(ik ben trouwens al naar verschillende dermatologen geweest, maar niets helpt blijvend. Ik heb de hoop dus wat opgegeven). Ik zeg dan maar als het hun niet aanstaat ze hun ogen moeten toedoen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(ik ben trouwens al naar verschillende dermatologen geweest, maar niets helpt blijvend. Ik heb de hoop dus wat opgegeven). Ik zeg dan maar als het hun niet aanstaat ze hun ogen moeten toedoen. zwieke schreef:Ik heb zware littekens op mijn armen van hooikoorts, bultjes die ik openkrab en die gaan ontsteken.... Ik krijg héél vaak de opmerking of ik mezelf vermink met sigaretten(ik ben trouwens al naar verschillende dermatologen geweest, maar niets helpt blijvend. Ik heb de hoop dus wat opgegeven). Ik zeg dan maar als het hun niet aanstaat ze hun ogen moeten toedoen.

phormicola schreef:Nu ik dit zo lees vraag ik me wel af of ik soms ook knullige opmerkingen maak. Ik praat eigenlijk nooit tegen vreemden, dus dat zal niet het geval zijn. Maar ik ben ook snel van de tips en opties, niet omdat ik denk dat degene die voor me zit achterlijk is, maar omdat ik bijvoorbeeld om diegene geef en weet dat twee stel hersenen meer weten dan één stel.
Dan lijkt het mij dat diegene er vrij in is om te zeggen wat ze allemaal al geprobeerd hebben (zodat ik verder kan nadenken of zodat ik kan zeggen dat ik dan ook geen idee heb) of dat ze niet zitten te wachten op mijn input, ook goed!
Of zie ik dit nu verkeerd?
kan heel waardevol gesprek worden dan, zeker als je empathisch met mij bent
Arc_En_Ciel schreef:zwieke schreef:Ik heb zware littekens op mijn armen van hooikoorts, bultjes die ik openkrab en die gaan ontsteken.... Ik krijg héél vaak de opmerking of ik mezelf vermink met sigaretten(ik ben trouwens al naar verschillende dermatologen geweest, maar niets helpt blijvend. Ik heb de hoop dus wat opgegeven). Ik zeg dan maar als het hun niet aanstaat ze hun ogen moeten toedoen.
Of je jezelf verminkt met sigaretten? Wat is dat nou weer voor een belachelijke theorie
Echt heel raar.
Sorry, maar dat vind ik gewoon onbeschoft. Ze merken het dan ook wel aan mijn gezicht 
Blijheid schreef:Vooral als je aangeeft dat al gedaan te hebben en dan komt de onvermijdelijke "Ja maar dat was bij een GEWONE fysio/osteo/pendelzwaaier/homeopaat, die ene die ik ken is ANDERS!"
Tuurlijk, uiteraard, dankjewel en tot ziens

.
. Sommige mensen zijn echt ronduit asociaal zeg!
daar denken mensen aan bij littekens ofzo?
. Nikkii94 schreef:Ik heb mijn onderbeen gebroken. Toen ik na mijn 2e operatie voor de eerste keer weer een paar uurtjes ging werken (ik werk in een restaurant), zonder krukken natuurlijk, vroeg een gast op een gegeven moment: "Zeg, ben je nou gehandicapt of loop je gewoon een beetje mank?". Ik kon hier eigenlijk wel om lachen, maar hij kwam wel heel bot over.
Ook het opstaan voor ouderen in de bus heb ik al eens meegemaakt, maar toen kwamen er andere mensen in de bus voor me op.
Sommige mensen zijn gewoon wat bot, nu, soit.
. Snee boven mijn oog, mooi genaaid, maar door de knal werd het dus dik en heel blauw! Liep ik daar dus rond met een blauw oog dat ik amper open kon houden
Soms moest ik me inhouden om niet te schreeuwen:" ja ik ben gevallen met skiën en mijn oog is blauw, so what?! "_Bonte_ schreef:Ik begrijp een hoop reacties hier maar denk wel is na over een andere soort
Zoals je staat in de suppermakrt en er vraagt iemand of je mishandeld bent . Wees eens blij dat een totaal vreemde die zorg over je uit ... Dat iemand een hand toereikt om mogelijks te helpen !
Wat als je mishandeld bent en niet durft naar de politie stappen .je niemand hebt om op terug te vallen .. En dat net die ene vreemde om je geeft en je wil helpen
Misschien was de intonatie niet juist en heb je wat problemen met fysiek contact , maar zie dan ook de oprechtheid van de vraag
Doanique schreef:Het is niet alleen met lichamelijke problemen en beperkingen helaas... Mentale problemen (zoals depressie, angstaanvallen e.d.) zijn allemaal 'aandacht vragen'. Als een depressief iemand een keer lacht dan is het maar over en stel je je gewoon aan al die andere keren...
))
.