Een zwart stipje op de muur....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Een zwart stipje op de muur....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:47

Wij hebben een grote dikke en ze heet Anansi.Ze zit al jaren bij ons.Steeds een nieuwe generatie hoor.

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:33

oké ik wil het niet lezen maar toch doe ik het :P

ik zat een keer rustig op mijn kamer (op de grond) mijn huiswerk te maken, vraag me niet waarom ik dat op de grond deed, en toen liep er ineens een spin over mijn huiswerk, dus ik gillend opstaan, hij was echt ranzig maar het was vooral de schrik...

Ik heb ook nog wat anders beleefd met sprinkhanen...:

ik was op vakantie in Zwitserland, en toen zat er bij ons in de chalet een enorme sprinkhaan! Heel apart, minstens net zo groot als mijn hand, hij was groen en had rode poten (of de uiteindes). En als hij dan neerkwam hoorde je zo "pok", haha!

Dus ik zat even later weer op mijn kamer, relaxt, met de deuren wagenwijd open (balkondeuren), hoor ik ineens "pok", en je raad het al...zit er zo'n sprinkhaan! Dus ik ren naar beneden, mijn vader haalde hem weg met een bezem :')

Ik ben alleen bang voor grote, ranzige of harige spinnen, maar die kleine zwarte snoezige beestjes, die zijn echt schattig!

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:50

Ik vind de spinnenvanger echt heel handig!!
Mijn moeder is ook bang voor spinnen en mn vader is er niet altijd

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:07

Ik vol blijdschap de link van de spinnenvanger aangeklikt, wordt er geadverteerd met een mooie foto van zo'n enorme griezel!! Whaaaaa :')

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 21:41

ik vind krabben eng:p

LillvalantoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:07

Gadverdamme -O-
Ik was in Kroatië
En sliep toen in een tentje maar het tentje liep vol met water ..
Alles eruit gehaald en dan maar bij de campr (met zo'n voor ding ) gaan slapen.
Matras gepakt deken gepakt en toen werd ik wakker en kriebelde iets ..jaja je raad het die spin zat gewoon lekker op m'n buik te chillen :\
Hij was echt groot !
Ik ben gillend weggerend _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:38

O,getsie.

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:02

ik ben denk ik echt het meest slechte persoon in het topic in plak ze vast met haarlak als er niemand thuis is en laat ze daarna door mijn moeder verwijderen! :+ jup spinnenmishandeling, maar ik heb er dus een keer 1 in mijn gezicht gehad en die spin zat een uur daarvoor aan de andere kant van de kamer dus om dit te voorkomen plak ik ze gewoon goed vast }:)

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:12

Tijdje terug stuurde mijn vriend over de whatsapp een bericht dat er echt een joekel van een spin bij hem thuis op de muur zat. Oké, leuk, dacht ik.. Mooi dat ie daar zit en niet bij mij. Ik had er alleen niet op gerekend dat hij een foto zou meesturen, krijg ik dus ineens een hele mooi close-up van dat harige griezelding. Ik wist niet hoe snel ik mijn mobiel moest weggooien, die lag aan de andere kant van de kamer terwijl ik zat te gillen op mijn stoel :') Kan je nagaan, dat om een foto haha _O-

Ooit, jaren geleden toen ik kranten liep, was er een huis met twee buxushagen langs het pad. Op een ochtend had een hele dikke grote kruisspin besloten om daar een web te maken. Prima, want dat ding zat er niet in, dus kon ik er nog onderdoor. Dorstte niet het web stuk te maken, want stel nou dat die spin opeens aan komt slingeren :') Ik ging de volgende ochtend weer de krant brengen, zat dat web er nog steeds en wel mét spin. Ik durfde het web niet kapot te maken en ook niet om er onderdoor te kruipen. Heb een pen gepakt en op de krant geschreven of de bewoners van het huis alsjeblieft de spin weg konden halen O:) Volgende dag was ie wel weg gelukkig.

Ik heb echt een enorme spinnenfobie, ze moeten ook altijd dood, liefst platgeslagen met een schoen dat ze ook echt dood zijn en daarna opzuigen.

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 01:15

Knudd schreef:
Tijdje terug stuurde mijn vriend over de whatsapp een bericht dat er echt een joekel van een spin bij hem thuis op de muur zat. Oké, leuk, dacht ik.. Mooi dat ie daar zit en niet bij mij. Ik had er alleen niet op gerekend dat hij een foto zou meesturen, krijg ik dus ineens een hele mooi close-up van dat harige griezelding. Ik wist niet hoe snel ik mijn mobiel moest weggooien, die lag aan de andere kant van de kamer terwijl ik zat te gillen op mijn stoel :') Kan je nagaan, dat om een foto haha _O-

Ooit, jaren geleden toen ik kranten liep, was er een huis met twee buxushagen langs het pad. Op een ochtend had een hele dikke grote kruisspin besloten om daar een web te maken. Prima, want dat ding zat er niet in, dus kon ik er nog onderdoor. Dorstte niet het web stuk te maken, want stel nou dat die spin opeens aan komt slingeren :') Ik ging de volgende ochtend weer de krant brengen, zat dat web er nog steeds en wel mét spin. Ik durfde het web niet kapot te maken en ook niet om er onderdoor te kruipen. Heb een pen gepakt en op de krant geschreven of de bewoners van het huis alsjeblieft de spin weg konden halen O:) Volgende dag was ie wel weg gelukkig.

Ik heb echt een enorme spinnenfobie, ze moeten ook altijd dood, liefst platgeslagen met een schoen dat ze ook echt dood zijn en daarna opzuigen.

en dan ook echt zeker weten dat ze dood zijn :j

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:47

Manonvanunen schreef:
ik ben denk ik echt het meest slechte persoon in het topic in plak ze vast met haarlak als er niemand thuis is en laat ze daarna door mijn moeder verwijderen! :+ jup spinnenmishandeling, maar ik heb er dus een keer 1 in mijn gezicht gehad en die spin zat een uur daarvoor aan de andere kant van de kamer dus om dit te voorkomen plak ik ze gewoon goed vast }:)

Dat is best een goed idee, blijven ze zitten als je ze bespuit?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 01:01

mzara schreef:
kijk ik begrijp dat je zon angst kunt hebben. ook al weet je dat ze niet gevaarlijk zijn. dat is wel met meer enge dingen.
maar sommige meiden stellen zich zo aan. Niet banketstaaf bedoeld mensen! maar ik snap het gewoon niet omdat ik zelf niet bang ben.

Ik heb zo'n angst omdat ik een keer een mama spin dood wilde slaan en er dus ineens allemaal kleine liepen. Vervolgens kwam papa spin ook onder de kast vandaan. Nou ik was nooit bang, nu wel. Nadat filmpje ben ik weer helemaal bang haha

Durf wel te zeggen dat ik daar een trauma van heb :')

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 02:43

LisanneElena schreef:
oké ik wil het niet lezen maar toch doe ik het :P

ik zat een keer rustig op mijn kamer (op de grond) mijn huiswerk te maken, vraag me niet waarom ik dat op de grond deed, en toen liep er ineens een spin over mijn huiswerk, dus ik gillend opstaan, hij was echt ranzig maar het was vooral de schrik...

Ik heb ook nog wat anders beleefd met sprinkhanen...:

ik was op vakantie in Zwitserland, en toen zat er bij ons in de chalet een enorme sprinkhaan! Heel apart, minstens net zo groot als mijn hand, hij was groen en had rode poten (of de uiteindes). En als hij dan neerkwam hoorde je zo "pok", haha!

Dus ik zat even later weer op mijn kamer, relaxt, met de deuren wagenwijd open (balkondeuren), hoor ik ineens "pok", en je raad het al...zit er zo'n sprinkhaan! Dus ik ren naar beneden, mijn vader haalde hem weg met een bezem :')

Ik ben alleen bang voor grote, ranzige of harige spinnen, maar die kleine zwarte snoezige beestjes, die zijn echt schattig!

Over sprinkhanen gesproken, die zijn mij toch minder eng :D Vooral mn zusje vindt ze erg leuk :') Wij kwamen in frankrijk dus ook zo'n reuzebeest tegen:
Afbeelding

Toch wel gaaf hoor, zo'n beest :D Maar van spinnen hoef ik t toch niet te hebben :')

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 08:50

Saaaash schreef:
Manonvanunen schreef:

Dat is best een goed idee, blijven ze zitten als je ze bespuit?

die hele dikke niet, maar heb er ook 1 keer een geflambeerd haha :+

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:24

Ik vermoord spinnen ook altijd met haarlak }:) tenzij hun lijf langer dan 1cm is (dan ren k gillend naar beneden)
van die wiebelspinnen mogen wel blijven zitten op mn kamer, die dingen bewegen toch niet. Al is wiebel2 em gepeerd sinds gister >;)

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:19

Ik haat die beesten!

maar zojuist heb ik eentje rechts boven in mijn kamerhoek tot held bestempeld! Hij was bezig een neefje te verorberen! :D <3

Wat inhoud dat ik vannacht iig 1x minder geprikt word *\o/* :')

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:44

ilaan schreef:
mzara schreef:
kijk ik begrijp dat je zon angst kunt hebben. ook al weet je dat ze niet gevaarlijk zijn. dat is wel met meer enge dingen.
maar sommige meiden stellen zich zo aan. Niet banketstaaf bedoeld mensen! maar ik snap het gewoon niet omdat ik zelf niet bang ben.

Ik heb zo'n angst omdat ik een keer een mama spin dood wilde slaan en er dus ineens allemaal kleine liepen. Vervolgens kwam papa spin ook onder de kast vandaan. Nou ik was nooit bang, nu wel. Nadat filmpje ben ik weer helemaal bang haha

Durf wel te zeggen dat ik daar een trauma van heb :')

nou geloof me, dat hoef ik ook echt niet te zien :') ik geloof dat je daar een trauma van hebt, haha.
ik kan wel eens schrikken als er ineens een beest ergens onder vandaan komt waar het niet hoort of waar je het niet verwacht. zoals pas, kwam er een oorworm onder mijn bord vandaan kruipen -O- brrr, net lekker aan t eten

heeft iemand trouwens ooit gezien dat Bear grills (schrijf je dat zo?) zon worm, larf, rups beest opeet? Gadverdamme... was echt een mega beest en er kwam allemaal zooi uit... oke ik houd mijn mond :+

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:02

Was dat zo een dier als in The Lion King, wat Timo op eet? :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:04

Gezien en ik zat met 2 kokhalzende dochters op de bank.Die worm/larf vergeet ik nooit meer.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:25

Ik was nieuwsgierig naar het filmpje van bear grills.Maar heb hier nu heel veel spijt van.Ik wacht nog even met het ontbijt.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:35

Ik ben ook als de dood. Vreselijk aanstellerig maar goed :=

Arie van pagina 4 vind ik wel leuk :j

Muizen, kikkers, slangen en zo'n leuk groen spring ding vind ik prima, die pak ik allemaal ook zo op.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:50

Britta31 schreef:
Ik was nieuwsgierig naar het filmpje van bear grills.Maar heb hier nu heel veel spijt van.Ik wacht nog even met het ontbijt.

Ik kan niet het goede filmpje vinden, linkje?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:06

Saaaash schreef:
Britta31 schreef:

Ik kan niet het goede filmpje vinden, linkje?

NEEEEEEEE :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:17

Op youtube.Bear Grylls eats larvae.

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:28

Hahahahha gadverdamme. Ik ben niet bang voor spinnen, maar schok zo van dat 2e filmpje dat ik mijn mobiel waar ik op zatte bokken in de gebakken aardappels gooide:') vriendlief die rustig stond te koken schok eorm van mij hahaha! Filmpje vond hij minder eng, terwijl het echt een mietje is met spinnen!:p

Conclusie: ik ben enger dan een grote spin:')