Beroemdheid in de klas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:56

Britt decker stond met haar paard op de manege waar ik ook stond :-P en bij henny huisman ben ik wel eens wat wezen drinken bij zn huis op bonaire. Het waren de buren.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:59

_Nadia_ schreef:
Luca03 schreef:
En Celien ooit al lelijke artiesten gezien? Die je niet eens kunt aankijken? Denk dat als je lelijk bent en ookal heb je talent je gewoon geen succes hebt.

Susan Boyle anyone? Paul Potts, Marilyn Manson? Genoeg lelijkerds die succes hebben hoor.

Vergeet Steven Tyler niet, ook geen knapperd :') of keith richards :=
Of die vent van LMFAO _O-
Laatst bijgewerkt door Celiien op 11-04-14 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:00

Celiien schreef:
Vergeet Steven Tyler niet, ook geen knapperd :')

Godsamme, nee die ook niet nee. En Keith Richards -O-

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:01

Hey, Keith voegde jij later toe lol

LovingTweety

Re: Beroemdheid in de klas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:02

Niet bij in de klas gezeten (daar ben ik veeeeeeeeeel te jong voor) maar mijn ouders zijn erg goed bevriend met Cesar Zuiderwijk van de Golden Earring. Komt dus ook regelmatig langs.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:13

Celiien schreef:
All time low? Black veil wat?

:') ik voel een generatiekloof :')

Doanique; je gaat mij niet vertellen dat als die jongetjes niet zulke 'knappe' koppies hadden, net zo beroemd zouden geweest als dat ze nu zijn :')

Eh, jawel? Als je je er nou niet in interesseert of je vindt ze niet leuk zoek ze dan niet op... Je kwetst er mensen mee.

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:13

Oke tja genoeg lelijkerds maar niet van mijn generatie volgens mij (buiten LMFAO)
Maar 1D kan wel zingen hoor ;) ze zijn live beter dan op video

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:15

Doanique schreef:
Celiien schreef:
All time low? Black veil wat?

:') ik voel een generatiekloof :')

Doanique; je gaat mij niet vertellen dat als die jongetjes niet zulke 'knappe' koppies hadden, net zo beroemd zouden geweest als dat ze nu zijn :')

Eh, jawel? Als je je er nou niet in interesseert of je vindt ze niet leuk zoek ze dan niet op... Je kwetst er mensen mee.

*\o/* go Doanique! :P One direction infection

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:17

Ik speelde vroeger weleens met A.nna D.rijver. Het meest onder de indruk was ik van haar met chiquita stickers beplakte raamkozijn.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:20

Celiien schreef:
Jaa en LMFAO ook :') zo zijn er meer _O-
Dus als je echt goed bent kom je er wel ongeacht je uiterlijk :j
Er is er nog een die super lelijk is maar super beroemd is maar kan niet ol zn naam komen :')
http://buzzlamp.com/10-ugliest-celebrities-of-2013/

Maar hier zitten heel wat tussen die na het succes zijn gaan botoxen, die zien er nu ook inderdaad niet meer uit. Tori Spelling zag er vroegaaah bijvoorbeeld toch een stuk beter uit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:23

Sandra Bernhard is puur natuur.. :')
Afbeelding

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:24

Mijn vader heeft vroeger vaak gevoetbald met Gerrit Zalm. Ook zat Jan Akkerman vaak bij hun in het stamcafé.
Zelf ga ik wel eens om met een aantal bekende mensen uit de muziek. De meesten zijn niet landelijk bekend (en flink wat jaren ouder), maar die kom ik telkens weer tegen op festivals etc.
Vroeger heb ik drumles gehad van een relatief bekende (binnen Nederland/Duitsland) drummer, hij heeft nu een andere band opgericht en sta ik met die bandleden ook weer in contact. Niks bijzonders, het zijn ook maar gewoon mensen en ik kijk ook niet anders tegen ze aan.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:39

_Nadia_ schreef:
Luca03 schreef:
En Celien ooit al lelijke artiesten gezien? Die je niet eens kunt aankijken? Denk dat als je lelijk bent en ookal heb je talent je gewoon geen succes hebt.

Susan Boyle anyone? Paul Potts, Marilyn Manson? Genoeg lelijkerds die succes hebben hoor.

Inderdaad. Lady gaga zou ook geen volle zalen trekken als ze het van haar gezicht moet hebben.
En dat is voor vele artiesten. Madonna wil je ook absoluut niet zonder make-up zien want je rent gillend weg. Met make-up kun je heel veel doen.
Vooral omdat wij zo gewend zijn de artiesten op hun best te zien vallen ze des te harder tegen als je ze in RL zonder make-up ziet of als je ze alleen van foto's kent met photoshop.
Laatst bijgewerkt door Zwartje07 op 11-04-14 12:50, in het totaal 2 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:45

Ik vind one direction echt verschrikkelijk...

Net als Justin Bieber, dat joch zong al
Over sex, vriendinnetjes en auto s toen hij 12 was ofzo :')
Stond hij in een clip als jong klein puperjongetje te dansen met zijn zogenaamde vriendin (voor de clip) die 3 kopen groter was en al rimpel had :')
Dat neem je dan toch niet meer serieus :+

Verder tjah, mijn broertje heeft wel eens met ceasar zuidewijk gedrumt, maar dat was eenmalig...
Mijn neef heeft in de muziek gewerkt en daarbij met vel artiesten samen gewerkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:52

Luca03 schreef:
Doanique schreef:

*\o/* go Doanique! :P One direction infection

Nou en buiten dat, als het over jezelf op internet had gestaan had je er ook niet gelukkig van geworden. Ik vind hun muziek wel heel erg goed dus ik vind het jammer dat er zo wordt gepraat. Je mag je mening hebben hoor, prima, maar zet dat dan wat subtieler neer...

Als je op bokt zet dat je iemands paard onwijs lelijk vindt barst de hel los maar over bekende mensen moet het maar kunnen...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:59

Als je er voor kiest om beroemd te worden weet je dat er over je geoordeeld wordt...

Zijn het niet de fans of de tegenhangers, dan zijn het wel de platenmaatschappijen en de resecenten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 13:11

M_D_H schreef:
Als je er voor kiest om beroemd te worden weet je dat er over je geoordeeld wordt...

Zijn het niet de fans of de tegenhangers, dan zijn het wel de platenmaatschappijen en de resecenten...

Ja, maar als je band voor '1-gay-rection' oid. wordt uitgemaakt ga ik toch ook wel twijfelen bij het niveau van bokt, om zo maar even een willekeurige opmerking uit te pikken.

Het zijn ook gewoon mensen hoor... Lekker boeiend dat jij (in het algemeen) de band niks vindt. Luister er dan niet naar, zoek het niet op en klaar...

Bovendien is dat de hele kwestie van het topic niet.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:06

Serieus?? Voel je je nou gekwetst omdat iemand iets naars over je favo bandje zegt?

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:12

Kinke schreef:
Serieus?? Voel je je nou gekwetst omdat iemand iets naars over je favo bandje zegt?

Zo gaat dat met fans ;)

Vaak nemen ze het persoonlijk op als je commentaar hebt op hun idool. Zo zei iemand ooit dat Shania Twain toch wel rimpels kreeg... We hebben niets meer van hem op fat forum vernomen daarna... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:19

Kinke schreef:

Ja. Zij hebben mij met hun muziek door een hoop heengesleept en hebben mij letterlijk geholpen dankzij hun muziek.
Zonder hun had ik hier niet meer geweest en dat kan heel pathetic klinken, maar het is wel waar.

matedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:20

Ikke niet zit wel bij een blind meisje op school die aan de voice kids mee deed. Maar als je bij daan in de klas zit weet ik wel op welke school haha ik woon dorp verder op en ga naar de waerdenborch in holten haha

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:20

Kinke schreef:

Zo gaat dat haast overal. Ik werd ook al een keer half afgemaakt omdat ik iets negatiefs zei over One Direction :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:22

Wat maakt jou dat nou uit of iemand anders die groep niet goed vindt, als jij ze wel goed vindt is het prima toch? En het is gewoon ondenkbaar dat iedereen er hetzelfde over denkt als jij. Zoveel mensen zoveel smaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 14:23

Kinke schreef:
Wat maakt jou dat nou uit of iemand anders die groep niet goed vindt, als jij ze wel goed vindt is het prima toch? En het is gewoon ondenkbaar dat iedereen er hetzelfde over denkt als jij. Zoveel mensen zoveel smaken.

Het interesseert me echt niet wat jij van ze vindt, het interesseert me wel hoe je hier over andere mensen praat... (Ik weet niet meer precies wie, ik bedoel je als in de mensen die dat doen).
Je hebt het over levende mensen...