Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!*upd p3, SO overleden*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 06:58

complimenten voor je actie. Zo zouden meer mensen moeten reageren. Nu heeft het SO een kans gehad. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven.

Sterkte ook aan alle andere betrokkenen.

Snadrem

Re: Leven met/zonder paarden? Ik hoop het!*upd p3, SO overleden*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:07

Nogmaals sterkte TS, en moet je eens kijken wat er allemaal mogelijk was doordat JIJ stopte! Zijn geliefde heeft hem kunnen bijstaan in het overlijden. Is er iets mooiers wat je iemand nog kan gunnen als zijn tijd is gekomen? Als jij er niet was geweest, dan was dit heel anders verlopen. Dan had zijn partner er waarschijnlijk niet meer bij kunnen zijn. De hulpdiensten konden niets meer voor hem betekenen, als professionals er al niets aan kunnen doen, wat had jij dan nog kunnen doen buiten dat wat je nu hebt gedaan?

TS, je bent een topper! Súper dat je gestopt bent en alert hebt gereageerd!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:11

Snadrem schreef:
Nogmaals sterkte TS, en moet je eens kijken wat er allemaal mogelijk was doordat JIJ stopte! Zijn geliefde heeft hem kunnen bijstaan in het overlijden. Is er iets mooiers wat je iemand nog kan gunnen als zijn tijd is gekomen? Als jij er niet was geweest, dan was dit heel anders verlopen. Dan had zijn partner er waarschijnlijk niet meer bij kunnen zijn. De hulpdiensten konden niets meer voor hem betekenen, als professionals er al niets aan kunnen doen, wat had jij dan nog kunnen doen buiten dat wat je nu hebt gedaan?

Helemaal mee eens. Je hebt het geweldig gedaan! Veel sterkte.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:33

Snadrem schreef:

Dat vind ik ook!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:40

Het feit dat zijn partner afscheid heeft kunnen nemen is aan jou te danken.

Heftig verhaal, veel sterkte.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:43

Heel veel sterkte! Toch goed dat je nog geholpen had, beter dan niets doen! Nu kon familie tenminste nog afscheid nemen, dat is ook wel fijn..
Maar ik snap niet helemaal wat het te maken heeft met paarden? :o of ben ik zo dom haha. (Leven met/ zonder paarden)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 11:21

Het zou dood of leven worden voor meneer in keestie. Ik hoopte op leven, al dan niet met paarden.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 11:29

met tranen in mijn ogen heb ik je topic gelezen, zoveel emotie pff. Ik vind het zo dapper dat je bent gestopt en aanvoelde dat het niet goed zat. Die man heeft dat gevoeld, was niet alleen, hoef fijn kan dat zijn. Jij zal hier voorlopig nog wel even mee lopen, het is niet niks, al is hij een onbekende, je hebt al is het even toch iets met hem gedeeld en we hebben het over een leven hier.
Wat je neerzet dat er niemand stopt, verbaasd me, hoe raar kan iemand in elkaar zitten maar later wel even de ramptoerist gaan uithangen pff. Sterkte dit een plekje te geven