Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar ik hoop dat de instelling hetzelfde blijft met hetzelfde personeel.MarvanTom schreef:Wat mij ook opvalt is dat als je bv. 35 cent wil bijbetalen om er een rond bedrag van te maken, de kassajuffrouw dan niet meer weet wat ze terug moet geven...

Konstantine schreef:meestal niet makkelijker maken. Als je met 50 euro betaalt voor 5,35 is die 35 cent niet het probleem.

. MarvanTom schreef:Wat mij ook opvalt is dat als je bv. 35 cent wil bijbetalen om er een rond bedrag van te maken, de kassajuffrouw dan niet meer weet wat ze terug moet geven...
Gini schreef:MarvanTom schreef:Wat mij ook opvalt is dat als je bv. 35 cent wil bijbetalen om er een rond bedrag van te maken, de kassajuffrouw dan niet meer weet wat ze terug moet geven...
Ik moet zeggen dat ik daar op het begin soms moeite mee had. Echt, dat ik daar stond en tegen mezelf zei: komaan, ben je debiel ofzo. En als je er dan eindelijk op komt, dan sta je echt met schaamrood op de wangen terug te geven. Gelukkig alleen maar begripvolle klanten voor mijn kassa gehad.
Weet je wat het is, je hebt 100'en klanten die goed gaan en vanaf dat 1 klant tegen me uitvalt, ben ik er zo van aangedaan dat ik daarna sneller fouten maak, waardoor ik weer denk van waar ben je mee bezig. En zo gaat die cirkel voort. Dan moet ik mezelf echt even bij mijn nekvel pakken.
SdaphneS schreef:Je werkt in een supermarkt, omdat je het werken met klanten leuk vind.
SdaphneS schreef:Wat een stomme verhalen in dit topic zeg.
Ik werk al jaren in de supermarkt als cassiere, maar kan mij niet identificeren met de meeste cassieres in dit topic.
Je werkt in een supermarkt, omdat je het werken met klanten leuk vind.
Ik snap niet dat je niet normaal kunt terug tellen, je lade gevuld kunt houden en normaal met klanten om kunt gaan.
Waar ik werk zijn ook regels verbonden aan de inhoud van je kassalade, maar de klant is koning.
Als er met tweehonderd euro betaald wordt door een klant, prima, ik vul mijn lade wel weer aan.
Het streven is de klant tevreden de winkel te laten verlaten, maakt niet uit wat je ervoor moet doen.
). En als het kon daartussen ook nog een geïnteresseerd praatje houden met de klant, want het was een buurtsuper.SdaphneS schreef:Als jij geld wilt verdienen moet je niet vergeten dat de klant jou salaris betaald.
Ik werk ook voor het geld, maar werk met enorm veel plezier en ben betrokken met de klant.

.