) Dus nee het is echt niet alleen zo in Nederland.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) Dus nee het is echt niet alleen zo in Nederland.
merrylegs schreef:Hier in Leuven merk ik er niets van, behalve de occasionele vlag uit een raam (ik heb er welgeteld al twee gezien) en dat vind ik ook wel prima eigenlijk. Ik ben veel te nuchter om zo opgewonden te raken over zoiets onbenulligs als een WK, want België ligt er toch altijd snel uit. Maar ik supporter wel voor nederland! Heeft jullie nationale ploeg eigenlijk geen naam, of heten die gewoon 'oranje'?
Puchje schreef:Ladybird schreef:Voor mij blijft de beste WK lied nog altijd die van Wolter Kroesdie hoor je ook altijd wel weer
Dat is een Duits Oktoberfest nummer, ik krijg er elke keer jeuk van hoe hij dat nummer verkracht heeft
) Citaat:(en ik woon niet in Holland, dat zijn maar 2 provincies. Ik woon in Nederland)
mijn buitenlandse vrienden snappen dat ook niet helemaal soms 
Lara_Silver schreef:Hier had je ze gisteren moeten horen toeteren toen Zwitserland net nog magertjes won. Dan gaan ze dus met stoeten auto's toeterend door de centrum rijden, ik woon een dikke kilometer verderop in de heuvels en hoorde het meer dan luid en duidelijk haha. En gezien het hoge aantal Spanjaarden en Portugezen idem. (alleen dit WK nog niet) Dus nee het is echt niet alleen zo in Nederland.

) en daardoor kun je vrij makkelijk zien wie er hoogstwaarschijnlijk geëmigreerd is
maar dat is ook wel zo ongeveer het enige. En hier en daar een spiegelhoes. Miss dat ze in de grote steden hier en daar miss in wat cafés ofzo het uitzenden maar uiteraard geen grote versieringen zoals in bijv NL. Dat doen we wel wanneer de hockey weer begint
ilaan schreef:Ik ben heel sterk voor NL en ben ook bloedfanatiek tijdens het wk. Alles versieren etc (niet mijn spiegels want dan zie ik weinig haha)
Maar ik vind het wel dom dat iedereen nu zo hysterisch doet over die 1-5. Want als je een beetje had opgelet had je geweten dat spanje de eerste wedstrijd áltijd slecht speelt en NL al jaaaaaaren geen eerste wedstrijd heeft verloren op een EK of WK. Dus bewaar het nog maar even haha
TrIjNiE__ schreef:Ik word gek van al die vlaggen en spiegelhoezen en reclame op tv hier in België![]()
En waar ik ook niet tegen kan zijn Nederlanders die in België komen wonen maar wel alles oranje maken
) StalNollie schreef:TrIjNiE__ schreef:Ik word gek van al die vlaggen en spiegelhoezen en reclame op tv hier in België![]()
En waar ik ook niet tegen kan zijn Nederlanders die in België komen wonen maar wel alles oranje maken
wat maakt dit nou uit. hier in nederland zie ook andere afkomsten en ook Belgische mensen die voor hun land kiezen. prima toch.
ik snap niet dat mensen zich hier aan ergeren. ik vind het wel gezellig.
Ayasha schreef:Hoogmoed komt voor de val. Ze hebben 1match gewonnen, niet het hele WK.
Diablo schreef:Dit dus. Wij wonen in Duitsland en verderop in de straat wonen ook Nederlanders, die echt alles oranje maken. De Duitsers vinden dat alleen maar heel leuk.
Dat doen wij dan niet, maar we hebben wel een Duits én Nederlands vlaggetje op de auto. En als Nederland voetbalt en er wordt een goal door ze gemaakt, juichen de Duitsers nog harder dan wij, gezellig toch?
dat wordt feest vanavond