Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ladylay schreef:miszblueeyes schreef:ik als ajaxfan in hart en nieren keur dit voor 100% af.! ajax kan ook fijn hun eigen supporters bedanken voor deze afgang! natuurlijk heeft ajax er zelf ook een aandeel in pec heeft nog nooit zo gemakkelijk gehad om te scoren.!
Zo gemakkelijk om te scoren omdat er gaten zijn gevallen? Wie heeft er gaten laten vallen, ajax toch
LBLGypsyCobs schreef:Zal wel gezellig worden rond de kuip nu...
Je zal met je zoontje naar een potje voetbal willen kijken
LBLGypsyCobs schreef:Dan hoop ik niet dat de belastingcentjes die ik over m'n overuren heb betaald nu gebruikt worden om dat stel idioten onder controle te houden.
Had liever gehad dat er wat bejaarden wat vaker gewassen kunnen worden.
Knakker schreef:ik heb geen verstand van voetbal, maar vind het onder deze omstandigheden leuk dat Zwolle gewonnen heeft.
tanjaatjuhh schreef:Ze moeten die gasten gewoon binnenste buiten keren voor ze er in mogen. Kunnen ze niks mee nemen. Goed fouilleren , poortje er bij. Tassen doorspitten en dan pas door lopen. Als het niet makkelijk kan dan maar flink doorspitten. En 1 keer vechten? Er nooit meer in.
tanjaatjuhh schreef:Ze moeten die gasten gewoon binnenste buiten keren voor ze er in mogen. Kunnen ze niks mee nemen. Goed fouilleren , poortje er bij. Tassen doorspitten en dan pas door lopen. Als het niet makkelijk kan dan maar flink doorspitten. En 1 keer vechten? Er nooit meer in.

gohya schreef:Ow maar 3 andere supporters is al genoeg om dit te flikken he.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat eigen supporters dit bewust op hun eigen keeper gooien.Als het voor de grasmat bedoeld was,waarom dan niet alles naar de zijkant gooien? maar echt in en voor het doel?
capopjekop schreef:Was het eigenlijk niet bedoelt om pec uit het spel te halen? Ze begonnen met gooien toen pec in de aanval was. Eigenlijk boeit het me ook niet eens wat de reden was voor die stumpers. Hopelijk hebben de andere mensen in dat vak genoeg clubliefde om de gooiers bij Ajax en/of de politie aan te geven. Want zulke mensen horen niet in een stadion thuis.