Die vind ik wel vreselijk.
Mijn baas bukte laatst en je raadhet al .... Ik moest mijn lach onder drukken maar ik stond te gieren even later.
Zon jonge sportieve gast en dan dat zien.
Is niks mis mee maar ik keek wel vreemd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LukieBradley schreef:Oke wat hierboven dan weer gezegd word over die onderbroek met zeeman rand ....
Mijn baas bukte laatst en je raadhet al .... Ik moest mijn lach onder drukken maar ik stond te gieren even later.

Bambolina schreef:Liever een man met een zeeman onderbroek dan Bjorn Borg. Ik hou niet van mensen die bakken met geld uitgeven aan basic kleding waar toevallig een merkje op geborduurd staat. Bah! Enge materialisten! Blegh!
Rebeccaa schreef:Bambolina schreef:Liever een man met een zeeman onderbroek dan Bjorn Borg. Ik hou niet van mensen die bakken met geld uitgeven aan basic kleding waar toevallig een merkje op geborduurd staat. Bah! Enge materialisten! Blegh!
Waar slaat dit nou weer op? iedereen moet toch lekker zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Heel erg raar om iemand af te kraken op zijn kleding, of het nou duur of goedkoop is, moet iedereen toch lekker zelf weten????? Er zijn ook zat mensen die niet snappen waarom mensen zo belachelijk veel geld voor een hobby (lees; paarden) uitgeven.
Als mensen dat lekker willen doen, mij best. Ik zeg alleen dat als het om míjn vent zou gaan dat ik t' wel zou weten. LukieBradley schreef:Oke wat hierboven dan weer gezegd word over die onderbroek met zeeman rand ....
. 
ik zit in de 50 euro klasse en niet in hun 2 euro klasse
Wat een foeilelijke lingerie hebben ze daar. Liever bij een ander.