Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.

NeverGiveUp schreef:ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.
Dat vind ik dan nog wel eerlijk
Meestal komt dat van één kant. Zoals een vriendin van me die geen facebook en instagram mocht van haar vriend. Vanzelfsprekend ook niet alleen uit etc. Maar hij mocht dat allemaal wel
_sharonnn schreef:ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.
NeverGiveUp schreef:ilayda schreef:Haha dat zou ik niet kunnen accepteren. Ben wel blij dat mijn vriend ook jaloers is want denk dat het anders behoorlijk zou botsen
Dat denk ik ook ja.. Maar het lijkt me wel vermoeiend hoor, zo onzeker constant te zijn?

ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.
Danique_G schreef:Ayasha, snap je punt. Maar iemand toevoegen nav uitgaan heeft meer een lading dan als je iemand 'door de weeks' ontmoet. Zeker als zij er niet bij mag zijn. Heb je eerdere berichten ook gelezen en ik zou ook niet snel meer iemand kunnen vertrouwen. En daarom hoef ik geen vriend meer, probleem opgelost
Ik zou ook niet blij zijn als iemand mij controleert zonder aanleiding, inderdaad eerst erover praten.
En toen leerde ik mijn huidige man kennen..
En daarmee ging het "als vanzelf".

Ayasha schreef:De dag dat mijn man de nood voelt om me te controleren moet er eens heel goed gepraat worden. Want dan ga ik ernstig twijfelen over of het nog wel goed zit in onze relatie. De dag dat ik hem betrap, dat ie áchter mijn rug me gecontroleerd. (dus mijn gsm lezen als ik naar toilet ben of whatever) dan wordt er niet meer gepraat. Dan is het klaar.
Bedonderd zijn door anderen is geen reden om mij daar mee op te zadelen. Daar kan ik niets aan doen, heb je geen vertrouwen in me, had je nog aan jezelf moeten werken of verder moeten zoeken naar iemand die je wel kan vertrouwen. Ik ben ook vaak bedonderd geweest, ben pas een relatie aan gegaan met iemand die ik ten volle kon vertrouwen.
Ik vind het belachelijk dat jouw vriend geen vrouwen mag toevoegen. Kom op zeg. Vind je het gek dat die jongen dingen gaat verzwijgen als je zo reageert?
Niikiit schreef:Als hij het gedaan had terwijl het gewoon goed ging in onze relatie, had ik het minder erg gevonden. Maar we hadden die avond nog ruzie voordat hij uitging. En het baart mij gewoon zorgen dat hij erover liegt...
Ik geef ook eerlijk toe dat ik het niet bepaald fijn vind dat hij meidencontact op zoekt zeg maar. Nou vind ik een vriendschapsverzoek nog tot daar aan toe, maar als er dan berichten komen en contact via de telefoon enzo dan ben ik het daar niet mee eens. Vooral niet als hij mij al nooit mee wilt nemen met uitgaan.
fargo schreef:En vind je het dan niet belachelijk dat zij niet mee MAG als hij uitgaat? Want dat vind ik een veel belangrijker punt..
Ayasha schreef:Voor ik mijn man leerde kennen had ik besloten gewoon vrijgezel te blijven.En toen leerde ik mijn huidige man kennen..
En daarmee ging het "als vanzelf".
![]()
Dat ze niet mee "mag" vind ik sowieso vreemd idd. Alleen uit gaan moet kunnen maar nooit mee MOGEN is weer het andere uiterste.
Ess_Ramona schreef:ilayda schreef:Ik zou dat ook echt niet leuk vinden. Ik zou echt gek worden denk ik. Ja ik ben SUPER jaloers, maar ja zo is mijn vriend ook. De enigste mannen die ik op fb heb zijn familie leden. En andersom ook. Dus als hij dat van mij verwacht dan moet dat andersom ook kunnen.
Wow..
Ik ben dan niet zo jaloers aangelegd, maar dit is wel extreem..
Ess_Ramona schreef:Wow..
Ik ben dan niet zo jaloers aangelegd, maar dit is wel extreem..
ilayda schreef:Wat vind je hier dan extreem aan? Misschien heeft het ook wel wat met de cultuur te maken. Want zo gek is dat bij ons niet hoor
Iedereen z'n eigen keuze in z'n relatie. Maar ik dacht toch niet dat ik alles wat ik voor het begin van de relatie heb meegemaakt, ga weggooien, omdat mijn vriend dat wil? Ik ben zelf ook nog een persoon hoor, met een eigen leven, eigen vrienden enz. Amandavd schreef:Mijn vriend heeft ook wat vrouwen op FB, van vroeger of van werk, dat boeit mij niet. Maar als hij nu ineens vriendschapsverzoeken naar random mensen gaat sturen dan zet ik daar ook mijn vraagtekens bij neer.
TS ik heb destijds je andere topic gelezen en vraag mij serieus af waarom je nog met die gast samen bent.