Oeh sting, dat is spannend! Jammer dat er niks vindbaars was! Ik duim voor je dat t niet meer gebeurt!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Voelt goed.
Ja, voor mij het beste, nja, het is nu nog lastig want hij is nog steeds leuk natuurlijk, maar m'n lichaam en verstand zei "stop!".. 
.

Darah3 schreef:Mooi initiatief, dit topic TS
Afgelopen januari ben ik begonnen met geluksmomenten op te schrijven en in een potje te doen. Mijn gelukspotje
Elk moment waarop ik gelukkig was of ervan werd, hoe klein of groot ook, gaat erin.
Daarnaast ben ik bewust bezig met wat ik wil en hoe ik dat kan bereiken, maar ook om 'tegenslagen' als kansen te zien
En goed dat je je ex niet negeert maar wel normaal met hem praat. En sterkte, hoop dat alles meevalt met je nieren!
Ik begin al meer aan mezelf te denken en weer te genieten, gaat de goede kant op!
pimaude schreef:ahhhh jammer om te horen van Babe, maar wel goed van je dat je nu echt doorzet en al een ander paardje hebt gevonden waar je misschien mee verder kan !!En goed dat je je ex niet negeert maar wel normaal met hem praat. En sterkte, hoop dat alles meevalt met je nieren!
Ik had vanavond een waaaanzinnig uitzicht! We hadden een fotomeeting op het strand met als thema zonsondergang! Wel dubbel dat je aan de andere kant Engeland ziet liggen en dan lijkt mijn beste vriendje toch wel heeeel dicht bij. Ik had het graag met hem willen delen, maar desalniettemin kon ik er toch van genieten!
[ Afbeelding ]