54

Ik heb karma ook prima werk zien doen en dan is het zoveel meer genieten als nu een 'wraakactie' te plannen die net zo goed helemaal mis kan gaan..

Verlaag je niet tot zijn niveau, hou de eer aan jezelf en sta erboven. Hoe moeilijk dat ook is!!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:55

Karma kan lang duren, maar deste leuker als het eenmaal zo ver is :+

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:55

Gypsy schreef:
Soms snap ik het echt niet. Liever wachten tot die meid een soa heeft en er zo achter komt dan het haar discreet vertellen? :wow:

TS heeft het over wraak nemen. Hoe is wraak nemen discreet?

Het is niet aan een buitenstaander zich te bemoeien met een relatie van een ander. Ze is maar een FWB, ze heeft geen relatie met de jongeman, weet verder ook niks over de status van zijn relatie (open, bijv.). Dus waar bemoeit ze zich mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:56

Gypsy schreef:

Mag toch hopen dat je zelf ook zo wijs bent om voor je bescherming te zorgen. Wie weet heeft ie er nog 6 scharrels naast ,maar dat weet je niet, dat weet TS niet, en wat wil je dan tegen zo'n vriendin zeggen; ik ken je niet, jij kent mij niet, maar ik heb de afgelopen 10 maanden met je vriend in bed gelegen en toen ik eens ben gaan zoeken kwam ik erachter dat jij z'n vriendinnetje ben. succes ermee he!'

Dikke kans dat je heel vriendelijk (of minder vriendelijk) wordt afgewimpeld met 'eerst zien, dan geloven'. Laat dat lekker tussen de twee personen die daadwerkelijk een relatie hebben. TS, als je niet was gaan zoeken, had je het ook niet geweten. Jij bent gaan zoeken en graven op facebook.

En geloof me, ik ben echt lijnrecht tegenover vreemdgaan, maar heel eerlijk; TS is niet degene die bedonderd is, want het is geen vreemdgaan voor de TS.

Misschien vindt die vriendin het allemaal maar best. Kan hoor, ken ook situaties in mijn directe omgeving die langs elkaar leven en allebei een snoepje hebben.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:07

Het gaat toch potverdorie nief om ts, maar om die meid. Ik persoonlijk zou ook niet meteen wraak nemen, maar het haar discreet vertellen. En als je niet weet wat discreet betekent hou dan alsjeblieft je mond.