Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen met baby's en jonge kinderen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:38

Heb vandaag nog 3 rijbroeken van Mondoni besteld. Twijfelde wel aan de prijs, was namelijk 9,95. Een mailtje gestuurd, nog geen antwoord.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 20:42

marleen_88 schreef:
maaike1994 schreef:
De bestelling is inderdaad geannuleerd. Maar ik heb wel van bol.com een kortingsbon van €5 in de plaats gekregen :)

Ik begrijp er uit, dat je blij bent met deze kortingsbon?
ik vind dat je, je moet schamen!

Misbruik maken van een menselijke fout en er dan maar meteen twee bestellen... :n
Echt een gierige actie, bah.

Ik heb er 2 besteld omdat ik er 2 nodig had! Niet om door te verkopen. Ik heb 2 neefjes van 4j en 5j en zij zouden 1 huisje krijgen. Het 2e was voor mijn schoonzus haar kindje (nu nog maar enkele maanden oud, maar tegen volgende zomer zou ze er in kunnen spelen).
En als ik het geld op overschot had, zou ik er alsnog 2bestellen. En ja ik ben blij met de kortingsbon, ik vind dat bol.com hun fout zo netjes heeft opgelost. Al had ik natuurlijk ook wel liever die huisjes gehad, maar ik ga daar niet zo een drama over gaan maken als sommige mensen op die Facebookpagina.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:44

Ik vind dat zo heikneuterig hollands he, dat hele gedoe.

Lekker gebruik maken van andermans menselijke fout en dan ook nog zeuren als het niet lukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:47

Ik probeer er van te profiteren maar als het een overduidelijke fout is stuur ik wel een mailtje van of het wel zo hoort te zijn. Meestal besef ik pas als ik het besteld heb: was die prijs niet een beetje raar?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:47

Madel schreef:
Heb vandaag nog 3 rijbroeken van Mondoni besteld. Twijfelde wel aan de prijs, was namelijk 9,95. Een mailtje gestuurd, nog geen antwoord.

Oh echt?
Dat is wel erg laag in prijs ja.
Netjes dat je een mailtje hebt gestuurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:56

Alweer antwoord terug
ingekort was het ong. zo:
Beste Mevrouw [achternaam]

Dankuwel voor deze melding. Wij hadden per ongeluk de prijs van 2 artikelen omgewisseld wat ook deze Mondoni rijbroek betreft. Omdat maar enkele mensen hem met deze prijs besteld hebben krijgt u deze voor nog 20 -, erbij wat uit komt op 29,95. Helaas kon u hem niet voor de prijs waarvoor hij stond krijgen omdat wij dan te veel verlies zouden draaien op deze rijbroeken.

Hartelijk bedankt voor uw melding en wij hopen dat u nog vaker een bestelling doet! `

Dit is echt héél erg aardig, vinden jullie ook niet? Ik ga maar wat vaker daar iets bestellen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-06-14 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 20:58

Netjes!
Dat is 10 euro goedkoper als waar ze nu voor afgeprijsd zijn...

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:50

Mijn God, die Facebook pagina... Wat ben ík blij dat ik niet zoals die mensen ben...

Lieveli: Ik zie dat ze interessante bijnamen voor je hadden :Y)

En zeker nette oplossing voor de rijbroeken hierboven, vind bol.com ook erg coulant in hun afhandeling, die weten ook wel dat die mensen dit alleen maar voor de heb en hun gelijk doen. Zag op die Facebook ook een zeer nette mail van bol.com langskomen, ik snap niet dat je als mens zijnde daar zo extreem tegenin durft te gaan, tenzij je écht gelijk hebt en gedupeerd bent.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:13

Er zijn al heel wat berichten verwijderd op de facebookpagina

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 03:22

Ik was ook echt een onbeleefde etter volgens iedereen op die facebookpagina :')
Maar lieve hemel, wát een gedoe zeg! Een baby van 2 maanden die moet huilen omdat ie z'n huisje niet krijgt :') een baby van 2 maanden weet niet eens dat ie leeft en huilt om elke muggenscheet.

En al die "volwassenen"... ik wil mijn huisje! Ik wil mijn huisje!
Boo-frickin'-hoo.

Heerlijk om dat soort even met de neus op de feiten te drukken aangaande hun gebrek aan intelligentie :Y)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 07:21

Ik kon vannacht niet slapen en heb eens op de fb pagina zitten neuzen :oo en ze zijn nog serieus ook :oo met hun 'we willen waar we recht op hebben', eng!!

Verder snap ik best dat je probeert (1 en niet meer) zo'n huisje te bemachtigen, zou ik ook gedaan hebben haha. Alleen weet toch elke gek dat de kans heeeel groot is dat het een foutje is en je het huisje niet krijgt voor die prijs. Dan ook niet mekkeren, je hebt het geprobeerd en helaas het is niet gelukt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:23

martinique schreef:
Mijn God, die Facebook pagina... Wat ben ík blij dat ik niet zoals die mensen ben...

Lieveli: Ik zie dat ze interessante bijnamen voor je hadden :Y)

En zeker nette oplossing voor de rijbroeken hierboven, vind bol.com ook erg coulant in hun afhandeling, die weten ook wel dat die mensen dit alleen maar voor de heb en hun gelijk doen. Zag op die Facebook ook een zeer nette mail van bol.com langskomen, ik snap niet dat je als mens zijnde daar zo extreem tegenin durft te gaan, tenzij je écht gelijk hebt en gedupeerd bent.

Ja de vader van Sean en Goldie was echt héél boos :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:37

Oh man, ik zit echt op mijn handen om daar niet te reageren.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:48

Ik kon me niet inhouden. :')

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:56

Ik heb dit topic met verbazing zitten lezen. TS dat je zelf de huisjes hebt besteld vind ik nog tot daar aan toe (Hoe kunnen kinderen een speelhuis 'nodig' hebben? Ze hebben liefde, veiligheid, eten, drinken en een thuis nodig. Maar geen speelhuis hoor). Maar het feit dat je dit vervolgens op een van de grootste fora ter wereld plaatst, maakt het net zo sneu als die mensen op de Facebook pagina.
Die ik overigens niet hoef te lezen om te raden dat ik van de posts daar een beetje doodga van binnen om de stupiditeit en het ongepaste sense of entitlement van zulke mmensen

Als volwassenen al reageren alsof ze heel boos mogen zijn omdat zeer recht op hebben', en ze voeden en moedigen dat aan bij hun kroost, wat voor leuke pubers en volwassenen worden dat dan? Die accepteren geen nee, omdat ze ergens 'recht op hebben'. Met alle ellendige gevolgen van dien.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 09:58

_O_

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:07

maaike1994 schreef:
marleen_88 schreef:

Misbruik maken van een menselijke fout en er dan maar meteen twee bestellen... :n

Ik heb er 2 besteld omdat ik er 2 nodig had! Niet om door te verkopen. Ik heb 2 neefjes van 4j en 5j en zij zouden 1 huisje krijgen. Het 2e was voor mijn schoonzus haar kindje (nu nog maar enkele maanden oud, maar tegen volgende zomer zou ze er in kunnen spelen).
En als ik het geld op overschot had, zou ik er alsnog 2bestellen. En ja ik ben blij met de kortingsbon, ik vind dat bol.com hun fout zo netjes heeft opgelost. Al had ik natuurlijk ook wel liever die huisjes gehad, maar ik ga daar niet zo een drama over gaan maken als sommige mensen op die Facebookpagina.

Maar is het dan niet gewoon pech dat je geen geld hebt daarvoor? Ik zou ook veel dingen willen dat ik niet kan betalen, maar ik ga niet wachten op een fout van een andere.
Stel dat jij je auto verkoopt op marktplaats, en je vergeet een nulletje. Ga je die dan ook zonder discussie aan de koper wegdoen?

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:16

maaike1994 schreef:
marleen_88 schreef:

Hoezo heb je er twee nodig? De gewone prijs kun je niet betalen, dus is het luxe en dus niet nodig,
Eten en drinken, dak boven t hoofd, liefde en veiligheid hebben kinderen nodig.

martinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:27

Haha ja Letitia, jou zag ik ook lekker actief bezig.

Leuke reclame krijg ik nu (banners), speelhuisjes op palen haha.

Sean en Goldie.... Ja ze waren boos.. Jammer dat ik jouw eigen berichten door je blokkering niet meer kon zien Lee :(

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 10:49

upendo schreef:
Ik kon me niet inhouden. :')

Ik ook niet, ik MOEST ook even lezen daar.... Kneuzen....

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:05

OMG wat een stelletje ****. Bol.com staat helemaal in zijn recht. Denken ze nu werkelijk waar dat een paar printscreens verzamelen en dreigen gaat helpen??

kimberley82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:11

Ik heb 32 jaar lang geprobeerd het vertrouwen in mijn medemens en menselijkheid in het algemeen te bewaren...
En na het lezen van die facebookpagina ben ik het helemaal kwijt :')
Ik geloof niet meer in de 'crisis' hoor! Als mensen zich inderdaad zo druk kunnen maken over een huisje,
wat overduidelijk een fout in de prijs bevat.
Laat ze eens de moeite nemen zich zo te verenigen en op het binnenhof te gaan protesteren over belangrijkere dingen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:16

Op de Facebook van Bol zelf zitten ze ook al te zeuren. Ze gedragen zich als peuters die hun zin niet krijgen :n

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:17

Zo heb ik een keer 2 rijbroeken van mondoni voor 48 euro meegekregen.
Ze waren origineel iets van over de honderd, maar ik had iets met kortingsbonnen dus toen hoefde ik uiteindelijk maar 84 te betalen (geloof ik) maar toen ik ging pinnen stond er maar 48 euro op het ding.. Mij niet gehoord !

En van het huisje; je kan toch zelf ook snappen dat dat of gewoon niet lukt want bol.com is ook niet achtelijk, of dat je ontzettend veel geluk hebt
Hier lukte het gewoon niet "zoals het hoort"

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 11:21

Douraque schreef:
OMG wat een stelletje ****. Bol.com staat helemaal in zijn recht. Denken ze nu werkelijk waar dat een paar printscreens verzamelen en dreigen gaat helpen??

En dan vooral doen alsof ze protesteren voor de consument in een materialistische wereld. Het is zeker niet voor eigen belang, maar om de wereld een betere plek te maken. :')

En het taalgebruik.. meal (mail), de5dahen (binnen de vijf dagen).. ik vrees voor de toekomstige generatie..