Help elkaar het WK door...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:58

xnatalie95 schreef:
AmyII schreef:
xnatalie95, hier ook iemand die nog nageniet van Pinkpop, ik werd als heldin onthaald op het werk vanwege de storm :').

Haha, Ja die storm heeft wel indruk gemaakt. mensen vragen aan mij niet eens of ik het leuk heb gehad. ze beginnen meteen over die storm. :')

Jaaaa hahahaha :')
Nu moet ik bekennen dat ik best wel heel erg bang ben geweest hoor, ben als de dood voor onweer....

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:59

Maureen95 schreef:
Dit zijn de tegenstanders in barneveld (tegen het pak)
http://www.televizier.nl/nieuws/amuseme ... 9637.lynkx

En dit zijn de voorstanders :')
http://www.dichtbij.nl/eemland/regio/ar ... fotos.aspx

Ik dacht dat Rijssen erg was... :')
Ik heb respect voor iedereen, wat voor geloof dan ook. maar je kunt er ook in doordraaien.. haha

Edit: Ik loop stage in een verzorgingstehuis wat eerst een klooster was/is. daar wonen nog heel veel zusters. 1 zag een foto van Roy donders en ze zei: "wat een vrolijke jongen!" hahaha. zelfs hun maakt het niet uit.
Laatst bijgewerkt door xVultures op 13-06-14 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Help elkaar het WK door...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:00

_O- Mafketels

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:02

ah meer lotgenoten.. ik haat ook voetbal..

vanavond ff boodschappen gedaan allemaal mensen in het oranje, niet mijn ding.

ik was een keer in wenen op vakantie tijdens het ek voetbal :( .... wist ik veel dat dat er was. :') .. leuk hoor als antivoetbalfan.. tussen de mega fans feesten volle stad en overal extra politie.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:02

Maureen95 schreef:
IK heb zelf ook echt de neiging om alles wat populair is mij tegen af te zetten. Zal vast de leeftijd zijn _O-

Ha, dit heb ik ook, maar ik denk dat de leeftijd niet meer zo meetelt hier -O- _O-

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:03

AmyII schreef:
Jaaaa hahahaha :')
Nu moet ik bekennen dat ik best wel heel erg bang ben geweest hoor, ben als de dood voor onweer....

Ik vind onweer alleen in de nacht eng. over dag maakt het me niets uit. Heel apart :o :o
Ik heb de storm zelf niet meegemaakt, we hadden op de terug weg wel onweer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:04

Maar verder komt er geen drol op de buis ><

M_D_H

Veulen84 schreef:
Waarom kan zo'n wedstrijd niet net als een dressuurproef 10 minuten lang zijn?

M.D.H. Je bent toch niet stiekem een voetbalfan undercover he >;)

Nee, maar na 2 jaar ben ik volledig geïndoctrineerd door al die voetbalmafkezen hier...
Dingen als buitenspel en dat soort oliebol zal ik nooit begrijpen :+
Maar na alle wedstrijden van mijn eigen vriend en die van zijn petekind weet ik wel hoe lang de wedstrijden duren :+

Maureen95

paardenmiep schreef:
Maureen95 schreef:
IK heb zelf ook echt de neiging om alles wat populair is mij tegen af te zetten. Zal vast de leeftijd zijn _O-

Ha, dit heb ik ook, maar ik denk dat de leeftijd niet meer zo meetelt hier -O- _O-

:') Achjoh. Leeftijd maakt niet uit. Hoe gekker hoe beter :P

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:05

Ik heb er ook een hekel aan, maar wil na afloop altijd wel even wat de uitslag was. Beetje raar maar waar. :o

Pluizebolpum

Lotgenoten :wave:

Gelukkig woon ik alleen met een kat die net als ik niet van voetbal houdt dus gelukkig geen verplicht ballen kijken. Maar snap al die heisa nou ook weer niet. Dat je wat oranje items verkoopt omdat veel mensen voetbal kijken, a la, maar om nu werkelijk alles oranje te maken?!?! 8)7 Helemaal een met Moschino:
Moschino schreef:
Het kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn. Ik fietste vanmiddag naar huis en ik had echt het gevoel op een andere planeet te zijn beland. Alles oranje, mensen oranje... :')
Hier ook net de hele tijd mensen met van die irritante toeters op straat, wat een klotegeluid...

Ja, en moet jij voor de gein eens midden in de nacht met een oranje vlag en zo'n vuvedinges rondjes gaan rennen omdat het Nederlandse team bij curling een punt heeft gescoord. Wordt je gelijk van de weg getrokken...

En die donderspakken, tja, ik snap 't wel, ze zijn ook niet echt flatteus, maar om ze als duivels te zien omdat de beste man Donders heet. :(:) Hoe moet dat trouwens met donderdag dan? Slaan ze dat dan over ofzo?

Veulen84

Komt zo een detective op2. Er zijn ook nog films bruce almighty en the matrix...

M.D.H. Ze hebben je gehersenspoeld :(:)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:06

pwieuw gelukkig betast er dit topic!

2 cafes die hier dicht in de buurt zitten (zeg zon 20 meter naar het eide vd straat en dan rechts en dan na 20 heb je hem) en de andere na 20 meter Rechts van ons :+ allebei maken ze er een carnavals feestje van, het was om 21.00 doodstil heerijk :D

Gelukkig kijken mijn ouders geen voetbal :)F

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:07

paardenmiep schreef:
Maureen95 schreef:

Haha mijn vriend is 21, die heeft dat al jaren. haha
Ik een beetje, zoals nu met het WK.. :P

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:07

Voetbal. ^) Mijn vriendje is gelukkig geen enorme voetbalfan, maar wedstrijden van het Nederlands elftal kijkt hij wel graag. Ik zit dus te werken aan een brochure en vriendlief hangt op de bank en kijkt naar mannen in kniekousen. :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:08

Veulen84 schreef:
Komt zo een detective op2. Er zijn ook nog films bruce almighty en the matrix...

M.D.H. Ze hebben je gehersenspoeld :(:)

Over Nog 2 jaar ben ik niet meer te redden :(

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:09

Thank god! Zijn er meer mensen die niet van voetbal houden!! Dacht dat ik de enige was! Hier staat het wel op maar ik ga echt niet in de buurt van die tv zitten!!! Ga wel een boek lezen of zo! :P

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:10

Pluizebolpum schreef:
Moschino schreef:
Het kan voor mij niet snel genoeg voorbij zijn. Ik fietste vanmiddag naar huis en ik had echt het gevoel op een andere planeet te zijn beland. Alles oranje, mensen oranje... :')
Hier ook net de hele tijd mensen met van die irritante toeters op straat, wat een klotegeluid...

Ja, en moet jij voor de gein eens midden in de nacht met een oranje vlag en zo'n vuvedinges rondjes gaan rennen omdat het Nederlandse team bij curling een punt heeft gescoord. Wordt je gelijk van de weg getrokken...

_O- _O- _O- _O- _O- _O- Hoe kom je erop ! hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:13

_O- Curling is tenminste nog een normale sport <<)

xVultures

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:15

takkie_muis schreef:

Je hoort tenminste nooit dat er rellen zijn haha.

Ohja, ik heb die facebook ook maar even weggeklikt. m'n hele timeline gaat over die wedstrijd..

paardenmiep

Pluizebolpum schreef:
Moschino schreef:

Ik denk dat ik dat ga doen als we wat winnen bij het WK in Normandië :+

billy3105
Ik hou van poffertjes!

takkie_muis schreef:

nou normaal :')
Laatst bijgewerkt door billy3105 op 13-06-14 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Veulen84

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:18

xnatalie95 schreef:
Ohja, ik heb die facebook ook maar even weggeklikt. m'n hele timeline gaat over die wedstrijd..

Mijne ook. Saaaaai.

Dat lawaai ook als NL met de bal richting het doel gaat en mist. "Whoooaoaoaooaoaoaoaoaoaoaooa-oeeoeoeoeoeoeoeeoeh". :')

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:18

Oerkreten. Overal _O-