Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Aryana schreef:Nou idd vikki.
En het idee dat je ex flink ligt te krikken met z'n nieuwe vriendin en je kinderen wellicht een kamer er naast liggen zou mij ook geen goed gevoel geven.
Goof schreef:Aryana schreef:Nou idd vikki.
En het idee dat je ex flink ligt te krikken met z'n nieuwe vriendin en je kinderen wellicht een kamer er naast liggen zou mij ook geen goed gevoel geven.
Dat gaat natuurlijk sowieso ooit een keer gebeuren![]()
Daar kun je je kop voor in het zand steken en moeilijk over doen of je kan gewoon accepteren dat ex verder gaat met zijn leven.
janderegelaa schreef:Ik word zo moe van dit soort mensen als TS. De onderliggende gedachte is altijd haat en nijd. Misschien hebben die kinderen wel genoten van het logeerpartijtje. En de veronderstelling dat het op latere leeftijd schadelijk kan zijn voor de kinderen is maar een aanname om eigen emoties kracht bij te zetten.
Het voorstel bracht bij mij hele andere gevoelens teweeg (ieuw! Nee! Getver! hilariteit
), dan bij dochterlief (Leuk, gezellig. En dan hoef ik mamma niet te missen). Logisch. janderegelaa schreef:Ik word zo moe van dit soort mensen als TS. De onderliggende gedachte is altijd haat en nijd.
Aryana schreef:Nou idd vikki.
En het idee dat je ex flink ligt te krikken met z'n nieuwe vriendin en je kinderen wellicht een kamer er naast liggen zou mij ook geen goed gevoel geven. Ik vind het iig niet kunnen en het feit dat hij borderline heeft zou geen excuus moeten zijn dat je het daarom maar accepteert.
Goof schreef:Aryana schreef:Nou idd vikki.
Dat gaat natuurlijk sowieso ooit een keer gebeuren![]()
Daar kun je je kop voor in het zand steken en moeilijk over doen of je kan gewoon accepteren dat ex verder gaat met zijn leven.
bij te trekken hoor, want dat snap ik natuurlijk ook wel, maar ik vind het niet kunnen als kinderen met seks geluiden (of erger) worden geconfronteerd! dat is van je eigen ouders al heel gek om te horen maar laat staan met een nieuwe partner. safina schreef:Mijn man heeft ook een dochter uit een vorige relatie. Ik kan me herinneren dat de dochter van mijn man in het begin ooit voorstelde dat we maar met z'n drieën moesten gaan samenwonen: haar moeder, haar vader en ik. Er pasten namelijk ook wel drie mensen in ons tweepersoonsbed, vond ze. Bloedserieus was ze daarover.Het voorstel bracht bij mij hele andere gevoelens teweeg (ieuw! Nee! Getver! hilariteit
), dan bij dochterlief (Leuk, gezellig. En dan hoef ik mamma niet te missen). Logisch.
Kinderen zijn soms zo onbevangen in die dingen. Die krijgen de hele lading achter zo'n nieuwe relatie helemaal niet mee. Daarom vermoed ik ook dat volwassenen er doorgaans veel meer last van hebben dan kinderen.
ze vinden het gezellig als we er allemaal zijn, de ex van mijn vriend eet weleens mee als ze de kinderen brengt of wij brengen ze weleens samen naar bed en dat vinden ze heel erg gezellig. En het liefst hebben ze dat we allemaal bij elkaar slapen in één huisje!
bij te trekken hoor, want dat snap ik natuurlijk ook wel, maar ik vind het niet kunnen als kinderen met seks geluiden (of erger) worden geconfronteerd! dat is van je eigen ouders al heel gek om te horen maar laat staan met een nieuwe partner.[/quote]silmitan schreef:[quote="AryanaJe hoeft er niet zo'n hoofdbij te trekken hoor, want dat snap ik natuurlijk ook wel, maar ik vind het niet kunnen als kinderen met seks geluiden (of erger) worden geconfronteerd! dat is van je eigen ouders al heel gek om te horen maar laat staan met een nieuwe partner.
Ir111 schreef:hanny_jelke schreef:maar seks is geen eerste levens behoefte, gelukkig maar anders had ik gestekt gelegen vress ik
Ja, als je niet door de gebruikelijke bevruchting verwekt bent moet het op een alternatieve wijze, dan is stekken zo gek nog niet natuurlijk.
had nog een R tussen gemoeten, gestrektCayenne schreef:DewieDribbel schreef:Ik zet borderline niet slecht neer, ik noem alleen de feiten. Want ik heb ook ervaring met borderline. En gepraat met dokters die het zelf zeggen dat ze allemaal wel eens zwarte vases hebben. Iedereen heeft het, maar mensen met borderline hebben het sneller.
Kom maar met bewijs van deze zogenaamde 'feiten', want ben benieuwd waar jij dit allemaal vandaan hebt.
Het is overigens fases en geen vases.
Edit: ik zie nu pas dat je nog maar 16 bent. Dat zal het verklaren.
DewieDribbel schreef:Cayenne schreef:
Kom maar met bewijs van deze zogenaamde 'feiten', want ben benieuwd waar jij dit allemaal vandaan hebt.
Het is overigens fases en geen vases.
Edit: ik zie nu pas dat je nog maar 16 bent. Dat zal het verklaren.
Oh wauw! Een spelfout. Me zus heeft borderline, en ik heb stage gelopen op een school met kinderen met een mentale 'afwijking' en dat ik 16 ben betekend niet dat ik onwetend ben. Je kent me nieteens. Weet waar je over praat voordat je je mond open trekt.
Gypsy schreef:Ja maar het is niet de bedoeling dat ze denken dat het zo normaal is dat ze het op hun 14e voor een breezer doen. Verdiep je eens in oa freud, dan snap je hoe mensen/kinderen leren. Later gaan kinderen wel snappen wat er toen gebeurde en onwikkelen ze alsnog het idee ah ok da's normaal.
Fred_Kroket schreef:Dat doen ze hier ookze vinden het gezellig als we er allemaal zijn, de ex van mijn vriend eet weleens mee als ze de kinderen brengt of wij brengen ze weleens samen naar bed en dat vinden ze heel erg gezellig. En het liefst hebben ze dat we allemaal bij elkaar slapen in één huisje!
We doen het weleens als we samen iets doen, ééns in de 3 maanden gaan we samen naar een dierentuin of pretpark o.i.d. We hebben ook echt tijd alleen of samen met de kinderen maar de moeder van de kinderen is er best vaak. Ik zie haar als een soort van hele goede collega in opvoeden. En af en toe kunnen we samen zeuren waarom die man nou nog niet snapt dat zijn kant van het bed geen wasmand is...
sweetwendy schreef:Het gesprek verliep redelijk goed..
Hij was rustig toen hij binnen kwam dus dat scheelt een hoop.
Hij begon met het gesprek en zei dat hij het niet leuk vond dat ik hem smste dat ik het fijn zou vinden dat ze op tijd hier zouden zijn voor mijn ouders verjaardag. Ik zei erop terug dat hij ze dus vorige week in mijn weekend een uurtje heeft "gekregen". En hij snapte dat gelukkig en voortaan houden we gewoon elkaars weekend. Ik zei dus waarom hij en de kinderen daar gingen slapen en dat dat niet mag volgens onze afspraak. Hij zei het was ook niet de bedoeling maar onze dochter was zo leuk aan het spelen dat ze daar ook wou slapen. Ik zei, wie is de baas dan? We hebben een afspraak gemaakt bij de advocaat dat we de kinderen sowieso in het begin er niet bij betrekken. Je kent haar amper. Toen werd hij even boos en zei, moet ik dan je toestemming hebben? Als ik op vakantie ga met de kids in mijn weekend moet ik dan toestemming vragen ? Etc. Toen zei ik dat ze gewoon niet gelijk erbij betrokken moeten zijn, het is al moeilijk genoeg dat we uit elkaar zijn. Hij zei als we die afspraak hebben gemaakt dan sorry..
Vandaag verder nog geen tijd gehad om de advocaat te bellen om sowieso wat we op papier hadden gezet, even te mailen. Maar dat ga ik morgen doen.
Was vandaag nog bezig om woningruil papieren in te leveren, wil hier ook graag weg.