gezin gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:18

Ik kan me wel voorstellen dat het vervelend is als je bij wijze van spreken bij het overlijden van Michael Jackson dacht: "Huh, wie's dat dan?" Als je echt een hele gebrekkige kennis hebt kan je daar wel onzeker van worden. Een simpele oplossing is om gewoon zelf informatie op te zoeken. Ga op Youtube eens wat nummers luisteren van bekende/grote artiesten, download of koop een aantal bekende films die je misschien nog niet hebt gezien, wordt lid van een tijdschrift over iets wat je interessant vindt. Ga gewoon eens op wikipedia linkjes aanklikken, daar leer je ook van alles. Hoor je een naam die je niets zegt? Schrijf 'm op en ga thuis even googlen. En vergeet niet dat het heel normaal is om beperkte interesses te hebben. Ik weet ook niks van GTST en ik heb toch een heel behoorlijke algemene kennis. Je hoeft helemaal niet met iedereen over alles mee te kunnen praten, en mensen vinden dat ook echt niet raar.

IrishDraught

Re: gezin gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:23

Misschien ben je gewoon niet zo girly girly?

Ben ik ook niet, als een jongen me daarom niet wil, jammer dan, ik hem ook niet meer!
Ik kijk geen GTST (liever top gear)
Ik draag amper make-up (mascara is zo ongeveer het enige en niet altijd)

En ik wacht nog op de tijd dat een spijkerbroek met zwart shirtje met V-hals de mode wordt.

Heb geen lange nagels en haar is in een staart.

Er zijn genoeg mensen die daar geen problemen mee hebben hoor. Je moet jezelf blijven en zeker niet voor een jongen (die nu een ander heeft) je gaan veranderen in hoop dat hij je terug wil. Denk dat het een minder goeie match was als jij denkt.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:58

Mode is leuk. Belangrijkste is dragen waar jij je fijn in voelt.
Ik zal geen crop-tops aantrekken, Absoluut het figuur niet voor.
Make-up draag ik zelden. Scheelt dat ik getint ben.

Wat wil je weten over eten?
Niet smakken, niet praten met je mond vol eten.
Bij opdekken links de vork en rechts het mes leggen.
Overigens draai ik dat voor mezelf om. Ik eet "verkeer om"met mijn mijn bestek.

Zou vrijwilligerswerk bij ouderen niks voor je zijn?

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 19:47

Onwijs bedankt voor alle reacties.. ik heb echt met wat aan alle reacties en tips..
ik heb de dingen op papier gezet waar ik wat mee kon en de doe dingen..
ik ga er aan werken en eerst mezelf eens terugvinden etc... en laat over een maand weten hoe het ervoor staat.. ik ga nu eerst aan de slag..
Ook bedankt voor alle prive berichten.. wat een lieve mensen zijn er toch nog!!

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:17

Heel fijn TS! En vergeet niet, het leukste mens dat je kan worden ben je zelf!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 13:52

Wat goed zeg!
Via fb zijn er overigens ook wel kookclubjes die eens n de zoveel tijd samen komen.
Geen sterrenkoks maar mensen die het leuk vinden om te leren van elkaar en daarbij gezellig te eten of start zelf zo'n groepje?!
Via AH.nl ksn je heel eenvoudig leuke recepten vinden of 24kitchen ook ontelbare gerechten, easy terwijl je een echte keuken prinses lijkt haha

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 22:00

Hoi,

Bij deze zal ik een update plaatsen.

Er is een hoop gebeurd de laatste maand. Ik heb inmiddels een nieuwe baan en heb het daar ook super naar mijn zin.. ik wil dit echter parttime gaan doen en nog steeds aan het kijken wat ik ernaast ga doen.. ik ben er nog niet uit maar dat komt goed. Ik vind dat ik al enorm veranderd ben de laatste maand en veel goede vrienden erbij gekregen..

Verder wil ik nog steeds aan mijn ontwikkeling werken.. ik ben mijn ex nu helemaal vergeten..
dus daar ben ik super blij mee.. ik ben nog aan het kijken of ik het durf om een gezin aan te spreken die mij super zou kunnen helpen mijn ontwikkeling een goede duw te geven.. .. lastige keus omdat ik ook een hoop vrienden heb waar ik nu woon maar daar kom ik wat minder aan toe door mijn werk..

Kortom, er is nog een hoop werk aan de winkel..

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:31

Goed zo,wat fijn voor je!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:45

Hoi ts, goed dat je al wat stappen ondernomen hebt!

Maar even een vraag, wat is er mis met weinig kennis van make-up enz? Ik heb dat soort dingen thuis ook nooit geleerd, gtst heb ik nog nooit gezien, ben erg afstandelijk naar mensen en ben zuinig op mijn persoonlijke ruimte en ben zo nu en dan echt best een beetje lomp :o
Maar ik ben zoals ik ben en woon nu 5 jaar samen en merk dat je zaken zoals losser zijn met andere mensen vooral leert door gewoon te doen. Ik heb op stal een hele leuke groep mensen bij wie ik nu na 2 jaar niet opkijk als ik een keer een knuffel van iemand krijg als het even niet mee zit. Wat vooral belangrijk is, is dat je dat soort dingen ook moet ondergaan en toelaten voor je zelf. Mocht je info willen hoe ik bepaalde dingen heb opgepakt kan je me een pb sturen.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:02

*\o/* fijn! Gewoon doen, dat gezin aanspreken. Nu je toch lekker in de doe-modus zit even lekker doorpakken. Succes!

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:23

Jij ziet een gezin nogal rooskleurig volgens mij. "Het plaatje"
Hartstikke fijn een gezin, maar in elk gezin zijn er problemen. Elk huisje heeft zijn kruisje.
De oplossing ligt echt bij jezelf.
Iedereen is een heel leven met zijn of haar ontwikkeling bezig en het zoeken naar zichzelf....
steeds door te ontwikkelen leer je meer over jezelf en dat blijft dus doorgaan. Ook kijk je Door je ontwikkeling steeds anders tegen dingen aan.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:13

Nou misschien helpt zo'n gezin juist wel om te relativeren/realiteitszin te krijgen.
Overal is wat en als volwasssene kun je niet meer krijgen wat je als kind hebt gemist, maar dat moet je soms wel even inzien door juist het even op te zoeken.
Bedoel dit overigens niet negatief.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 23:09

Ik denk dat een gezin mij wel zou helpen.. en natuurlijk moet ik het zelf doen maar het is wel fijn om van daaruit weer verder te komen..
En het is gelijk een soort push als je er steeds mee geconfronteerd word om zelf verder te komen haha..

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 23:10

dark_moon schreef:
Ik denk dat een gezin mij wel zou helpen.. en natuurlijk moet ik het zelf doen maar het is wel fijn om van daaruit weer verder te komen..
En het is gelijk een soort push als je er steeds mee geconfronteerd word om zelf verder te komen haha..

En het gezin inmiddels aangesproken en ze stonden er wel open voor.. *\o/*

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:14

Jeay, ja je hebt je hart gevolgd, dan komt het altijd goed. :)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 09:42

Dark Moon fijn dat er een gezin is wat hier open voor staat, ik begrijp je vraag wel. Wij hebben zelf een pleegdochter en ik werk in de pleegzorg en het feit dat er een gezin voor je klaarstaat kan alleen al zoveel betekenen. Een plek waar je naar toe kunt als je hen nodig hebt. Op jouw leeftijd is dit minder gebruikelijk en daardoor wellicht voor sommige een vreemde vraag, maar ik begrijp je vraag wel. hopenlijk biedt dit gezin jou de kans die je krijgen wilt, succes.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:58

Fijn dat het zo positief lijkt te gaan allemaal Darkmoon :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:13

Wat een fijne update.
Je ben flink aan de slag gegaan met jezelf, top.

Wellicht handig nu je een gezin gevonden hebt om afspraken te maken.
Wat wil jij en wat kunnen en willen zij bieden.
Aanwezigheid met een verjaardag, dagje op stap met oma.

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 20:34

Ja zeker, het moet nu wel echt gaan gebeuren.. dus ben er ook flink mee bezig...

dark_moon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 21:54

dark_moon schreef:
Ja zeker, het moet nu wel echt gaan gebeuren.. dus ben er ook flink mee bezig...

En inderdaad goede afspraken met ze..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:07

Ik vind je erg dapper. Het is duidelijk dat je tegen een aantal dingen aanloopt, maar ook dat je zelf je leven in handen neemt en goed nadenkt over hoe en wat.

Ik heb er ook mijn bedenkingen bij of je een gezin niet wat te rooskleurig inziet, want elk huisje heeft z'n kruisje. Maar nu dat het misschien toch een kans krijgt, wens ik je veel succes!

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:16

dark_moon schreef:
Ja, desnoods zorg ik dat ik daar tijd voor krijg.. maar uitgaan is ook wel goed voor me.. maar loop er dan ook tegenaan dat mensen zo makkelijk communiceren en los zijn en ik moet dat egt gaan leren..

En dat leer je door je over de drempel heen te zetten en het gewoon te doen. Het wordt steeds gemakkelijker.

Fijne update ook, ga zo door dan vindt je je weg echt wel.