dikke benen, toch een korte broek aan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:34

Ik weeg momenteel zo'n 20 kilo te zwaar. Maar loop gewoon in korte broek. En ik word niet snel bruin en heb prachtige kuilen in mijn benen. En hier en daar ook nog een striem.

En het boeit mij niks wat anderen van mij vinden. En als mensen er aan storen kijken ze maar mooi de andere kant op. Ik ga mij niet voor die mensen verstoppen in lange broeken omdat ze het er niet uit vinden zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:41

xSlvna schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het echt vreselijk uit zien. Ook vandaag, witte benen (sommige vol kuiltjes of striemen), of benen die écht breder waren dan de broekpijpjes. Sorry, laat dan ajb je bovenbenen bedekt, doe het voor anderen hun ogen.

Ze kunnen er zeker niks aan doen, en als de mussen van het dak vallen van de warmte, ja, dan 'mag' dat, maar niet als het in een langere broek goed vol te houden is. Het spijt me, maar ik vind het echt onsmakelijk uit zien.

Vandaag zelfs een paar gezien met broekjes waarbij de been-bil overgang te zien was (op een hogeschool ook nog...) en dan ook geen meiden met strakke billen.

Heb ook geen mooi gevormde benen (wel smal, met broek aan zijn ze mooi) en geen strakke kont, maar ik pas mijn kleding er wel op aan.

Bij mensen zoals jou denk ik allleen maar: aan zo'n karakter kun je weinig meer veranderen. Maar gelukkig kan ik wel wat aan mijn kilo's doen :')

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 14:45

Sabini schreef:
Ben het ergens ook wel eens met xSlvna. Ik bedoel....je moet geen stuk bil ofzo kunnen zien. En je kleding aanpassen op je figuur vind ik heel normaal.

Witte benen daarentegen vind ik geen reden om geen korte broek aan te doen. Hoe worden ze anders bruin? :+

Keertje onder de zonnebank? Nee onzin, het is gewoon omdat het nog zo vroeg in het jaar is, dan zijn de meeste sowieso wit.

Dus mensen gaan oordelen over mijn karakter omdat ik witte benen, striemen en kuiltjes niet mooi vind? Ik heb die laatste twee ook, maar dat zie ik zelf gelukkig niet haha

Berdien

Re: dikke benen, toch een korte broek aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:15

Nah, een te korte hotpants waarbij je nog een stuk bil ziet vind ik ook niet mooi hoor. Of je nou maatje 36 of 46 hebt. Ik hoef gewoon niet alles te zien :+ Vind het ook al snel zo ordinair staan...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 15:19

Rebeccaa

:D :D als ik zulke benen had kwam er geen lange broek overheen....nooit!!!! :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:23

Berdien schreef:
Nah, een te korte hotpants waarbij je nog een stuk bil ziet vind ik ook niet mooi hoor. Of je nou maatje 36 of 46 hebt. Ik hoef gewoon niet alles te zien :+ Vind het ook al snel zo ordinair staan...

Vind ik ook niet mooi maar het blijft voor mij altijd de keuze van de drager. En wat dat betreft zie ik dan dus liever iemand in hotpants en naveltruitje die zich overduidelijk heel goed in haar vel voet, ongeacht het aantal putten en striemen in die huid, dan iemand die zich zo ver mogelijk bedekt in tentachtige objecten omdat ze zichzelf lelijk vindt - of dat nu terecht is of niet ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:23

Dat vind ik dus ook Urielle. Een vrouw met zelfvertrouwen is zo veel mooier en meer sexy, ongeacht haar gewicht!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:26

Maar zelfvertrouwen heeft imo niks te maken met een ordinair kort broekje aan doen, waarbij je je halve billen ziet... En dat vind ik bij elk type vrouw hoor, niet alleen bij vrouwen met een maatje meer. Zelfde geldt ook voor korte jurkjes/rokjes die nét onder of op de onderkant van de billen eindigen, wie het ook draagt. Te kort vind ik bij niemand mooi :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:28

Berdien schreef:
Maar zelfvertrouwen heeft imo niks te maken met een ordinair kort broekje aan doen, waarbij je je halve billen ziet... En dat vind ik bij elk type vrouw hoor, niet alleen bij vrouwen met een maatje meer. Zelfde geldt ook voor korte jurkjes/rokjes die nét onder of op de onderkant van de billen eindigen, wie het ook draagt. Te kort vind ik bij niemand mooi :)

Dat draag ik nu. _O- jurkje komt net over mijn kont.
Maar die draag ik alleen thuis en op het strand of met een korte broek er onder. _O-

Maar goed, ik vind het ook geen kijk wanneer dikke mensen met korte broeken lopen. En dan niet die broeken tot je knie maar die boven de helft van je bovenbeen komen want die zitten áltijd te strak.

Sorry als ik hier mee mensen kwets, maar het is mijn mening en ik heb zelf ook geen maatje 36 meer.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:32

Ik vind het sowieso maar onzin dat alles wat "lelijk" is volgens sommige mensen, moet worden bedekt. Dan maar altijd handschoenen dragen omdat je afgekloven nagels hebt? Een boerka om omdat je puistjes hebt en je haar niet goed wilt zitten? Die dingen worden toch ook niet bedekt? Waarom zou dat dan wel opeens moeten als het om benen gaat :')?

Of iets flatteus staat is weer een ander verhaal, maar om nou te denken "oh lelijke benen moeten bedekt worden" vind ik echt onzin :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:32

Dat denk ik ook niet hoor, van bah wat lelijk. :P
Meer van, een leuk jurkje / langere broekje had je meer goed gedaan. :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:34

Kort jurkje zonder legging/broekje eronder dan he :P

Wat ik thuis draag is ook niet fraai, maar daarom draag ik het thuis. Daar martel ik andere mensen niet mee :+

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:43

Als ik nu naar buiten kijk dan is het niet het formaat van de vrouwen dat er (soms) vreselijk uitziet. Het is meer de witte, harige benen en onverzorgde voeten die zeer aan je ogen doen.
Een goed passende broek of jurk met bijpassende schoenen of slippers. Geen sokken erin!!!! Soms is een korte broek goed. Soms is een kuitmodel beter. Stop er even wat tijd in om te kijken wat je leuk staat.
Misschien dat sommigen me overdreven vinden maar vind het soms zo zonde.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:58

Maar hoe moeten je benen dan minder wit worden, als je niet met witte benen naar buiten mag?
Ik vind het onzin om onder een zonnebank te gaan liggen en hoef ook geen oranje vlekken, maar als het warm is wil ik wel graag een korte broek aan.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:09

Ik vind dat een korte broek gewoon kan, als het maar niet zo een strakke is die zo strak zit dat je een vetrol op je been krijgt :') maar dat vind ik ook bij niemad mooi of je dan dik of dun bent.

En witte benen kan ook gewoon hoor, ze moeten toch een keer bruin worden...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:12

Berdien schreef:

Maar als die vrouw die dat aan heeft het zelf maar mooi vindt, daar gaat het toch om?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:13

Dan kan ik nooit met bloten benen naar buiten, ik word namelijk erg moeilijk bruin en mijn benen zijn melkfleswit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:25

Urielle schreef:
Berdien schreef:

Maar als die vrouw die dat aan heeft het zelf maar mooi vindt, daar gaat het toch om?

In de regel is het vaak zo, hoe minder kleren ze aan hebben. Hoe onzekerder meiden vaak zijn.
Dat zie ik echt veel in mijn omgeving, meiden met enorme inkijk etc. (jaar of 16) omdat ze o zo onzeker zijn.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:26

Kinke schreef:
Dan kan ik nooit met bloten benen naar buiten, ik word namelijk erg moeilijk bruin en mijn benen zijn melkfleswit.

Maar op de een of andere manier is het bij mensen die van zichzelf erg blank zijn niet echt storend.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:27

Als je 16 bent misschien, maar op je 40e?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:30

Urielle schreef:
Als je 16 bent misschien, maar op je 40e?

kijk maar eens naar hotter than my daughter. Dat is natuurlijk wel een extreem iets maar die vrouwen zijn vaak énorm onzeker.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:31

Te bloot vind ik gewoon echt niet chique: dat doe je maar thuis of op het strand. Hoera voor verplichte kleding op het werk (wel eigen kleding, maar de korte broek moet rond de knie zitten en geen hemdjes of diep decolleté ), aangezien er klachten kwamen over collega's met inkijk; van alle kanten..... Brrrrr

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:35

Dat mag bij ons op school ook wel eens komen, ik had een oostblok docente voor duits. Die had rode jurkjes, decolleté en netpanty's aan. Ze kon het hebben maar alsnog. :brr:
Het paste btw ook helemaal niet bij haar (zo'n iemand die alleen biologisch snoep voor haar kinderen koopt en heel zachtaardig is. :+ )

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:37

Bleeehhh vuurneon. Hier hetzelfde hoor. Rokjes en korte broeken mogen, maar wel tot op de knie. Geen diepe decolletés of blote schouders. Vind het wel prima :j Ik hoef niet alles bij mijn collega's te zien zitten :))