Jess_vH schreef:Ja, maar ik ben duidelijk tot waar hij kan gaan en daar luistert hij erg naar. Ik ben, ook denk ik door mijn beroep, iemand die zelf goed kan nadenken. Spiegel voorhouden etc. Werkt prima. Moet ook wel eerlijk bekennen dat hij meer doet in huis. Ik vind het fijn om kleren te wassen omdat ze dan niet verziekt worden. Maar hij wil altijd heel graag samen koken. Liefst elke dag samen iets bereiden, maar als hij meehelpt duurt het zo lang. Elke keer "en wat moet ik nu doen?" Wel lief natuurlijk.
Ik ben al dat aangeraak niet gewend. Hij heeft me wel goed beschermd hoor tegen zijn moeder tijdens vakantie. Anders werd ik echt overspoeld. Vooral mijn haar viel in de smaak.
Hij komt uit Jagodina. Heeft ook een appartement in Belgrado. Vond het fort etc wel mooi. Veel contrasten maar ver het algemeen somber/depressief. Dat zegt hij zelf ook hoor, dat de mensen ook hier er depressief uitzien.
Alles was gewoon wennen, slapen bij opa en oma.
Elke dag een flinke kluit vlees eten. Echt dat was mijn maag niet gewend. Ik zat 5 dagen verstopt. Deed gewoon zeer. Moest bij de apotheek (5 stuks in 1 straat) laxantia halen.
Oh wat leuk in Jagodina! Dat is ontzettend dichtbij mij. Ik ga daar heel vaak heen voor dat waterpark dat daar ligt
Ja ze eten ontzettend veel vlees inderdaad, maar ik sla vaak een portie over. Ik ben absoluut geen vleesfanaat, ik eet het wel, maar niet bepaald met liefde.
Heeft je vriend er ook nog vrienden wonen? Hoe bevallen de avonden? Ik neem aan dat jullie ook terrasjes pakken?
Belgrado is net zoals alle andere grote steden in de wereld ontzettend somber, maar wel lekker dat hij daar een appartement heeft. Het is namelijk wel een heerlijke shopstad! Wel eens in Usce geweest? (dat grote overdekte winkelcentrum)