. Hoe groot is jullie groep dan? @Speedfiets_2 Eiffel in Duitsland?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Hoe groot is jullie groep dan?
maar binnenkort is het familie weekend!
)
.speedfiets_2 schreef:in de eiffel duitsland inderdaad. ik heb nu een groep van 10 man sterk.
Bij ons valt de inbreng ook reuze mee. dit is mede dankzij onze vet actie(ook misschien een idee voor jullie?) hierbij halen wij oud frituur vet op en leveren deze tegen betaling in. De mensen leveren hun vet in bij de daarvoor bestemde container en wij halen deze op om daarna het vet door te verkopen. een simpele actie die toch wel wat centjes opleverd
Maar de drie bevers die gingen overvliegen vonden het geweldig
Een meisje had dagen van te voren zitten af tellen 

Daarna nog door naar een promotie activiteit, ontzettend gelachen daar!
Themba schreef:Oh leuk leuk.
Zelf ook aantal jaar actief geweest bij scouting. Bij de explorers gezeten en leiding gegeven aan de bevers. Jammer genoeg storte de groep in na het afbranden van ons clubgebouw. Toen ik leiding was was er nog hotsjitonia. Met lange doener lappezal Frederik Scheurema. Vind de nieuwe verhaallijn wat minder leuk bij de bevers.
De greppeltochten en droppingen de kampen in de winter op de vrijenberg in Loenen. Super leuke tijd gehad!
Het leuke aan dit alles is toch wel dat ik mijn vriend er heb leren kennen. Op de gezamenlijke beverdoedag met alle groepen uit de regio. Zijn nu al bijna 10 jaar samen en hebben een hele lieve zoon. Waar scouting al wel niet goed voor is. Kleine man gaat er ook zeker op. Heb er nu nog vrienden aan overgehouden.