gewoon heeel zwoel erbij kijken ts
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gewoon heeel zwoel erbij kijken ts
Maartje1990 schreef:ja, ze voetbalt en dat doe ik ookMaarja, zie niet in hoe ik dat als aanknopingspunt kan gebruiken
Misschien stap ik gewoon op dr af met iets in de trant van ''Hoi, zou ik jou een brutale vraag mogen stellen? Zou je een keertje wat met me willen gaan drinken?''wat denken jullie?

ilaan schreef:Ik werd laatst ook door een meisje op date gevraagd tijdens mijn werk. Was wel verbaasd maar heb uiteraard ja gezegd (ben zelf bi dus waarom niet haha)
Vond even raar maar vond t heel stoer en juist wel iets hebben. Ik zou het dus doen!

Maartje1990 schreef:Furrow: je vergeet het loopje
Zij heeft trouwens wel gewoon lang haar. Maar ken wel meer lesbiennes met lang haar. Wat furrow zegt klopt wel vaak, wat stoerdere kleding en qua schoenen vaak iets van sneakers, zul je eigenlijk zelden op ballerinas of hakken tegen. vaak geen of zeer weinig make up. Dat is dan het stereotype er zijn er ook die wat vrouwelijker zijn, maar ikzelf zie het dus als ze er dus wat stoerder uitzien. Maar ook dus een soort loopje, zitten vaak op voetbal en ook een soort van vibe die je krijgt