Truitje met 69 als print.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:31

Sja ik weet nog heel goed dat ik op mijn 13de (iets meer als tien jaar geleden) met mijn leeftijdsgenoten heel fel in de "ieeuw niet doordenken!"fase zat. Dat wil zeggen dat de docent vooraan de klas zei dat ze twee getallen zou aftrekken en iedereen begon te giechelen, en je "ik ben helemaal nat"(van de regen) standaard vervolgde met een "niet doordenken hé, dit was geen doordenker hé!" omdat iedereen ook al "ieeuw" riep. Dat was toch echt de grote meerderheid van al mijn leeftijdsgenoten die ik kende.
Moest ik een t-shirt aangedaan hebben met 69 op dan waren daar zeker en vast opmerkingen op gekomen door de jongens die toen in mijn klas zaten, en dat had ik zeker niet leuk gevonden. Ik was een verlegen en stil meisje en werd al genoeg geviseerd door jongens, zoiets had ik echt kunnen missen. En ja we hadden toen maar erg weinig nodig om dom te gaan doen, maar zoiets was wel een erg mooie en grote blijvende trigger geweest. Moest ik toen grover gebekt zijn geweest en meer zelfzeker, dan had ik ze gewoon lik op stuk gegeven en me er niets van aangetrokken. Maar zo'n meisje was ik niet en als ik toen nog niet doorhad wat voor dubbele betekenis 69 had, was ik wel blij geweest als mijn moeder me ervan behoed had.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:32

Nee het is ontzettend stijlvolle kleding wouje zeggen. := Sorry maar ik vind het er goedkoop uitzien allemaal.

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:36

Kwanyin schreef:
Sja ik weet nog heel goed dat ik op mijn 13de (iets meer als tien jaar geleden) met mijn leeftijdsgenoten heel fel in de "ieeuw niet doordenken!"fase zat. Dat wil zeggen dat de docent vooraan de klas zei dat ze twee getallen zou aftrekken en iedereen begon te giechelen, en je "ik ben helemaal nat"(van de regen) standaard vervolgde met een "niet doordenken hé, dit was geen doordenker hé!" omdat iedereen ook al "ieeuw" riep. Dat was toch echt de grote meerderheid van al mijn leeftijdsgenoten die ik kende.
Moest ik een t-shirt aangedaan hebben met 69 op dan waren daar zeker en vast opmerkingen op gekomen door de jongens die toen in mijn klas zaten, en dat had ik zeker niet leuk gevonden. Ik was een verlegen en stil meisje en werd al genoeg geviseerd door jongens, zoiets had ik echt kunnen missen. En ja we hadden toen maar erg weinig nodig om dom te gaan doen, maar zoiets was wel een erg mooie en grote blijvende trigger geweest. Moest ik toen grover gebekt zijn geweest en meer zelfzeker, dan had ik ze gewoon lik op stuk gegeven en me er niets van aangetrokken. Maar zo'n meisje was ik niet en als ik toen nog niet doorhad wat voor dubbele betekenis 69 had, was ik wel blij geweest als mijn moeder me ervan behoed had.

Die doordenk fase herken ik wel, ben dr volgens mij net van af nu ik naar t MBO ga :') (of zitten daar ook van die mensen?...)
Maar bij het getal 69 heeft bij mij nog nooit iemand doorgedacht.. zeker niet als het op mijn shirt had gestaan.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 23:38

MIjn dochter vindt jongens nu nog vies en ze stinken.Ze moet er nog niets van hebben.(kan over een maand wel anders zijn hoor).

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:40

Het is toch eigenlijk wel triest dat je niet eens een shirtje onbezorgd aan kunt met een getal erop, wat een betekenis blijkt te hebben, zonder dat mensen er iets achter gaan zoeken of er wat van gaan zeggen! -O-

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:42

Ik vind het zo geweldig om dit te lezen als medewerker van de Cool cat. Lach me slap. Gelukkig ben je net zo ordinair als je jezelf kleed, whaha. Komen toch bijna al mijn kleren van de Cool cat.. Dan moet ik wel verschrikkelijk ordinair zijn. :')

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:43

joeluna schreef:
Het is toch eigenlijk wel triest dat je niet eens een shirtje onbezorgd aan kunt met een getal erop, wat een betekenis blijkt te hebben, zonder dat mensen er iets achter gaan zoeken of er wat van gaan zeggen! -O-

Helaas de realiteit, en ik kan me voorstellen dat je je kleine, onwetende meid niet zulke t-shirts laat aantrekken..

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:43

Het zal mijn achtergebleven puberbrein zijn, maar dit is toch wel het getal. Van ieder ander getal had ik niet opgekeken, maar 69 wel. Ik zou er ook nooit iets van zeggen als een ander het draagt, maar ik zou er wel om gniffelen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:45

En daar bij blijft het dat het overgrote deel van de kleding ordinair is. Maakt niet uit of anderen er bij doordenken of niet :+

liedje89

Gypsy schreef:
Nee het is ontzettend stijlvolle kleding wouje zeggen. := Sorry maar ik vind het er goedkoop uitzien allemaal.

Nou ja de coolcat heeft volgens mij wel een hoekje speciaal voor trottoir prostituees maar een (crop) top met 69 erop kun je waarschijnlijk ook gewoon bij de H&M vinden, of the america today oid. Het is echt niet zo dat ze alleen maar bizar sletterige kleding verkopen aan jonge tieners.

Ik vond het eerder altijd wel leuk dat ze daar wel meer t-shirts verkochten met woordgrapjes (en de meeste dus niet seksueel).

Anoniem

kimberly1995 schreef:
Ik vind het zo geweldig om dit te lezen als medewerker van de Cool cat. Lach me slap. Gelukkig ben je net zo ordinair als je jezelf kleed, whaha. Komen toch bijna al mijn kleren van de Cool cat.. Dan moet ik wel verschrikkelijk ordinair zijn. :')

Er zal ongetwijfeld iets leuks te koop zijn maar als ik zie wat ze soms op die poppen hebben zitten dan bedank ik vriendelijk, maar ja ik draag meer bandshirts en zwarte skinnyjeans... Misschien dat dat het verschil is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:46

joeluna schreef:

Tja dat zijn nu eenmaal pubers :+ . Als ik terugdenk aan die tijd denk ik ook "wauw, wat waren wij toen flauw en kinderachtig en onvolwassen", terwijl wij ons op dat moment hélemaal volwassen voelde want hé, wij waren nu geen kind meer, wij wisten wat "die dubbelzinnigheden allemaal betekenden" :+ .

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:49

Nou, ik had anders nog nooit van zo iets als dit gehoord hoor :')

Snollygoster

Re: Truitje met 69 als print.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:56

Dit is de grappigste post die ik hier op Bokt sinds tijden heb gezien, mijn avond is gemaakt _O-

TS, vertel d'r wat 69 betekend, wedden dat ze het dan niet meer wil dragen ;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 00:01

Haar zus noemde het truitje een prutsmutsen trui.Dat loste het probleem ook weer op.Ben nu alleen bang dat ze samen nummer 69 gaan googelen.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:03

Britta31 schreef:
Haar zus noemde het truitje een prutsmutsen trui.Dat loste het probleem ook weer op.Ben nu alleen bang dat ze samen nummer 69 gaan googelen.

Dan trekt ze hem zeker niet meer aan. :Y)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:04

Tja er hangt daar gewoon kleding op in maten die alleen kunnen passen op kinderen die daar in mij ogen te jong voor zijn. Van veel dingen krijgen ze zo'n tokkie uitstraling. Iedereen moet natuurlijk doen wat 'ie wil maar coolcat en klasse gaan niet in een zin.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:06

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:23

Ik heb een shirtje met het getal 86 erop, toevallig ook een standje? :Y)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:30

Het jaar 86 is het 86e jaar de 1e eeuw volgens de christelijke jaartelling..

Dus.... :')

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:31

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik de coolcat niet echt een winkel voor 'gewone' mensen maar meer voor de 'prutsmutsen' (Ik weet ik mag dat niet zo zeggen maar kon geen anderen verwoording vinden :oo ) Nu wil ik niet zeggen dat dat bij alles is want heb er zelf me gala jurk gehaald en heb er leuke vesten zien hangen en een leuk fel gekleurd hemdje en zo hebben ze veel leuke dingen maar er was ook een sport broekje die vond ik echt leuk alleen die was gewoon echt TE kort vond ik.

Nu weet ik wel dat sommige bokkers op me account gaan kijken voor me profiel gaan kijken voor me leeftijd en daar is niets mis mee maar ik ben 16. Nu verwacht niemand zo iets van een 16 jarige meestal maarja ik vind toch wel dat zulke delen van je lijf wel wat kleren overheen mogen zitten. En ik ga geen 20,- betalen voor een broek wat toch geen broek is omdat je me bibs kan zien

Heb alles zo netje mogelijk proberen te verwoorden

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:33

badass schreef:
Ik heb een shirtje met het getal 86 erop, toevallig ook een standje? :Y)

SindyKaya schreef:
Het jaar 86 is het 86e jaar de 1e eeuw volgens de christelijke jaartelling..

Dus.... :')

Zo is elk cijfer wel een standje xD Maar standje 69is wel een bekende (Is mij ook maar aangepraat :'))

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:41

ik lees met hempje eronder niet ordinair, maar wat maakt het nu uit of je in de zomer in je bikini loopt of een croptop eroverheen hebt? eigenlijk zie je dan toch juist minder? t is helemaal niet ordinair. ( en meestal dragen ze een korte broek met heeel hoge bovenkant waardoor je neits ziet. )

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:45

Meestal lopen mensen met croptop, vetpens, hotpants en flipflops. Lekker sexy.

Ordinair dus. Het is hoe je een croptop draagt. Kijk als de mussen van het dak vallen door de warmte is een crop top (of wat minder) oke maar niet zoals ze vaak gedragen worden.

En het dragen onderweg naar/van een zwembad over je badkleding, oke, maar hier is het wederom erg warm. Dan draag je automatisch minder.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:51

xZiva_ schreef:
Bij Summer 69 denk ik niet aan de hele zomer in dat standje liggen te krikken, maar aan de zomer van het jaar '69. En daar verwijzen ze ook naar in dat liedje wat ik beschreef, ze verwijzen niet naar dat standje :')

Nou, dat liedje gaat zeker weten niet over de zomer van 1969 kan ik je vertellen. Dat zei meneer Adams nl zelf tijdens 1 van zijn shows:p

Maar boeiend ;)

Vind het voor een shirt wel wat anders, en ik zou mijn jonge kind er inderdaad niet mee willen laten lopen, afhankelijk van hoe het erop staat.