Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

jup spinnenmishandeling, maar ik heb er dus een keer 1 in mijn gezicht gehad en die spin zat een uur daarvoor aan de andere kant van de kamer dus om dit te voorkomen plak ik ze gewoon goed vast
Kan je nagaan, dat om een foto haha
Ik ging de volgende ochtend weer de krant brengen, zat dat web er nog steeds en wel mét spin. Ik durfde het web niet kapot te maken en ook niet om er onderdoor te kruipen. Heb een pen gepakt en op de krant geschreven of de bewoners van het huis alsjeblieft de spin weg konden halen
Volgende dag was ie wel weg gelukkig.Knudd schreef:Tijdje terug stuurde mijn vriend over de whatsapp een bericht dat er echt een joekel van een spin bij hem thuis op de muur zat. Oké, leuk, dacht ik.. Mooi dat ie daar zit en niet bij mij. Ik had er alleen niet op gerekend dat hij een foto zou meesturen, krijg ik dus ineens een hele mooi close-up van dat harige griezelding. Ik wist niet hoe snel ik mijn mobiel moest weggooien, die lag aan de andere kant van de kamer terwijl ik zat te gillen op mijn stoelKan je nagaan, dat om een foto haha
![]()
Ooit, jaren geleden toen ik kranten liep, was er een huis met twee buxushagen langs het pad. Op een ochtend had een hele dikke grote kruisspin besloten om daar een web te maken. Prima, want dat ding zat er niet in, dus kon ik er nog onderdoor. Dorstte niet het web stuk te maken, want stel nou dat die spin opeens aan komt slingerenIk ging de volgende ochtend weer de krant brengen, zat dat web er nog steeds en wel mét spin. Ik durfde het web niet kapot te maken en ook niet om er onderdoor te kruipen. Heb een pen gepakt en op de krant geschreven of de bewoners van het huis alsjeblieft de spin weg konden halen
Volgende dag was ie wel weg gelukkig.
Ik heb echt een enorme spinnenfobie, ze moeten ook altijd dood, liefst platgeslagen met een schoen dat ze ook echt dood zijn en daarna opzuigen.
Manonvanunen schreef:ik ben denk ik echt het meest slechte persoon in het topic in plak ze vast met haarlak als er niemand thuis is en laat ze daarna door mijn moeder verwijderen!jup spinnenmishandeling, maar ik heb er dus een keer 1 in mijn gezicht gehad en die spin zat een uur daarvoor aan de andere kant van de kamer dus om dit te voorkomen plak ik ze gewoon goed vast
mzara schreef:kijk ik begrijp dat je zon angst kunt hebben. ook al weet je dat ze niet gevaarlijk zijn. dat is wel met meer enge dingen.
maar sommige meiden stellen zich zo aan. Niet banketstaaf bedoeld mensen! maar ik snap het gewoon niet omdat ik zelf niet bang ben.
LisanneElena schreef:oké ik wil het niet lezen maar toch doe ik het
ik zat een keer rustig op mijn kamer (op de grond) mijn huiswerk te maken, vraag me niet waarom ik dat op de grond deed, en toen liep er ineens een spin over mijn huiswerk, dus ik gillend opstaan, hij was echt ranzig maar het was vooral de schrik...
Ik heb ook nog wat anders beleefd met sprinkhanen...:
ik was op vakantie in Zwitserland, en toen zat er bij ons in de chalet een enorme sprinkhaan! Heel apart, minstens net zo groot als mijn hand, hij was groen en had rode poten (of de uiteindes). En als hij dan neerkwam hoorde je zo "pok", haha!
Dus ik zat even later weer op mijn kamer, relaxt, met de deuren wagenwijd open (balkondeuren), hoor ik ineens "pok", en je raad het al...zit er zo'n sprinkhaan! Dus ik ren naar beneden, mijn vader haalde hem weg met een bezem
Ik ben alleen bang voor grote, ranzige of harige spinnen, maar die kleine zwarte snoezige beestjes, die zijn echt schattig!
Vooral mn zusje vindt ze erg leuk
Wij kwamen in frankrijk dus ook zo'n reuzebeest tegen: 
Maar van spinnen hoef ik t toch niet te hebben
Saaaash schreef:Manonvanunen schreef:ik ben denk ik echt het meest slechte persoon in het topic in plak ze vast met haarlak als er niemand thuis is en laat ze daarna door mijn moeder verwijderen!jup spinnenmishandeling, maar ik heb er dus een keer 1 in mijn gezicht gehad en die spin zat een uur daarvoor aan de andere kant van de kamer dus om dit te voorkomen plak ik ze gewoon goed vast
Dat is best een goed idee, blijven ze zitten als je ze bespuit?
tenzij hun lijf langer dan 1cm is (dan ren k gillend naar beneden)
ilaan schreef:mzara schreef:kijk ik begrijp dat je zon angst kunt hebben. ook al weet je dat ze niet gevaarlijk zijn. dat is wel met meer enge dingen.
maar sommige meiden stellen zich zo aan. Niet banketstaaf bedoeld mensen! maar ik snap het gewoon niet omdat ik zelf niet bang ben.
Ik heb zo'n angst omdat ik een keer een mama spin dood wilde slaan en er dus ineens allemaal kleine liepen. Vervolgens kwam papa spin ook onder de kast vandaan. Nou ik was nooit bang, nu wel. Nadat filmpje ben ik weer helemaal bang haha
Durf wel te zeggen dat ik daar een trauma van heb
ik geloof dat je daar een trauma van hebt, haha.
brrr, net lekker aan t eten