Ik vind combinatie Tijmen en Hidde zoals hierboven genoemd heel erg mooi, allebei even bijzonder en Hidde verschilt genoeg van Tijmen om niet de indruk te wekken dat het een soort serieproductie is
mairead
Geplaatst: 10-07-14 07:59
TS wil toch een lekkere Hollandse naam? Ik zie nog steeds veel Engelse namen...
Mijn moeder zei altijd dat bij een naam van 2 lettergrepen het beste een naam met 1 lettergreep past. Persoonlijk zou ik ook niet gaan voor een naam met dezelfde beginletter als het broertje.
T.ymen en Douwe? Ik had, als ik een jongen was, Lars geheten. Jeroen? Is dat iets? Jesse, Floris, Huub, Tim, Taimi, Frank en (Mat)thijs vind ik leuke namen.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap en heel veel succes met zoeken.
Grappig, ik las op de vorige pagina de combinatie Tijmen en Merijn, zo heten de kids van vrienden van ons! IK vind het een leuke combi!
Hanmar
Geplaatst: 12-07-14 15:56
Omdat er met enige regelmaat dit soort topics verschijnen op LZP en er dus duidelijk wel behoefte aan is, hebben we na overleg besloten dat er een nieuw Centraal topic in het leven geroepen wordt voor het zoeken naar babynamen; [LZP] [Centraal] Babynaam gezocht
Graag wil ik jullie uitnodigen dit nieuwe centrale topic 'in te wijden'. Hier gaat dan een slotje, voor het overzicht.