Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dat maakt wel dat het brood dan echt extra lekker smaakt en je het dan erg kan waarderen. Zoals ik al eerder had geplaatst zijn wij qua boodschappen zo te lezen ook best goed bezig
Wij betalen ongeveer tussen de 150,- en 170,- per maand aan boodschappen. denice schreef:Spaartip! Koop bij de blokker zo'n spaarpot die niet openkan, enkel met een blikopener. Wij stoppen steeds kleingeld erin, en dat loopt aardig op! Steeds rond de 500 euro als dat ding volzit, en dat gaat redelijk ongemerkt!
Bezuinigingstip voor huizen met enkel glas: er bestaat plastic folie die je voor het raam kan spannen zodat je minder warmte verliest via de ramen. Wij gebruiken het ook en het scheelt echt in warmte dus uiteindelijk ook in stookkosten. De folie kost niet zoveel en je ziet nauwelijks dat het voor je raam zit. http://www.tesa.nl/consumer/saving_ener ... ver,c.html 
Gisteren hadden we restjesdag (ik doe de week van vrijdag t/m donderdag), helaas waren de gehaktballetjes nu écht rot. Weer een les geleerd, sommige dingen zal ik toch echt moeten gaan invriezen in dat kleine vakje. Prioriteiten stellen dus.
Mijn maand is bijna voorbij. Volgende week ga ik de eindbalans op maken van deze maand
Nu was dat geen extreme kostenpost, maar het scheelt natuurlijk altijd. Verder ben ik weinig tegen gekomen waar ik echt nog op kon beknibbelen.

Verder had ik een ondervloer nodig voor ons gratis verkregen laminaat en dat is ook al niet goedkoop
Je weet maar nooit, maar ik hoop dat het op rolletjes gaat. Kwa luiers ben ik er achter dat Kruidvat, Aldi en Lidl goede en goedkopere luiers hebben, we hebben inmiddels ook al een klein voorraadje kleinere maatjes liggen.
) ik koop zelf dan kledingpakketten omdat deze verhoudingsgewijs vaak veel goedkoper zijn dan losse kleertjes. De kleertjes die ik niet mooi vind geef ik weg of gaat naar Humanitas.
En dan hebben we ook nog dure zaken als ondervloer en verf gekocht (en nog meer, ben het alweer vergeten
). Ik ben even heel erg trots 
Zelf maakt het me geen bal uit wat ik eet, als het maar gezond is en niet naar poep smaakt, bij wijze van. Hij is een iets lastigere eter en ik vind het niet erg om voor hem afentoe iets te kopen wat een tikje duurder is. Dit alleen omdat we incl grote uitgaven zoveel hebben kunnen sparen, anders had hij mooi pech gehad hoor