Geen zin in vriendinnen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 15:59

L_Vie schreef:
Alexandra_ schreef:
Ken je gevoel AmoorM. Ik had dat ook. Erg frustrerend :/
L_Vie, ti's nooit te laat om vrienden te maken. Er zijn dus genoeg mensen die er hetzelfde over denken als jij (ons)

Nou laten we dan eens wat gaan ondernemen:D

Weet niet waar je woont. Maar ik sta ook open voor nieuwe mensen om me heen :)

Raineri

Re: Geen zin in vriendinnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:06

Heel veel mensen zoeken het niet achter me, of juist wel (hangt er vanaf hoe je me kent) Maar ik heb echt twee kanten, ik ben heel rustig, serieus en stil soms waarbij ik totaal voor mijn studie ga en mijn sporten. Dat gaat voor alles en daar leef ik voor. Ben dan ook vaak liever alleen en zoek dat steevast op. Maar mensen die mij zo kennen weten niet dat ik ook een enorm feestbeest ben, die honderduit banketstaaf en erg spontaan kan zijn. Ik vind het zo leuk om dan nieuwe mensen etc te leren kennen en veel plezier te maken Die geloven juist weer niet dat ik zo rustig kan zijn :+
Je moet doen waar je waar je je goed bij voelt, maar vergeet niet dat sociale contacten ook erg leuk kunnen zijn! Ik denk nu al met een enorme grijns aan aankomend weekend!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:55

Ik ben juist thuis heel rustig (logisch, lekker actief op bokt), maar buiten? :') Enorm druk, feest graag etc. terwijl ik even goed gewoon lekker niks doe bij vrienden.

L_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:33

[/quote]
Nou laten we dan eens wat gaan ondernemen:D[/quote]

Weet niet waar je woont. Maar ik sta ook open voor nieuwe mensen om me heen :)[/quote]

Ik woon tussen Harderwijk en Nunspeet! :-D

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:44

AmoorM schreef:
Arcodavella schreef:
Ja, dat herken ik inderdaad, TS. Ik heb het idee dat best wel veel 'paardenmeiden' daar last van hebben. Wij zijn met hele andere dingen bezig dan de gemiddelde meiden/vrouwen (voornamelijk het paard :P), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.

Ik heb inderdaad wat een aantal meer hier in het topic hebben. Ik heb wel hier en daar wat vrienden, maar zie ze niet altijd wekelijks en al helemaal niet dagelijks, maar dat vind ik ook wel best :D.

Edit; Ik bedenk altijd maar. De meeste Bokkers hebben niet zo veel vrienden, waarom zou je anders contact op internet zoeken? Met een grote vriendengroep heb je die behoefte niet hoor ;).

Goed verwoord! Klopt precies!
Ik heb wel leuke stal genoten, maar dat zijn niet echt vriendinnen.
Ik denk dat als ik echt vriendinnen heb die ook veel met paarden hebben het erg anders is. Al dan moeten het niet van die jaloerse ruiters zijn.

Ja, precies. Dan heb je dat probleem weer :P , die o zo leuke paardenwereld O:) .

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:49

Pff. Ik had een leuk vriendinnenclubje en een vriendenclubje waar ik ieder weekend mee op stap was. God wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef :') ik houd het bij een beste din en Thats it :)

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:23

Ik herken me wel in jullie verhaal, topic net even doorgelezen!

Ik heb een aantal vriendinnen, die allemaal heel verschillend zijn! maar stuk voor stuk topmeiden. Maar gaan nooit wat met z'n allen doen, kennen elkaar niet etc.

Grappig dat er toch nog mensen zijn die er hetzelfde denken. En een beetje dezelfde leeftijdscategorieen! :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:36

Arcodavella schreef:
Ja, dat herken ik inderdaad, TS. Ik heb het idee dat best wel veel 'paardenmeiden' daar last van hebben. Wij zijn met hele andere dingen bezig dan de gemiddelde meiden/vrouwen (voornamelijk het paard :P), waardoor ik niet zo snel klik met mensen, want ze delen mijn gevoel niet. Daardoor wordt het lastig om niet op je tenen te gaan lopen en dat is wat je natuurlijk niet wilt in een vriendschap.

Ik heb inderdaad wat een aantal meer hier in het topic hebben. Ik heb wel hier en daar wat vrienden, maar zie ze niet altijd wekelijks en al helemaal niet dagelijks, maar dat vind ik ook wel best :D.

Edit; Ik bedenk altijd maar. De meeste Bokkers hebben niet zo veel vrienden, waarom zou je anders contact op internet zoeken? Met een grote vriendengroep heb je die behoefte niet hoor ;).

Sorry, niet mee eens :o dan zou niemand met iemand bevriend kunnen zijn! Want meiden die voetballen zijn met andere dingen bezig dan meiden die hockeyen. Je klikt met iemand of niet. Ik heb heel veel vriendinnen en ik ben de enige met interesse voor paarden(sport). En ja ik zit ook veel op bokt. Leuk tijd verdrijf in de trein toch?

Ik vind dat je nu alle paardenliefhebbers op bokt nu een beetje in een hokje duwt..

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:45

Mijn enige "beperking" tussen mijn vriendinnen en ik is dat ik minder makkelijk kan afspreken omdat ik dagelijks ook nog een paard toe ga en 2 honden heb. Hierdoor ben ik minder flexibel en moeilijker met afspreken. Verder heb ik meer dan genoeg gespreksstof dat niet over paarden gaat met ze :)

En Bokken doe ik vooral ter ontwikkeling omdat ik graag alle meningen lees i.p.v. een boek waarin één mening belicht word en dat doe ik als ik niet kan slapen ofzo.. Of zoals nu tijdens mijn stage. Vriendinnen heb ik in overvloed, tijd om ze regelmatig te zien helaas niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:54

Danique_G schreef:
Arcodavella schreef:

Sorry, niet mee eens :o dan zou niemand met iemand bevriend kunnen zijn! Want meiden die voetballen zijn met andere dingen bezig dan meiden die hockeyen. Je klikt met iemand of niet. Ik heb heel veel vriendinnen en ik ben de enige met interesse voor paarden(sport). En ja ik zit ook veel op bokt. Leuk tijd verdrijf in de trein toch?

Ik vind dat je nu alle paardenliefhebbers op bokt nu een beetje in een hokje duwt..

En toch.. Ik zat op hockey en praktisch al mijn vrienden hockeyen of hebben gehockeyd, en ik ken ze echt niet allemaal van mijn eigen hockeyclub.. je zoekt toch vaak mensen op waar je veel mee kan delen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 16:55

Ja natuurlijk wel! Maar ik geloof dus niet dat paardenmensen eenlingen zijn die niets hebben wat met een ander persoon overeenkomt. Zo kwam het althans op mij over.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-14 20:46

Er zijn dus echt veel meiden die dit ook hebben haha. Typisch. Wel heel fijn, voel me nu wel begrepen

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 22:29

Niet iedereen hoeft het met mij eens te zijn ;).

Overigens scheer ik niemand over één kam. Ik had het over de mééste bokkers, dus lang niet allemaal. Ook ik klik inderdaad goed met een vriendin van mij die niet in de paardenwereld zit, maar toch merk ik, als ik ergens meezit wat betreft paarden, ik het niet lekker kwijt kan bij haar (wat geen verwijt is, maar puur een verschil). Bij paardenvriendinnen kan dat dan weer beter, als ik uiteraard klik met die persoon.

Skittlez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 23:33

Ik zit precies ook met dit probleem, vandaar dat ik er geen topic over ga plaatsen. |(

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 08:56

Nou welkom dan :) je kan er hier gewoon over praten.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 11:20

Ik ben gisteren uit geweest, vond het wel leuk maar ik hou niet zo van feesten. Zit liever thuis op de bank tv te kijken of iets in die richting. Het was wel leuk, dat wel. Ben met mijn vrienden naar Koningsnacht geweest.

Maar ik ga zelden uit, dit was weer de eerste keer sinds jaren...

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 13:32

Wel fijn. Ik ga vandaag niks doen. Heb net m'n paardje verhuisd :)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:35

Ja het is wel leuk. De dag ervoor naar de film geweest met the guys haha.

Maar toch ben ik liever thuis, of alleen. Hou er totaal niet om in de de belangstelling te staan.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 13:40

Dat heb ik dus ook, en blijkbaar is daar niks mis mee. Kan uuuuuren bij m'n paard in het land zitten.. Hihi

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 13:54

Ja ik dus ook, of uren gaan rijden. Lekker stappen en alles vergeten, gewoon heerlijk tijd voor jezelf en tot jezelf komen!

chantaleddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 14:32

ik heb altijd zin in mijn beste vriendin maar eigenlijk nooit om met mijn schoolvriendinnen af te spreken.
bij mij is het meer als je een goede vriendin van me bent heb ik er altijd zin in maar slechte vriendin nee nooit.
bij mijn schoolvriendinnen lijkt het alsof we een soort rangorde moeten hebben en ik sta dan altijd onderaan en mijn beste vriendin (niet van school) heb ik dat niet

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-14 17:41

Dat is natuurlijk logisch dan, chantaleddie. :)

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:20

Hier ook iemand die niet zo graag veel weg gaat etc. (Vandaar ook niet echt veel vrienden). Heb ook al veel voren gehad dat de "goede" vriendinnenn blijkbaar geen goede vriendinnen zijn. Dus heb niet echt nood om nog vriendinnen te maken die je achteraf toch gewoon laten zitten. Ik steek daar gewoon mijn tijd niet meer in.

Toen ik nog naar school ging had ik ook liever weinig goede dan veel slechte. De drukte makers mijd ik liever nu ook. En dit is allemaal zo anders geweest vroeger had ik graag veel vrienden etc. Sinds ik verkeer ben ik liever rustig thuis of hou ik me graag bezig met mijn paarden.

Op mijn werk vind ik het dan wel leuk eens een praatje te maken met een collega maar dan voel je, je toch niet verplicht om daarna met weg te gaan etc. Voor feestjes na het werk pas ik ook gewoon omdat ik dat niet graag doe weg gaan.

Ook de familiefeestjes op restaurant kijk ik al dagen van te voren af tegen op. Heb daar gewoon geen zin in.

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:24

Ik ook weinig behoefte aan mensen om me heen. Ik functioneer prima in mijn eentje haha. Geniet er volop van als ik momenten voor mezelf heb. Lekker rustig. Natuurlijk heb ik wel een paar vriendinnen waar ik zo nu en dan wat mee doe. Maar verder wil ik rustig mijn eigen gang kunnen gaan.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-14 15:20

Welkom dan beide :))

Ik heb me er bij neergelegd dat ik gewoon een einselganger ben :D haha. Nee zo erg id t ook weer niet, maar ik hou t gewoon lekker bij me beestjes en vriend.