Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kwanyin schreef:Sja ik weet nog heel goed dat ik op mijn 13de (iets meer als tien jaar geleden) met mijn leeftijdsgenoten heel fel in de "ieeuw niet doordenken!"fase zat. Dat wil zeggen dat de docent vooraan de klas zei dat ze twee getallen zou aftrekken en iedereen begon te giechelen, en je "ik ben helemaal nat"(van de regen) standaard vervolgde met een "niet doordenken hé, dit was geen doordenker hé!" omdat iedereen ook al "ieeuw" riep. Dat was toch echt de grote meerderheid van al mijn leeftijdsgenoten die ik kende.
Moest ik een t-shirt aangedaan hebben met 69 op dan waren daar zeker en vast opmerkingen op gekomen door de jongens die toen in mijn klas zaten, en dat had ik zeker niet leuk gevonden. Ik was een verlegen en stil meisje en werd al genoeg geviseerd door jongens, zoiets had ik echt kunnen missen. En ja we hadden toen maar erg weinig nodig om dom te gaan doen, maar zoiets was wel een erg mooie en grote blijvende trigger geweest. Moest ik toen grover gebekt zijn geweest en meer zelfzeker, dan had ik ze gewoon lik op stuk gegeven en me er niets van aangetrokken. Maar zo'n meisje was ik niet en als ik toen nog niet doorhad wat voor dubbele betekenis 69 had, was ik wel blij geweest als mijn moeder me ervan behoed had.
(of zitten daar ook van die mensen?...)joeluna schreef:Het is toch eigenlijk wel triest dat je niet eens een shirtje onbezorgd aan kunt met een getal erop, wat een betekenis blijkt te hebben, zonder dat mensen er iets achter gaan zoeken of er wat van gaan zeggen!
Gypsy schreef:Nee het is ontzettend stijlvolle kleding wouje zeggen.Sorry maar ik vind het er goedkoop uitzien allemaal.
kimberly1995 schreef:Ik vind het zo geweldig om dit te lezen als medewerker van de Cool cat. Lach me slap. Gelukkig ben je net zo ordinair als je jezelf kleed, whaha. Komen toch bijna al mijn kleren van de Cool cat.. Dan moet ik wel verschrikkelijk ordinair zijn.
joeluna schreef:Het is toch eigenlijk wel triest dat je niet eens een shirtje onbezorgd aan kunt met een getal erop, wat een betekenis blijkt te hebben, zonder dat mensen er iets achter gaan zoeken of er wat van gaan zeggen!
. Als ik terugdenk aan die tijd denk ik ook "wauw, wat waren wij toen flauw en kinderachtig en onvolwassen", terwijl wij ons op dat moment hélemaal volwassen voelde want hé, wij waren nu geen kind meer, wij wisten wat "die dubbelzinnigheden allemaal betekenden"
.

) Nu wil ik niet zeggen dat dat bij alles is want heb er zelf me gala jurk gehaald en heb er leuke vesten zien hangen en een leuk fel gekleurd hemdje en zo hebben ze veel leuke dingen maar er was ook een sport broekje die vond ik echt leuk alleen die was gewoon echt TE kort vond ik. xZiva_ schreef:Bij Summer 69 denk ik niet aan de hele zomer in dat standje liggen te krikken, maar aan de zomer van het jaar '69. En daar verwijzen ze ook naar in dat liedje wat ik beschreef, ze verwijzen niet naar dat standje