Mannen & typische vrouwen eisen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-14 22:08

Paisano schreef:
crazygirl1 schreef:
Ben benieuwd, met wat ik ooit ga binnenkomen hihi

Ik mag toch hopen dat je met een wie thuiskomt en niet met een wat :=

_/-\o_ :+

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Mannen & typische vrouwen eisen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:12

Mijn ouders zeiden altijd neem een schilder, elektricien of loodgieter. Pas toen ik mijn huidige vriend kwam voorstellen vertelden ze dat het een grapje was. Tja.. :+ ik ben super blij met mijn handige man die alles kan. Ideaal in huis, tuin, keuken en bij de paarden.

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:53

Oh en het klinkt heel raar en het spijt me dat dit een eis is.
Ik wil liever ook geen man die Fries is. Ik heb een soort van relatie gehad met 1 en een vriendin ook en echt nooit meer. Waren hele rare kerels.
Sorry Friezen!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:56

En mannen met het sterrenbeeld vis, ook rare mannen haha.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:52

xSlvna schreef:
En mannen met het sterrenbeeld vis, ook rare mannen haha.

Mag ik vragen waarom?
Heeft namelijk alleen met je geboortedattum te maken..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 18:55

Te zweverige mannen zijn ook niet aan mij besteedt; ik wil graag filosoferen maar als je denkt dat morgen de marsmannetjes komen en je zit met een aluminiumfolie hoedje in de voorraadkast te fluisteren dat de overheid meeluistert dan is het een brug te ver voor mijn smaak :')

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 19:00

vuurneon schreef:
Te zweverige mannen zijn ook niet aan mij besteedt; ik wil graag filosoferen maar als je denkt dat morgen de marsmannetjes komen en je zit met een aluminiumfolie hoedje in de voorraadkast te fluisteren dat de overheid meeluistert dan is het een brug te ver voor mijn smaak :')

Dan ben je niet meer zweverig, dan ben je gewoon paranoïde schizofreen :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 19:04

Nee dan ben je je gewoon aan het voorbereiden op het einde der tijden en dat is heel normaal gedrag :') misschien voor andere doemdenkers enig, maar nee... Geef mij maar een nuchterder exemplaar :D

(En ja ik ken echt een vrouw die laatst in haar voorraadkast heeft gezeten want dat was dé dag dat ze overgingen naar een andere levensvorm.... En nee, ze heeft geen stoornis maar nogal een creatieve geest zullen wij maar zeggen :') De dag kwam overigens niet haha, maar was een miscalculatie :') )

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 19:33

Letitia1991 schreef:
vuurneon schreef:

Dan ben je niet meer zweverig, dan ben je gewoon paranoïde schizofreen :')

:') _O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 23:57

Maar dat kan ook leuk zijn, een schizofreen.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 00:01

Oh.. mijn vriend heeft geen rijbewijs (ik wel), studeert nog (moet zelfs nog 3 jaar en ik ben afgestudeerd en werk fulltime) en is kleiner als ik op hakken sta.. hihi!

En ja ik had ook veel eisen maar die verdwijnen als je gewoon een hele leuke jongen tegen komt :P

Als ie je maar gelukkig maakt toch? :D

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 00:09

Hihi interessant topic. Ik ben ontzettend kieskeurig.

Buiten het feit dat hij aantrekkelijk moet zijn, de 'standaard'- betrouwbaar/niet liegen blabla en absoluut langer dan ik is er ook nog een heel eigenschappen-lijstje.

Zo wil ik iemand die:
- Ambitieus is. Iemand met een doel. Niet weken lang zaniken dat je zo'n rotbaan hebt en er ondertussen niets aan doet.
- Talk the talk, walk the walk. Ik houd er ook niet van als iemand veel beloftes doet maar die nooit nakomt of zegt 'Ja ik zou dit graag willen en ik ben dit van plan'. Doe het dan ook, zo zit ik namelijk zelf wel in elkaar.
- Ruimdenken/wereldburger. Een dorpse knul is aan mij niet besteed. Ik zou knettergek worden.
- Intelligent. Ik moet goede gesprekken kunnen voeren van niveau. Iemand die mij ook geestelijk kan uitdagen.
- Humor en sarcasme.
- Zelfde/aangrenzende muziekstijl. Daar hangt ook vaak aan af wat je in je vrije tijd doet, wat je kledingstijl is etc. Een heavy metal lover en ik zullen nooit door een deur kunnen m.b.t. festivals, activiteiten, kleding bijv.
- Gezonde levensstijl. Iemand die elk dag maar op de bank hangt, pizza besteld opstaat en naar bed gaat met jointjes en zichzelf dik laat worden is aan mij echt niet besteed.

Ik begrijp de auto eis goed overigens. Dat had ik een tijd ook toen ik nog in NL woonde en ik vrij 'afgelegen' woonde. Het heeft vooral veel te maken met zelfstandigheid en niet afhankelijk zijn van..

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:12

Ik had een paar jaar geleden een hele lijst met eisen. Nu heb ik bijna alles over boord gegooid en wil ik een jongen die goed voor mij is en die verzorgt is. Mijn laatste scharrels waren allemaal zo verschillend! Ik moet alleen wel iemand hebben die niet over zich heen laat lopen, want dan zal een relatie niet lang duren.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:25

Ik had de mazzel dat vriendlief een rijbewijs + auto van zn broertje had die hij mocht lenen
Hij is 2 jaar ouder dan ik, ik was 16 en hij was net bijna 19.

En geen auto? Ach jammer dan, dan zouden we wel met de trein gaan :).

Ik wil ze wel langer dan ik, ook al is dat niet zo lastig, ben maar 1,63 :').
En ouder dan ik, waarom geen idee, ik vind dat gewoon.
Dierenvriend, houden ze niet van dieren dan is het pech, want ik wil later wel graag wat huisdieren in/rondom mijn huis.
Mijn sport respecteren. Een keer op zondag niet kunnen ivm wedstrijd moet kunnen vind ik.

Nu heb ik 4,5 jaar wat met Richard, en hij is gek op dieren, 2 jaar ouder, eigen paard, een auto (die ik dan weer jat :+ ), studeert, (dus samen student) en niet jaloers is. Oke soms, niet snel zo snel gelukkig.
Niet de knapste, maar wel super leuk en lief!

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:28

wat een geluk dat mijn man die eisen niet stelde toen ik hem leerde kennen...
ik moest nog beginnen aan mijn hogere studies, aan mijn rijbewijs en ben even groot als hem/ groter als ik op hoge hakken sta :+

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:31

Vergeten de dames hier niet dat mister perfect ook zoekt naar miss perfect??

Ik ben niet zo perfect en heb ook nooit gezocht naar mister perfect. Ik zocht, en vond, wel een verdraaid goede kerel. Maar perfect neu..

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:32

troi schreef:

Ik ben niet zo perfect en heb ook nooit gezocht naar mister perfect. Ik zocht, en vond, wel een verdraaid goede kerel. Maar perfect neu..

+ ze hebben 100 meiden die hem ook leuk vinden en die achter m aanzitten :').

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:33

troi schreef:

Inderdaad.
Ik krijg een beetje de indruk dat iedereen hier verwacht Mr perfect op een dienblaadje geserveerd te krijgen, maar realiseren jullie je wel dat je waarschijnlijk helemaal niet gaan vinden wat je zoekt als je zoveel eisen hebt?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:34

Ik krijg die indruk helemaal niet. Sterker nog, de meeste mensen hier geven aan dat ze met een compleet ander persoon zijn thuisgekomen dan ze aan de hand van hun lijstje hadden gedacht.
Maar dromen mag, toch?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:38

Ik denk dat je die eisenlijsten ook minder serieus moet nemen, het zijn gewoon richtlijnen. Je gaat niet bewust zoeken naar iemand die zijn leven niet op een rijtje heeft en nog niks bereikt heeft, maar dat betekend niet dat je niet op zo iemand verliefd kan worden. Ook ga je niet denken "Hè wat jammer, helemaal mijn smaak, maar die haarkleur? Volgende!'.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:39

vuurneon schreef:

Hah! _O-

Wat ik belangrijk vind is gewoon een knap uiterlijk, ja dat vind ik belangrijk.
En langer dan mij.

Dan humor en de mogelijkheid om een normaal gesprek te kunnen voeren.

Nagini met jou ben ik het helemaal eens.
Vooral iemand die niet veilig binnen zijn comfort zone wilt leven. Juist nieuwe dingen willen, reizen etc vind ik echt belangrijk..
En zelfverzekerd, geen introvert stil persoon..
Laatst bijgewerkt door NeverGiveUp op 23-06-14 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:43

xSlvna schreef:
Ik denk dat je die eisenlijsten ook minder serieus moet nemen, het zijn gewoon richtlijnen. Je gaat niet bewust zoeken naar iemand die zijn leven niet op een rijtje heeft en nog niks bereikt heeft, maar dat betekend niet dat je niet op zo iemand verliefd kan worden. Ook ga je niet denken "Hè wat jammer, helemaal mijn smaak, maar die haarkleur? Volgende!'.

Maar dan heb je het niet meer over eisen, maar over voorkeuren :)*

Hier heeft iedereen het over zijn/haar "eisenlijstjes". Geen voorkeurenlijstjes ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:44

xSlvna schreef:
"Hè wat jammer, helemaal mijn smaak, maar die haarkleur? Volgende!'.

:))

Ach moest wel lachen om een verhaal van een collega...
Haar vriend zijn ex had zijn haar gepermanent.. Meneer had dus krullen. Zij is helemaal weg van mannen met krullen en toen ze beiden vrijgezel waren kwamen ze elkaar tegen...
Kwam ze er vervolgens vrij snel achter dat haar vriend toch echt geen krullen had eigenlijk _O- Zijn inmiddels gewoon al jaren bij elkaar hoor :+

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:45

De titel gaat ook over eisen. Maargoed als mensen met lange eisenlijsten aankomen snap ik wel dat ze single zijn := :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 11:48

Interessant topic! Ik ben altijd weer verbaasd dat er echt mensen zijn met eisenlijstjes :+
Ik bedoel, natuurlijk wil ik geen hork die nooit douched, maar ik vraag me af hoe open je nog staat voor een gewoon leuke lieve man als je er een lijstje eisen op na houd :)

Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik wel één eis heb, hij mag niet roken. Ik vind dat zó smerig, en sinds ik zelf chronisch ziek geworden ben snap ik ook echt niet waarom iemand die gezond is zijn lijf bewust zo zou willen beschadigen.
(zelfde geld ook voor drugsgebruik en veel drinken trouwens)