Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus ik hem verteld dat het salade was en dat even terug de bami lag maar dat ik wel even met hem mee zou lopen. En dan sta je daar voor het vak, 20 soorten bami natuurlijk
Even uitgelegd wat er allemaal was en wat hij graag wilde hebben. Hij wilde gewoon bami, dus een pak met alleen bami, zonder saus e.d. meegegeven.
Ik zag hem al kijken en zei: u wilt graag de roze? Geen probleem, neem ik toch de witte. Dus geruild.
*smelt*
Kruimeltje86 schreef:Ik ben een poosje geleden gestopt voor een dame op de snelweg die zonder benzine stond. Het dichtstbijzijnde benzinestation was voor haar een half uur lopen, dus ik heb haar meegenomen naar het benzinestation en heb haar daarna teruggereden naar haar auto. Ze was errrug blij
Kentaro schreef:Kruimeltje86 schreef:Ik ben een poosje geleden gestopt voor een dame op de snelweg die zonder benzine stond. Het dichtstbijzijnde benzinestation was voor haar een half uur lopen, dus ik heb haar meegenomen naar het benzinestation en heb haar daarna teruggereden naar haar auto. Ze was errrug blij
En hoe banketstaaf ook, daar zou ik dus mee uitkijken!! (zelf had ik uit voorzorg dan een tankje benzine gehaald en terug gebracht...)
Hij helemaal blij, want anders had hij er nog uren gestaan.

Binnen 2 minuten had hij m'n ketting erop gelegd en kon ik weer verder. Faith in humanity restored.

Zij hadden een heel plan van hun dag in Belfast opgesteld en wij waren van plan naar een museum te gaan. Vriendelijk afscheid genomen van de heren, tot wij op de plattegrond buiten stonden te kijken en de twee opaatjes ons ineens aantikten. De man die in Ierland woonde kende de weg wel en ze vonden ons zo lief dat je ons naar het museum wilden begeleiden.
Uiteindelijk zijn ze nog mee naar binnen gegaan ook, vond het zo onwijs lief.