Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_88 schreef:maaike1994 schreef:De bestelling is inderdaad geannuleerd. Maar ik heb wel van bol.com een kortingsbon van €5 in de plaats gekregen
Ik begrijp er uit, dat je blij bent met deze kortingsbon?
ik vind dat je, je moet schamen!
Misbruik maken van een menselijke fout en er dan maar meteen twee bestellen...
Echt een gierige actie, bah.
een baby van 2 maanden weet niet eens dat ie leeft en huilt om elke muggenscheet.
en ze zijn nog serieus ook
met hun 'we willen waar we recht op hebben', eng!!martinique schreef:Mijn God, die Facebook pagina... Wat ben ík blij dat ik niet zoals die mensen ben...
Lieveli: Ik zie dat ze interessante bijnamen voor je hadden![]()
En zeker nette oplossing voor de rijbroeken hierboven, vind bol.com ook erg coulant in hun afhandeling, die weten ook wel dat die mensen dit alleen maar voor de heb en hun gelijk doen. Zag op die Facebook ook een zeer nette mail van bol.com langskomen, ik snap niet dat je als mens zijnde daar zo extreem tegenin durft te gaan, tenzij je écht gelijk hebt en gedupeerd bent.
maaike1994 schreef:marleen_88 schreef:
Ik heb er 2 besteld omdat ik er 2 nodig had! Niet om door te verkopen. Ik heb 2 neefjes van 4j en 5j en zij zouden 1 huisje krijgen. Het 2e was voor mijn schoonzus haar kindje (nu nog maar enkele maanden oud, maar tegen volgende zomer zou ze er in kunnen spelen).
En als ik het geld op overschot had, zou ik er alsnog 2bestellen. En ja ik ben blij met de kortingsbon, ik vind dat bol.com hun fout zo netjes heeft opgelost. Al had ik natuurlijk ook wel liever die huisjes gehad, maar ik ga daar niet zo een drama over gaan maken als sommige mensen op die Facebookpagina.
maaike1994 schreef:marleen_88 schreef:
Ik heb er 2 besteld omdat ik er 2 nodig had! Niet om door te verkopen. Ik heb 2 neefjes van 4j en 5j en zij zouden 1 huisje krijgen. Het 2e was voor mijn schoonzus haar kindje (nu nog maar enkele maanden oud, maar tegen volgende zomer zou ze er in kunnen spelen).
En als ik het geld op overschot had, zou ik er alsnog 2bestellen. En ja ik ben blij met de kortingsbon, ik vind dat bol.com hun fout zo netjes heeft opgelost. Al had ik natuurlijk ook wel liever die huisjes gehad, maar ik ga daar niet zo een drama over gaan maken als sommige mensen op die Facebookpagina.

Douraque schreef:OMG wat een stelletje ****. Bol.com staat helemaal in zijn recht. Denken ze nu werkelijk waar dat een paar printscreens verzamelen en dreigen gaat helpen??