Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nadia_ schreef:Luca03 schreef:En Celien ooit al lelijke artiesten gezien? Die je niet eens kunt aankijken? Denk dat als je lelijk bent en ookal heb je talent je gewoon geen succes hebt.
Susan Boyle anyone? Paul Potts, Marilyn Manson? Genoeg lelijkerds die succes hebben hoor.
of keith richards 
zo zijn er meer 

Celiien schreef:All time low? Black veil wat?ik voel een generatiekloof
Doanique; je gaat mij niet vertellen dat als die jongetjes niet zulke 'knappe' koppies hadden, net zo beroemd zouden geweest als dat ze nu zijn
Doanique schreef:Celiien schreef:All time low? Black veil wat?ik voel een generatiekloof
Doanique; je gaat mij niet vertellen dat als die jongetjes niet zulke 'knappe' koppies hadden, net zo beroemd zouden geweest als dat ze nu zijn
Eh, jawel? Als je je er nou niet in interesseert of je vindt ze niet leuk zoek ze dan niet op... Je kwetst er mensen mee.
go Doanique!
One direction infection Celiien schreef:Jaa en LMFAO ookzo zijn er meer
Dus als je echt goed bent kom je er wel ongeacht je uiterlijk![]()
Er is er nog een die super lelijk is maar super beroemd is maar kan niet ol zn naam komen
http://buzzlamp.com/10-ugliest-celebrities-of-2013/
_Nadia_ schreef:Luca03 schreef:En Celien ooit al lelijke artiesten gezien? Die je niet eens kunt aankijken? Denk dat als je lelijk bent en ookal heb je talent je gewoon geen succes hebt.
Susan Boyle anyone? Paul Potts, Marilyn Manson? Genoeg lelijkerds die succes hebben hoor.

Luca03 schreef:Doanique schreef:
Eh, jawel? Als je je er nou niet in interesseert of je vindt ze niet leuk zoek ze dan niet op... Je kwetst er mensen mee.
go Doanique!
One direction infection
M_D_H schreef:Als je er voor kiest om beroemd te worden weet je dat er over je geoordeeld wordt...
Zijn het niet de fans of de tegenhangers, dan zijn het wel de platenmaatschappijen en de resecenten...
Kinke schreef:Serieus?? Voel je je nou gekwetst omdat iemand iets naars over je favo bandje zegt?
Kinke schreef:Serieus?? Voel je je nou gekwetst omdat iemand iets naars over je favo bandje zegt?
Kinke schreef:Wat maakt jou dat nou uit of iemand anders die groep niet goed vindt, als jij ze wel goed vindt is het prima toch? En het is gewoon ondenkbaar dat iedereen er hetzelfde over denkt als jij. Zoveel mensen zoveel smaken.