Paisano schreef:crazygirl1 schreef:Ben benieuwd, met wat ik ooit ga binnenkomen hihi
Ik mag toch hopen dat je met een wie thuiskomt en niet met een wat
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben super blij met mijn handige man die alles kan. Ideaal in huis, tuin, keuken en bij de paarden. vuurneon schreef:Te zweverige mannen zijn ook niet aan mij besteedt; ik wil graag filosoferen maar als je denkt dat morgen de marsmannetjes komen en je zit met een aluminiumfolie hoedje in de voorraadkast te fluisteren dat de overheid meeluistert dan is het een brug te ver voor mijn smaak
misschien voor andere doemdenkers enig, maar nee... Geef mij maar een nuchterder exemplaar 
De dag kwam overigens niet haha, maar was een miscalculatie
) Letitia1991 schreef:vuurneon schreef:Te zweverige mannen zijn ook niet aan mij besteedt; ik wil graag filosoferen maar als je denkt dat morgen de marsmannetjes komen en je zit met een aluminiumfolie hoedje in de voorraadkast te fluisteren dat de overheid meeluistert dan is het een brug te ver voor mijn smaak
Dan ben je niet meer zweverig, dan ben je gewoon paranoïde schizofreen
.
.
), studeert, (dus samen student) en niet jaloers is. Oke soms, niet snel zo snel gelukkig.troi schreef:Vergeten de dames hier niet dat mister perfect ook zoekt naar miss perfect??
Ik ben niet zo perfect en heb ook nooit gezocht naar mister perfect. Ik zocht, en vond, wel een verdraaid goede kerel. Maar perfect neu..
. troi schreef:Vergeten de dames hier niet dat mister perfect ook zoekt naar miss perfect??
Ik ben niet zo perfect en heb ook nooit gezocht naar mister perfect. Ik zocht, en vond, wel een verdraaid goede kerel. Maar perfect neu..
vuurneon schreef:Te zweverige mannen zijn ook niet aan mij besteedt; ik wil graag filosoferen maar als je denkt dat morgen de marsmannetjes komen en je zit met een aluminiumfolie hoedje in de voorraadkast te fluisteren dat de overheid meeluistert dan is het een brug te ver voor mijn smaak

xSlvna schreef:Ik denk dat je die eisenlijsten ook minder serieus moet nemen, het zijn gewoon richtlijnen. Je gaat niet bewust zoeken naar iemand die zijn leven niet op een rijtje heeft en nog niks bereikt heeft, maar dat betekend niet dat je niet op zo iemand verliefd kan worden. Ook ga je niet denken "Hè wat jammer, helemaal mijn smaak, maar die haarkleur? Volgende!'.

xSlvna schreef:"Hè wat jammer, helemaal mijn smaak, maar die haarkleur? Volgende!'.

Zijn inmiddels gewoon al jaren bij elkaar hoor