Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.
Ze kunnen er zeker niks aan doen, en als de mussen van het dak vallen van de warmte, ja, dan 'mag' dat, maar niet als het in een langere broek goed vol te houden is. Het spijt me, maar ik vind het echt onsmakelijk uit zien.
Vandaag zelfs een paar gezien met broekjes waarbij de been-bil overgang te zien was (op een hogeschool ook nog...) en dan ook geen meiden met strakke billen.
Heb ook geen mooi gevormde benen (wel smal, met broek aan zijn ze mooi) en geen strakke kont, maar ik pas mijn kleding er wel op aan.
Sabini schreef:Ben het ergens ook wel eens met xSlvna. Ik bedoel....je moet geen stuk bil ofzo kunnen zien. En je kleding aanpassen op je figuur vind ik heel normaal.
Witte benen daarentegen vind ik geen reden om geen korte broek aan te doen. Hoe worden ze anders bruin?
Berdien schreef:Nah, een te korte hotpants waarbij je nog een stuk bil ziet vind ik ook niet mooi hoor. Of je nou maatje 36 of 46 hebt. Ik hoef gewoon niet alles te zienVind het ook al snel zo ordinair staan...
Berdien schreef:Maar zelfvertrouwen heeft imo niks te maken met een ordinair kort broekje aan doen, waarbij je je halve billen ziet... En dat vind ik bij elk type vrouw hoor, niet alleen bij vrouwen met een maatje meer. Zelfde geldt ook voor korte jurkjes/rokjes die nét onder of op de onderkant van de billen eindigen, wie het ook draagt. Te kort vind ik bij niemand mooi
Berdien schreef:Maar zelfvertrouwen heeft imo niks te maken met een ordinair kort broekje aan doen, waarbij je je halve billen ziet... En dat vind ik bij elk type vrouw hoor, niet alleen bij vrouwen met een maatje meer. Zelfde geldt ook voor korte jurkjes/rokjes die nét onder of op de onderkant van de billen eindigen, wie het ook draagt. Te kort vind ik bij niemand mooi
Urielle schreef:Berdien schreef:Maar zelfvertrouwen heeft imo niks te maken met een ordinair kort broekje aan doen, waarbij je je halve billen ziet... En dat vind ik bij elk type vrouw hoor, niet alleen bij vrouwen met een maatje meer. Zelfde geldt ook voor korte jurkjes/rokjes die nét onder of op de onderkant van de billen eindigen, wie het ook draagt. Te kort vind ik bij niemand mooi
Maar als die vrouw die dat aan heeft het zelf maar mooi vindt, daar gaat het toch om?