Zwanger van mijn eerste <3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:24

phormicola schreef:
Je moet maar afwachten of je zo precies zwanger kan worden :+ Bij ons is dat gelukt, maar het schijnt dat dat behoorlijk uniek is!

Ik hoef het niet presies dan maar als dat je dan niet hindert met je studie vind ik het niet zo erg

Jazzythecorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:26

Thirza schreef:
Van harte gefeliciteerd!
Hier was ik 23 en is mijn zoon nu 5 jaar :+:

Haha grappig precies hetzelfde als bij mij! Wanneer is jullie zoon 5 geworden? Die van ons 11 april

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:41

@lovechamp
Ik ben de eerste maanden echt hondsberoerd geweest en heb daardoor een stage moeten stoppen en later over moeten doen. Juist de eerste weken/maanden kan je je heel ziek voelen en de laatste weken zijn wel heel zwaar omdat je dan slecht slaapt, je rug en buik zeer doen etc. Dat kan hè, hoeft niet maar dat was bij mij wel zo. Ik vond zwanger zijn echt niet leuk :')

LoveChamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 11:57

Majabeestje schreef:
@lovechamp
Ik ben de eerste maanden echt hondsberoerd geweest en heb daardoor een stage moeten stoppen en later over moeten doen. Juist de eerste weken/maanden kan je je heel ziek voelen en de laatste weken zijn wel heel zwaar omdat je dan slecht slaapt, je rug en buik zeer doen etc. Dat kan hè, hoeft niet maar dat was bij mij wel zo. Ik vond zwanger zijn echt niet leuk :')

Okee dankje wel ik ga het dan maar niet uitproberen en wacht dan maar een paar maandjes langer. Dat vind ik beter dan me jaar straks helemaal over moeten doen want dan ben ik langer bezig en lijkt het me nog zwaarder

xliisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:09

Gefeliciteerd *\o/*

Ik ben nu 21 en 29 weken zwanger van onze eerste :D
We zijn er super blij mee en zitten met spanning te wachten tot het zo ver is!

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:10

Gefeliciteerd!
Fijn dat jij en je vriend er samen achter staan.
Heel veel liefde, plezier, geluk en succes toegewenst! <3

eline_di

Re: Zwanger van mijn eerste <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:22

Leuk! Gefeliciteerd. Geniet ervan.

Ik ben nu 23 jaar en zou ook graag moeder willen worden binnen niet al te lange tijd. Mijn vriend is echter nog wat afwachtender, puur om eerst meer zekerheid te krijgen qua banen end. Maar gisteren kwam hij naar me toe dat hij toch wel veel kriebels heeft de laatste tijd. Dus wie weet in de nabije toekomst.....

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:28

eline_di schreef:
Leuk! Gefeliciteerd. Geniet ervan.

Ik ben nu 23 jaar en zou ook graag moeder willen worden binnen niet al te lange tijd. Mijn vriend is echter nog wat afwachtender, puur om eerst meer zekerheid te krijgen qua banen end. Maar gisteren kwam hij naar me toe dat hij toch wel veel kriebels heeft de laatste tijd. Dus wie weet in de nabije toekomst.....

Zekerheid heb je nooit.. Als je daar op moet wachten.. :+
Wij wilden toen ook met een tweede wachten totdat ik meer zekerheid had betreft een baan. Uiteindelijk toch voor gegaan, zoon is inmiddels bijna 4 jaar en ik heb nog steeds geen baan :D (wel tijdelijke banen gehad in de tussentijd).

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:30

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 13:32

Zo denk ik er eerlijk gezegd ook een beetje over, maar wil hem absoluut niet puchen ;)
Bovendien zou ik heel stiekem best graag eerst willen trouwen, kleinschalig maar wel trouwen.
Maar voorlopig heb ik nog geduld. Gelukkig kunnen we er goed over praten en is hij er wel zeker van dat hij, als het ons gegund is, graag een kleine zou willen.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-14 15:03

ClaudiaDer schreef:
Dess schreef:
We weten al wat het word, maar dat zet ik niet in dit topic omdat ik het voor mijn omgeving nog even geheim wil houden, dus voor wie het wil weten stuur maar een pbtje hihi.

We hebben nog geen naam

Dit vind ik heel, heel erg gemeen ;(

Hahaha sorry Claudia :D

juval

Re: Zwanger van mijn eerste <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 15:16

gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap, fijn dat je 20 weken echo goed was.

Ik ben nu 18,5 weken zwanger van mijn 4e, jawel gepland :) .. en ik ben 41 jaar :P

boel zwangeren hier op bokt.. vruchtbaar forum blijkbaar.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 21:39

Beste dames, dit topic hoort niet thuis op LZP en daarnaast loopt er een HK-topic vanuit het subforum MWS: [HK] Zwanger en/of bevalling in 2014

Daar zijn jullie ongetwijfeld allen welkom om verder te kletsen. Hier plaats ik een slotje om dubbeltopics te voorkomen en omdat dit niet op LZP thuishoort. :)