Durf jij wél als ondergoedmodel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Re: Durf jij wél als ondergoedmodel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 22:09

Oke wat hierboven dan weer gezegd word over die onderbroek met zeeman rand ....
Die vind ik wel vreselijk.
Mijn baas bukte laatst en je raadhet al .... Ik moest mijn lach onder drukken maar ik stond te gieren even later.
Zon jonge sportieve gast en dan dat zien.
Is niks mis mee maar ik keek wel vreemd :')

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 07:25

Waarom zou een jonge sportieve gast dat niet dragen? Misschien wel als statement... Die absurd dure boxers zijn echt niet beter hoor ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:21

Mijn vriend draag ook wel ondergoed van de Zeeman, ooo wat erg voor zo'n jonge sportieve gast :+
Ik denk persoonlijk; wees blij dát ze ondergoed aanhebben :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:37

LukieBradley schreef:
Mijn baas bukte laatst en je raadhet al .... Ik moest mijn lach onder drukken maar ik stond te gieren even later.

Want de Zeeman is niet voor jonge, sportieve gasten? Wat een onzin. :n

Ik ga er ook niet aan beginnen hoor, ik geef les in het basisonderwijs. Dus je raadt het al... ;)
Wel vind ik het een onwijs goede actie. Ik heb wel vaker gedacht dat er meer modellen moeten zijn met een maatje meer, zowel op de foto als de paspoppen. Ik ben altijd aardig slank geweest, maar met mijn huidige maat 40/42 (ik ben 1.65 en weeg 80 kg) merk ik dat het best frustrerend is om altijd maar alleen modellen te zien met de 'perfecte' maat.
Daarom vind ik de reclames van Dove ook zo goed, die gebruiken namelijk niet alleen maar slanke dames in hun reclames.

Edit: Ik heb weleens ondergoed gehaald bij de Zeeman en dit zat helemaal prima. Ook weleens een beha daar gekocht maar dat doe ik niet weer. Voor de kleinere maten zijn ze vast prima, maar met mijn 80D hebben de 'dames' wat meer ondersteuning nodig. De cups passen wel, maar de beha's zijn naar mijn idee niet stevig genoeg.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:46

Nee dat zeg ik niet :D
Maar omdat hij een bepaald type is verwacht je het niet bij hem :=
Daarom moest ik zo lachen :')

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:13

Liever een man met een zeeman onderbroek dan Bjorn Borg. Ik hou niet van mensen die bakken met geld uitgeven aan basic kleding waar toevallig een merkje op geborduurd staat. Bah! Enge materialisten! Blegh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:16

Bambolina schreef:
Liever een man met een zeeman onderbroek dan Bjorn Borg. Ik hou niet van mensen die bakken met geld uitgeven aan basic kleding waar toevallig een merkje op geborduurd staat. Bah! Enge materialisten! Blegh!

Waar slaat dit nou weer op? iedereen moet toch lekker zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Heel erg raar om iemand af te kraken op zijn kleding, of het nou duur of goedkoop is, moet iedereen toch lekker zelf weten????? Er zijn ook zat mensen die niet snappen waarom mensen zo belachelijk veel geld voor een hobby (lees; paarden) uitgeven.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:16

Nee voor geen een merk of winkel.

Wel leuke actie als ze ook echt dat gaan doen... de echte vrouwen van dove bleken ook geselecteerd te zin toen toch?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:20

Oh ja hoor. Je word er niet neergezet als playmate hoor. Heb alleen niet zo veel om die bh mee vol te krijgen haha.

Maar ach, ondergoed van de zeeman vind ik niets mis mee. Vind het alleen maar beter als mijn toekomstige vriend gewoon zeeman draagt ipv een tientje (of meer) per boxer betaald. Dat vind ik pas belachelijk.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:20

Rebeccaa schreef:
Bambolina schreef:

Waar slaat dit nou weer op? iedereen moet toch lekker zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft? Heel erg raar om iemand af te kraken op zijn kleding, of het nou duur of goedkoop is, moet iedereen toch lekker zelf weten????? Er zijn ook zat mensen die niet snappen waarom mensen zo belachelijk veel geld voor een hobby (lees; paarden) uitgeven.

adem in, adem uit :') Als mensen dat lekker willen doen, mij best. Ik zeg alleen dat als het om míjn vent zou gaan dat ik t' wel zou weten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:26

Ook al zoeken ze elk figuur, mijn buikje willen ze niet :').

En ik koop weleens onderbroeken voor mijn vriend daar. Het boeit hem niet of er BB opstaat of niks, als ie maar wat aanheeft :').

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:41

LukieBradley schreef:

Haha die boxers schijnen heerlijk te zitten! Ken een rijke man, best wel popie jopie, materialistisch, alles duur duur duur. Maar hij draagt boxers van de zeeman met een mooie zeemand rand want die zitten verschrikkelijk lekker! :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:06

Ik wilde me gaan aanmelden....
Helaas zit ik 7 en 8 juni in Hamburg voor de RoPaRun, dus ik ben niet beschikbaar voor de opnames!

Anders had ik het gedaan!

Ik ben dan geen maatje 36, maar ik schaam me niet voor mijn lichaam :D

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:11

Och, tegenwoordig is het meer fotoshop dan foto, dus dat durf ik wel. Ik ga het alleen niet doen :)).

Lauss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:34

Ik heb me ook aangemeld!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:08

Mmh ik zou het wel durven, maar never voor een winkel als de Zeeman. Dan liever voor zoiets als Primark of H&M :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:05

Als het zo'n shoot is als sylvie voor de hunkemoller dan zou ik het zo doen maar gok dat je in een witte bangmaker gewoon rechtop de camera in staat te staren. Net zoiets als die dove reclame. Niets mis met gewone lijven maar waarom dan ook meteen zo gewoontjes op de foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 15:58

Ik zou het wel durven, maar denk dat ze teveel aan me moeten photoshoppen nu dus ik denk dat ik niet in aanmerking zou komen :')

Met het merk heb ik geen problemen. Liever in een simpele bh voor de folder en posters, zou zelf juist weer niet voor de hunkemollers gaan... Hoe dat eruit ziet hoeft alleen m'n vriend te zien en t ondergoed van de zeeman is over t algemeen niet zo spannend :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:03

Ik zou wel durven maar bij de zeeman hebben ze mijn maat toch niet. :') ik zit in de 50 euro klasse en niet in hun 2 euro klasse :+

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:03

Ik zou het gerust durven, maar niet voor de Zeeman.. :') Liever wat duurders dan

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:06

Zou het wel durven, maar gezien ik altijd zo 'blij' kijk (not) _O-

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:42

Nee, voor de Zeeman zou ik het niet doen. Vind hun lingerie niet mooi, dus daar zou ik ook geen reclame voor willen maken. Was het bvb de Hunkemöller geweest, dan had ik me misschien wel aangemeld.
Denk dat het een geweldige boost voor mijn zelfvertrouwen zou zijn, ze zorgen er echt wel voor dat je er mooi op staat. :)

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:55

Konstantine schreef:
Ik snap die hele Zeeman-fobie ook niet. Primark is net zo goedkoop of misschien wel goedkoper en daar gaat wel iedereen massaal heen. :')
Vroeger zag je het er wel echt aan af dat iets van de Zeeman kwam, maar tegenwoordig valt dat reuze mee.

dit.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:18

Ja, moet je echt willen voor de Zeeman. :') Wat een foeilelijke lingerie hebben ze daar. Liever bij een ander.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:19

Wat is er lelijk aan de lingerie van de Zeeman? :P