Voetbal zonder toeschouwers ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Voetbal zonder toeschouwers ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:24

Daar is Ajax goed in, gaten laten vallen en gaten maken in grasmatten. :')

miszblueeyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:25

ladylay schreef:
miszblueeyes schreef:
ik als ajaxfan in hart en nieren keur dit voor 100% af.! ajax kan ook fijn hun eigen supporters bedanken voor deze afgang! natuurlijk heeft ajax er zelf ook een aandeel in pec heeft nog nooit zo gemakkelijk gehad om te scoren.!

Zo gemakkelijk om te scoren omdat er gaten zijn gevallen? Wie heeft er gaten laten vallen, ajax toch :')

ja want anders hadden ze niet 5x gescoort he. ;)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:26

LBLGypsyCobs schreef:
Zal wel gezellig worden rond de kuip nu...
Je zal met je zoontje naar een potje voetbal willen kijken :n

Ik denk dat het wel los zal lopen. Doorgaans loopt er erg veel politie en ME rond en ik schat in dat het verplichte buscombi's zijn. Dus de supporters zullen wel goed gescheiden gehouden worden. Al weet je natuurlijk niet of er nog andere mensen in de stad zijn zonder dat ze in het stadion waren.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:31

Dan hoop ik niet dat de belastingcentjes die ik over m'n overuren heb betaald nu gebruikt worden om dat stel idioten onder controle te houden.
Had liever gehad dat er wat bejaarden wat vaker gewassen kunnen worden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:35

LBLGypsyCobs schreef:
Dan hoop ik niet dat de belastingcentjes die ik over m'n overuren heb betaald nu gebruikt worden om dat stel idioten onder controle te houden.
Had liever gehad dat er wat bejaarden wat vaker gewassen kunnen worden.

Tja, iedereen weet t altijd beter!

Er wordt ook genoeg verdiend aan voetbal hoor.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:41

Er zal best wat omzet behaald worden, die salarissen liegen er niet om.
En het blijft een groot volksvermaak, wat helaas met enige regelmaat wordt overschaduwd door dit soort 'grappen'.

Ik vraag me toch af waar dat nu steeds mis blijft gaan.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:59

ik heb geen verstand van voetbal, maar vind het onder deze omstandigheden leuk dat Zwolle gewonnen heeft.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:33

dyoka schreef:
Ajax wint dit.

U zei? *D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:49

Laat ik nou net wat geld op Zwolle gezet hebben :D

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:01

Jolien87 schreef:
dyoka schreef:
Ajax wint dit.

U zei? *D

Toen stond het nog 4-1 hè. :P

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:04

Toen was t voor mij ook al wel duidelijk. :P

tanjaatjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:08

Ze moeten die gasten gewoon binnenste buiten keren voor ze er in mogen. Kunnen ze niks mee nemen. Goed fouilleren , poortje er bij. Tassen doorspitten en dan pas door lopen. Als het niet makkelijk kan dan maar flink doorspitten. En 1 keer vechten? Er nooit meer in.

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:59

Knakker schreef:
ik heb geen verstand van voetbal, maar vind het onder deze omstandigheden leuk dat Zwolle gewonnen heeft.

Eens!

tanjaatjuhh schreef:
Ze moeten die gasten gewoon binnenste buiten keren voor ze er in mogen. Kunnen ze niks mee nemen. Goed fouilleren , poortje er bij. Tassen doorspitten en dan pas door lopen. Als het niet makkelijk kan dan maar flink doorspitten. En 1 keer vechten? Er nooit meer in.

En helemaal eens! Vooral dat laatste.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:11

tanjaatjuhh schreef:

Het jammere is dat stewards/ beveiligers die bevoegdheid niet hebben! Ze mogen alleen visiteren. Het is niet eens fouilleren.
Ze mogen voelen aan de kleding etc, maar niet ik zakken of wat dan ook kijken. Als ze iets voelen wat niet klopt moeten ze vragen of de persoon vragen het eruit te halen en als die dat niet wilt mogen ze de persoon wegsturen.
Echter kunnen mensen wel gewoon spullen als vuurwerk in hun sokken, ondergoed, schoenen of binnenzak stoppen waar het lastig te zien/voelen is. Stewards mogen niet zelf aan het lichaam fouilleren. Dan zou je opsporingsambtenaren in moeten zetten (politieagenten) en je raad het al: die doen het niet (zoals de meeste stewards) vrijwillig!
Ook mogen stewards een tas niet binnenstebuiten keren. Ze mogen alleen kijken! En vragen of de persoon er af en toe wat uit wilt halen als iets het zicht belemmerd om de rest te kunnen zien.

Ik vind ook dat stewards bij voetbalwedstrijden eigenlijk meer bevoegdheden moeten krijgen.. Iets mee naar binnen nemen is nu tamelijk makkelijk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:22

En voor zover ik kon zien leken het niet bepaald grote stukken vuurwerk dus die kun je makkelijk in één van je jaszakken verstoppen.
Op rtlnieuws.nl hadden ze het over vuurpijlen die op het veld werden gegooid. :')
Tot voor kort woonde ik praktisch naast het voetbalstadion van PEC-Zwolle dus toen ze vorig jaar een kampioenschap wonnen konden we vanuit de achtertuin heerlijk meegenieten van al het vuurwerk en feestgedruis. Dit had toch wel iets vond ik. Inmiddels woon ik nu een paar maanden in Almere en hier krijg je er natuurlijk helemaal niets van mee. Maar mijn facebook stond VOL met berichtjes over de uitslag met een boel prachtige filmpjes van mensen die bij de wedstrijd waren en volk dat op de terugweg op de viaducten bij de snelweg hadden gestaan. Ik heb normaal gesproken niks met voetbal (behalve tijdens het EK en WK uiteraard) maar dit bezorgde mij toch wel een flinke portie kippenvel. :)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:37

ik ben 1 keer naar een voetbal wedstrijd geweest o nee, 2 x ... excelsior herenveen en feyenoord ayax maar daar mocht ik als klein meisje van nog geen 10 (sorry weet neti meer hoe oud ik was) niet eens de doppen op het plastic drinkflesje houden.... want stel je voor die konden op het veld gegooid worden. Was ook stomverbaast dat ze dat alles mee hadden gekregen. Voortaan maar een hond mee die dat kruid opsnuffeld

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:50

Ik kan gewoon niet geloven dat eigen supporters rookbommen naar hun eigen keeper gooien,ze gooide ook bewust naar de keeper.Ik ben zelf Feyenoorder,maar ik twijfel echt of dit wel 020 supporters waren,ik denk zelf dat er Feyenoord of PSV supporters in het 020 vak stonden.Trek een 020 shirt aan,groot spandoek mee,smink je gezicht en niemand ziet wie je echt bent.

Uiteraard vond ik het een geweldige wedstrijd,dat Zwolle zou winnen wist ik vorige week al,maar ik dacht zelf met 2-1.Had niet verwacht dat 020 zó'n pak slaag zou krijgen.

Je kan wel controleren bij de ingang,maar je kan nooit 45.000 toeschouwers controleren,daar heb je een hele dag voor nodig.Er worden groepjes gecontroleerd,nooit iedereen.En laat nou net deze jongens met die rookbommen niet gecontroleerd zijn.

Voetbal is allang geen sport meer,voetbal is oorlog,haat en nijd,en vooral een groot toneelstuk!

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:57

Best wel een vernedering voor Ajax.
Wordt tijd dat ze de bezem halen door de voetbal gaat belachelijk veel geld in om en verder zorgt het alleen maar voor haat en nijd tussen de supporters.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 12:11

Goyha, er waren alleen combikaarten mogelijk. De kans dat er zoveel supporters van een andere club in dat vak zaten, is erg vergezocht.
Er zijn dit jaar al vaker grote problemen met de kern van Ajax-supporters geweest.
Ik denk gewoon een aanslag op de grasmat van de Kuip door een stelletje snuivende pillenslikkende raddraaiers.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 12:16

Ow maar 3 andere supporters is al genoeg om dit te flikken he.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat eigen supporters dit bewust op hun eigen keeper gooien.Als het voor de grasmat bedoeld was,waarom dan niet alles naar de zijkant gooien? maar echt in en voor het doel?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 12:57

Was het eigenlijk niet bedoelt om pec uit het spel te halen? Ze begonnen met gooien toen pec in de aanval was. Eigenlijk boeit het me ook niet eens wat de reden was voor die stumpers. Hopelijk hebben de andere mensen in dat vak genoeg clubliefde om de gooiers bij Ajax en/of de politie aan te geven. Want zulke mensen horen niet in een stadion thuis.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:06

gohya schreef:
Ow maar 3 andere supporters is al genoeg om dit te flikken he.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat eigen supporters dit bewust op hun eigen keeper gooien.Als het voor de grasmat bedoeld was,waarom dan niet alles naar de zijkant gooien? maar echt in en voor het doel?

Het waren geen 3 rotjes, dit waren er zeker 15-20. je kan je afvragen waarom de overige supporters niet ingrepen, maar zelfs nog klapten voor die idioten.

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:07

Ik denk idd hetzelfde als capopjekop, vond het een zwaar achterlijke actie en vind het mooi dat PEC gewonnen heeft. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:08

capopjekop schreef:
Was het eigenlijk niet bedoelt om pec uit het spel te halen? Ze begonnen met gooien toen pec in de aanval was. Eigenlijk boeit het me ook niet eens wat de reden was voor die stumpers. Hopelijk hebben de andere mensen in dat vak genoeg clubliefde om de gooiers bij Ajax en/of de politie aan te geven. Want zulke mensen horen niet in een stadion thuis.

Dit dacht ik ook gelijk,maar dan gooien ze toch richting Zwolle speler? niet in en voor het doel?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:11

Mss kwamen ze gewoon niet zo ver als ze wilden? Want om bewust op je eigen keeper te gooien dan moet je een iq hebben dat de min in gaat.