Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:32

Suusie22 schreef:
En jahoor, na t lezen van alle verhalen durf ik gewoon niet naar boven te lopen. Zal ik mama van boven wakker bellen? :brr:

Tuurlijk waarom niet :brr:

Chantalx249

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:34

_Dominique schreef:
Chantalx249 schreef:
[
quote="_Dominique"]
Ik heb een keer uitpure angst toen ik alleen thuis was en de trap opliep en veel gekraak en geluiden hoorde bijna mn beide pinken gebroken :')

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag? :')

Ik heb erg soepele gewrichten dus ik pakte met mn andere vingers mn pink en kneep er in.
Tot ze gekneusd waren, ik was zo bang. :')[/quote]

Auww :')

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:34

Gelukkig ben ik niet de enigste gek met al die angsten als het donker is :')
Ik loop liever midden in de nacht een rondje met de hond dan alleen thuis te zijn..
Laatst wou ik net naar boven gaan toen hoorde ik de trap kraken, ik durfde me niet meer te veroeren :') , toen bedacht ik me dat ik de achterdeur open had gelaten toen ik even weg was en toen was het echt raak. Ik vriendlief opgebeld en met een mes ( :') ) en hond heel mn huis door gelopen om te kijken of er niet ergens iets of iemand in huis zat :')

Ook het rennen naar bed doe ik als ik alleen ben, snachts naar de wc? No way dat ik dat doe. En rennend de trap op standaart als ik alleen ben. Alleen in bed liggen en een gek geluid horen, helemaal onder de dekens en niet meer veroeren, stel dat er iets is en ik beweeg heeft het nog door dat ik er lig..

Eigenlijk best vreemd al die angsten, nog nooit een monster tegen gekomen :Y)

SteffiiY

Re: Dingen die je eng vindt in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:37

Gek en heel herkenbaar dit!!

Zo slaap ik ook liever niet boven de dekens, onder de dekens voel ik mij altijd veiliger!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:38

Onze trap naar zolder, ik durf er in het donker amper op te lopen, hij kraakt en piept, ik ren altijd zo snel mogelijk naar boven haha

Ook durf ik als ik alleen slaap niks van mijn lichaam boven de dekens te doen, bang dat iemand me in ene grijpt ofzo (kan niet maargoed haha) dus lig als een mummie opgerolt in mijn deken.

Ook laat ik als ik alleen slaap altijd een lichtje aan in de slaapkamer, laatst lag ik alleen in bed draaide me om en het voelde alsof iemand zijn hand op mijn schouder legde heel creepie want er was niemand, me vriend lachte me uit dat ik het vertelde maar het voelde echt alsof er iemand aanwezig was.

Ook als ik een programma op tv zie dat over geesten gaat krijg ik altijd de rillingen en ga ik er in bed in ene overna denken, ja wat als ...

Gelukkig ben ik niet de enige met deze dingen haha
Laatst bijgewerkt door Keell94 op 23-06-14 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:39

SteffiiY schreef:
Gek en heel herkenbaar dit!!

Zo slaap ik ook liever niet boven de dekens, onder de dekens voel ik mij altijd veiliger!

same here! Echt van die rare angsten allemaal. De eerste keren op kamers, toen mijn huisgenoten er nog niet waren. Man man man wat een hel was dat :P Dit is een heel oud huis dus alles kraakt en je hoort alles van elkaar en van de buren (als buurvrouw rondloopt lijkt het net in mijn huis te zijn) Maar lang leve oordoppen, slaap je veel relaxter van xD

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:41

Ik heb een keer een week niet in mijn kamer durven slapen en overdags durfde ik er ook bijna niet te komen ... er was gewoon iets .. Na die week heb ik geprobeerd weer in mn kamer te slapen en toen was de rust weer terug. Zo raar.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:41

Ik vind alles eng met het licht uit.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:42

- bang voor de slang in de wc (ooit eens op tv gezien) :')
- me bekeken voelen en dan heel snel door lopen
- spiegels na 12 uur vermijden

En nog wel meer van die gekke dingen. :p

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:43

Samblabla schreef:
- bang voor de slang in de wc (ooit eens op tv gezien) :')
- me bekeken voelen en dan heel snel door lopen
- spiegels na 12 uur vermijden

En nog wel meer van die gekke dingen. :p

Precies deze. Ben op mijn mobiel dus had geen zin om het te typen.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:43

xDenies schreef:
Ik heb een keer een week niet in mijn kamer durven slapen en overdags durfde ik er ook bijna niet te komen ... er was gewoon iets .. Na die week heb ik geprobeerd weer in mn kamer te slapen en toen was de rust weer terug. Zo raar.

Heb ik ook eens gehad, je hebt het gevoel dat er iemand in je kamer is terwijl er eigenlijk niks zit.
Je voelt een soort aanwezigheid, alsof er iemand is die je in de gaten houd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:46

Ik had de gewoonte om 's nachts van wc naar bed te rennen.. Nu in versnelde pas, denkend 'wat zou er nou kunnen gebeuren'

Of als je alleen thuis bent en de bel gaat.. Vooral wanneer het wat schemerig of donker is, brrr!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:48

ValerieM schreef:
Ik liep altijd heel hard langs de slaapkamer van m'n ouders... Die was altijd pikke donker... Dat heb ik echt heel lang gehad.. :+

Verder vind ik het niet fijn om alleen thuis te zijn.
Als m'n vriend moet overwerken, wordt het wel eens half 12/12 uur voordat hij thuis is.
Ik kom dan ook moeilijk in slaap... En soms hoor ik dan van die verdachte geluidjes..... Bah

heb ik ook altijd, als mijn vriend avondje met vrienden weg is ofzo lig ik al in bed, lig ik de hele nacht wakker tot hij thuis is, pas dan val ik lekker in slaap. Ook rare geluidjes hier (slaapkamer is op zolder)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:49

Ik kan serieus niet slapen met mijn rug naar de deur, bang dat er iemand binnen komt en me aanvalr ofzo :+
Helaas woel ik enorm veel in mijn slaap dus mijn bed staat heel strategisch met het voeteneind richting deur en nog een kast er tussen xd

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:50

Durf nu geeneens meer naar de wc nu ik dit alles lees haha, overal lichten maar aan en rennend de trap op hihi

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:56

Zo ik lig veilig in mn bed, mama lachte mij keihard uit toen ik vertelde over dit topic en dat ik niet naar boven durfde.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:02

De zolder, in het donker en al helemaal met onweer vermijd ik die (is gewoon met vaste trap bereikbaar). De lamp maakt ook een geluid en knippert als je hem aandoet.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:04

Als ik de paarden moet voeren, ren ik altijd keihard van de stallen naar huis en als ik alleen thuis ben, gaan gelijk daarna alle deuren en ramen dicht := Ik ben zo ongelooflijk bang dat er iemand achter me aan komt :oo
De gordijnen gaan daarom ook voor het donker dicht als het aan mij ligt :=

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:11

Ik ben niet echt bang in huis. Alleen als ik het ben, ben ik het ib mijn eigen kamer. Waarom weet ik niet..

Ook ben ik bang op de trap naar zolder. Deze zit bij ons boven de trap naar de 1e verdieping en de trap naar zolder is dus open. Doodeng haha

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:14

Ik vind eigenlijk nooit iets eng in huis maar net schrok ik toch wel even. Ik had op de badkamer scrub op mijn gezicht gedaan, toen was ik even naar mijn kamer gelopen. Even tv gekeken en toen liep ik terug naar de badkamer, nooit meer aan gedacht dat ik dat op mn gezicht had, ik keek in de spiegel schrok me dood, zie ineens allemaal groen op mijn gezicht zitten (de scrub is groen) _O- Dan schieten er ook gelijk allemaal enge beelden door mijn hoofd heen _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:16

De trap naar beneden, omdat die zo eng stijl is. :+
En als ik de deur van mijn slaapkamer te ver open heb staan en tegen de wc deur aan kijk waar meestal een handdoek over hangt te drogen, lijkt het soms net of er iemand in de gang staat te kijken.
Kwestie van kamerdeur verder dicht doen of handdoeken weg te halen.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:17

Het beneden toilet:) omdat daar altijd enge beestjes zitten (denk ik:p)

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:19

Ohwja, en mijn broertje in huis vind ik erg eng:) hij kan echt overal verstopt zitten en mij dan een hartaanval bezorgen:O gelukkig doe ik dit ook bij hem;)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:27

De deel.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 24-06-14 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:30

Wij hebben een hele grote zwarte antieke kast in de kamer staan met een spiegeldeur. Overdag is ie werkelijk prachtig maar als ik een rondje door de kamer maak om de lichten uit te doen en erlangs loop terwijl het licht uit is ben ik altijd bang dat er iemand uit springt :')