vergeten te genieten? : let's change!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vergeten te genieten? : let's change!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:42

Tof dat je zo'n gaaf doel als Indonesië hebt! Dat heb ik met Amerika / Australië, daar wil ik uieindelijk gaan wonen :)

Oeh sting, dat is spannend! Jammer dat er niks vindbaars was! Ik duim voor je dat t niet meer gebeurt!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:31

Dat is schrikken Sting! Hopelijk was het even een kleine storing in het systeem en gebeurt het niet meer!

Wat gaaf dat je wil emigreren pimaude.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 00:14

Ik begin vandaag écht voor mezelf, relatie beëindigt, reden enkel via PB. Vanaf morgen is het echt "me-time". :) Voelt goed.

Meteen afgesproken om met een vriendinnetje gezellig voetballen te gaan kijken woensdag terwijl ik moet oppassen. Binnenkort weer een keer een feestje, naar de bios. Voelt goed! Nog even knallen in de toetsweek en dan heb ik bijna zomervakantie en dan heerlijk genieten in Turkije, ga er naar streven dit zonder WiFi door te brengen, zal me goed doen. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 01:47

Ohhh !:o ik schrik! Maar als dat voor jou het beste was: knap van je !! En goed, leuke dingen doen !

Ik had fijne avond op het werk, maar hardstikke druk. Wel fijn om als 'team' dan te knallen!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:35

Je hebt een PB hoor. :) Ja, voor mij het beste, nja, het is nu nog lastig want hij is nog steeds leuk natuurlijk, maar m'n lichaam en verstand zei "stop!"..

Dat is zeker fijn! Nu lekker uitgeslapen of moest je weer aan het werk?

anoukyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:41

Precies waarom ik nooit facebook heb aangemaakt :D geloof me, je zult niet veel missen :j

Heel goed dat je zulke besluiten neemt, er zullen altijd wel tegenslagen blijven komen... Maar je komt er vast wel overheen! Geniet vooral van de leuke dingen

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 11:46

Haha, ik post ook niet veel hoor, maar vind het wel leuk om dingetjes te lezen.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 12:28

jeetje cowgirl ook even een stap wat jij hebt gemaakt! Knap van je...hopen dat je je nu beter gaat voelen al zal dat gerust nog wel even duren eer je in je hoofd alles op een rijtje hebt.

Primaude, je bent goed bezig, idd leuk he als je als team wat kunt doen!

Anoukyrsa...ook ik heb geen FB hoor, mis het niet, weet daardoor minder over anderen maar als ze me dat niet persoonlijk laten weten zal het niet zo heul spannend zijn. Het geeft mij echt rust!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 14:22

Ja, 't is een grote stap, maar zoals ik er nu tegenaan kijk (ondanks het liefdesverdriet) is het wel een goede keuze voor mij geweest. En dat is nu even belangrijk. :)

Ik denk als je toen niet met die rage mee bent gegaan je niets aan Facebook mist. Ik zou op zich ook wel zonder kunnen, maar vind het als ik me een beetje verveel wel leuk om even wat dingetjes te lezen. Hoeft dan niet eens van vrienden te zijn, maar ik volg bijvoorbeeld ook het Nederlands elftal.

Twitter en Instagram heb ik dan weer niet. Vind Facebook genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 11:54

cowgirl: heftig joh, maar ik snap helemaal dat je (eindelijk!) voor jezelf kiest ! De ware komt vanzelf!

ik ben een beetje ziekjes, moe enzo dus ook niet zo happy. Kan niet wachten om lekker een weekje naar Oostenrijk te gaan over 3 weekjes! :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:15

Ik begin nu eeuwig aan mezelf te twijfelen.. Als ik niet in zo'n rotsituatie had gezeten had ik hem misschien nog wel een kans gegeven, twijfel of ik terug moet gaan naar die pony ja/nee in verband met de eigenaresse. Wordt echt even gek van mezelf, maar zoals een vriendin al zei: gun jezelf en je lichaam even de tijd..

Heerlijk vooruitzicht is dat zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:17

jongen: Als jullie 'meant- to- be' zijn dan komen jullie elkaar vanzelf tegen. Ken je de film 'dear John'? Daar hebben ze iets, uiteindelijk trouwt zei met iemand en na jaren komen ze elkaar weer tegen om met elkaar gelukkig te mogen worden. Zo loop het leven, je komt vanzelf bij 'the one'.

paard: Praat zoveel mogelijk en deel je twijfel met de eigenaresse. Vertel waar je tegenaan loopt, wat je voelt en schrijf het desnoods op. Inderdaad jezelf de tijd geven, je hebt namelijk tijd zat. Mocht de eigenaresse jou werk echt waarderen dan komt ze er ook op terug en dan staat ze er voor open om met je te praten :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:25

We hebben nog gewoon goed contact en vinden elkaar nog steeds leuk. Dat maakt het zo lastig. Het ene moment wil ik erheen gaan en zeggen dat ik 'm terug rn het andere moment ben ik blij dat het over.. M'n gevoel is gewoon van slag.

Ik heb een nieuw aanbod gekregen en dat speelt ook mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:32

Heel simpel: briefje met voor- en tegens maken. Volgende week weer doen en kijken wat de uitkomst dan is.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 12:33

Dat is wel een goede tip! Bedankt.

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 08:40

hoe gaat het met iedereens "minder facebook en internet" voornemen? Ik moet zeggen dat het met fb wel aardig lukt, maar internet..... nu ben ik ook nog eens alleen thuis en net zwanger, dus toch wel veel te bokken en op zwangerschapspagina.... :(.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 09:33

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb dat voornemen niet hoor, zou me ook niet gaan lukken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 11:25

Bij mij lukt het ook niet echt, maar kan wel een stuk meer genieten van mijn paard!
Ik ben graag 's avonds thuis op de bank want dan ben ik moe.. Maar nu kan ik gerust een hele avond bij Imara doorbrengen en put ik daar juist weer energie uit!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:21

Mooi initiatief, dit topic TS :j

Afgelopen januari ben ik begonnen met geluksmomenten op te schrijven en in een potje te doen. Mijn gelukspotje :))
Elk moment waarop ik gelukkig was of ervan werd, hoe klein of groot ook, gaat erin.
Daarnaast ben ik bewust bezig met wat ik wil en hoe ik dat kan bereiken, maar ook om 'tegenslagen' als kansen te zien :j

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:05

Wat een leuk topic! Goed initiatief.
Ben zelf bezig met het zoeken van een hobby of sport om zo mijn leven nog wat meer afwisseling te geven en misschien ook wel wat meer mensen te leren kennen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 14:44

Darah3 schreef:
Mooi initiatief, dit topic TS :j

Afgelopen januari ben ik begonnen met geluksmomenten op te schrijven en in een potje te doen. Mijn gelukspotje :))
Elk moment waarop ik gelukkig was of ervan werd, hoe klein of groot ook, gaat erin.
Daarnaast ben ik bewust bezig met wat ik wil en hoe ik dat kan bereiken, maar ook om 'tegenslagen' als kansen te zien :j

Wauw! Wat een prachtig idee zeg.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:59

Hoe gaat het hier met iedereen?

Vandaag de knoop doorgehakt écht te gaan stoppen bij/met Babe. Morgen neem ik even contact op met zijn eigenaresse. Aankomende zaterdag een afspraak bij een eventueel nieuw bijrijdpaard, wil nog niet te blij zijn, maar ik denk dat het wel wat kan gaan worden. Mijn ex probeert me nog steeds terug te krijgen en al het contact dat er is op een dag, begint met berichten van zijn kant. Reageer er wel op, maar ga er niet op in met gevoelens. Het is echt een gesprek zoals vrienden met elkaar voeren en dat vind ik prima. Gaat ook goed.

Lichamelijk gaat het ook weer wat beter, weer wat aangekomen en voel me al beter nu ik (meer) aan mezelf denk. Aankomende week wel even m'n nieren laten checken, daar lijkt even iets mis mee te zijn, althans de klachten die ik hem passen bij een nierprobleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 01:34

ahhhh jammer om te horen van Babe, maar wel goed van je dat je nu echt doorzet en al een ander paardje hebt gevonden waar je misschien mee verder kan !! :) En goed dat je je ex niet negeert maar wel normaal met hem praat. En sterkte, hoop dat alles meevalt met je nieren!

Ik had vanavond een waaaanzinnig uitzicht! We hadden een fotomeeting op het strand met als thema zonsondergang! Wel dubbel dat je aan de andere kant Engeland ziet liggen en dan lijkt mijn beste vriendje toch wel heeeel dicht bij. Ik had het graag met hem willen delen, maar desalniettemin kon ik er toch van genieten!

Afbeelding

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 09:26

Ik kreeg gisteravond laat (eigenlijk net na het plaatsen van die post) een app van de eigenaresse van Babe: "Ik heb je sulky onder het afdak weggehaald, heb die ruimte vanaf maandag weer nodig en weet niet wanneer je je spullen op komt halen." Duidelijk, vreemd, maar het geeft wel weer dat ze dus wel weer een ander excuus gevonden heeft dan mijn ex.. Beetje laag, maar goed..

Mijn ex wil ik niet negeren, het verliefdheidsgevoel is inmiddels weg bij mij, gelukkig maar want hierdoor neemt het twijfelen ook af. Ik zie hem nu gewoon als een goede vriend waar ik gezellig mee kan appen, wellicht in de toekomst (vér in de toekomst) gewoon als vrienden mee af kan spreken, maar dan moet ik zeker weten dat hij me niet meer terug wil of dat wil gaan proberen. Dat komt allemaal wel in de toekomst.

Nu kan ik écht een nieuw begin gaan maken, Babe ga ik uiteraard heel erg missen, maar dat kan ik nu na een week onzekerheid wel af gaan sluiten. Ik hoef m'n ex niet meer terug, althans dat gevoel van hem terug willen is zo goed als weg. Ik heb m'n Facebook al 1x opgeschoond met mensen die niet hoeven te weten wat ik doe, morgen/vandaag doe ik dat nog een keer. :j Ik begin al meer aan mezelf te denken en weer te genieten, gaat de goede kant op! :)

pimaude schreef:
ahhhh jammer om te horen van Babe, maar wel goed van je dat je nu echt doorzet en al een ander paardje hebt gevonden waar je misschien mee verder kan !! :) En goed dat je je ex niet negeert maar wel normaal met hem praat. En sterkte, hoop dat alles meevalt met je nieren!

Ik had vanavond een waaaanzinnig uitzicht! We hadden een fotomeeting op het strand met als thema zonsondergang! Wel dubbel dat je aan de andere kant Engeland ziet liggen en dan lijkt mijn beste vriendje toch wel heeeel dicht bij. Ik had het graag met hem willen delen, maar desalniettemin kon ik er toch van genieten!

[ Afbeelding ]

Wauw, dat is zeker een prachtig uitzicht! Daar krijg je vast een heel mooi en lekker gevoel bij. Zeker als je ook nog zo'n mooi beeld erbij hebt dat daar aan de overkant jou beste vriend zit! Heerlijk! Da's pas genieten.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:27

Whaaaa! Ik kan gaan genieten, vanmiddag gehoord dat ik op zoek mag naar een eigen pony'tje. M'n ouders gunnen het me zo, gewoon een blijvend plekje, een pony waar ik lekker mee aan de slag kan.

Woensdag ga ik al ergens kijken. :D :D