Suusie22 schreef:En jahoor, na t lezen van alle verhalen durf ik gewoon niet naar boven te lopen. Zal ik mama van boven wakker bellen?
Tuurlijk waarom niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Dominique schreef:Chantalx249 schreef:[
quote="_Dominique"]
Ik heb een keer uitpure angst toen ik alleen thuis was en de trap opliep en veel gekraak en geluiden hoorde bijna mn beide pinken gebroken
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag?
[/quote]

, toen bedacht ik me dat ik de achterdeur open had gelaten toen ik even weg was en toen was het echt raak. Ik vriendlief opgebeld en met een mes (
) en hond heel mn huis door gelopen om te kijken of er niet ergens iets of iemand in huis zat 
SteffiiY schreef:Gek en heel herkenbaar dit!!
Zo slaap ik ook liever niet boven de dekens, onder de dekens voel ik mij altijd veiliger!
Dit is een heel oud huis dus alles kraakt en je hoort alles van elkaar en van de buren (als buurvrouw rondloopt lijkt het net in mijn huis te zijn) Maar lang leve oordoppen, slaap je veel relaxter van xD xDenies schreef:Ik heb een keer een week niet in mijn kamer durven slapen en overdags durfde ik er ook bijna niet te komen ... er was gewoon iets .. Na die week heb ik geprobeerd weer in mn kamer te slapen en toen was de rust weer terug. Zo raar.
ValerieM schreef:Ik liep altijd heel hard langs de slaapkamer van m'n ouders... Die was altijd pikke donker... Dat heb ik echt heel lang gehad..![]()
Verder vind ik het niet fijn om alleen thuis te zijn.
Als m'n vriend moet overwerken, wordt het wel eens half 12/12 uur voordat hij thuis is.
Ik kom dan ook moeilijk in slaap... En soms hoor ik dan van die verdachte geluidjes..... Bah
Dan schieten er ook gelijk allemaal enge beelden door mijn hoofd heen