Qimm schreef:Toen duurde het ook altijd zooooo lang voor je weer jarig was, nu lijkt het soms nog maar een half jaar geleden
He... Ik was toch vorige week ook al jarig? Zoiets?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

phormicola schreef:primera schreef:Maar je kan ook na je 35ste kinderen krijgen hoor, zijn zat vrouwen die dan nog hun eerste kind krijgen er zal alleen iets meer controle zijn. Het is beter dan te vroeg kinderen krijgen hoor
Het gaat veel vaker fout na je 35ste en ik zou dat niet aankunnen

phormicola schreef:Upendo, na je 35ste is de controle tijdens je zwangerschap strenger omdat het nu eenmaal vaker fout gaat. Dat is verder niet erg, maar wel een feit en het is aan iedereen om te bepalen of het dat waard is

upendo schreef:Sammyoo, op mij kwam hij denigrerend over omdat heel veel mensen het wel heel graag willen.
Zo ook wij, om dan zo'n opmerking terug te zien met zo'n smiley erachter terwijl je weet dat je later een mieters uitgebreid traject in moet om een grote wens te verwezenlijken is op zijn minst een beetje naar.
phormicola schreef:Och mijn moeder heeft een erfelijke spierziekte en m'n pa is verslaafd, die zouden volgens velen ook geen kinderen moeten krijgen, maar vind het erg leuk hier![]()
Voor mij persoonlijk zou het niets zijn, alleen omdat ik weet hoe ik zou reageren op een verlies. Dan is het beter om het bij dit ene kindje te houden. Ook financieel trouwens

upendo schreef:Dat is niet waar. Je HOORT vaak dat het fout gaat. Maar ik denk niet dat dat het geval is. In mijn omgeving zijn er veel mensen met oude ouders en die hebben allemaal geen problemen gehad.
Bij mij is het juist zo dat alles om me heen snel gaat. Ik ga wel lekker. Ben 22, heb een relatie van inmiddels twee jaar, woon samen en allebei studeren we nog. Werk? Dat kan m'n hele leven nog.