1 aprilgrap om als leerkracht bij een groep uit te halen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: 1 aprilgrap om als leerkracht bij een groep uit te halen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:56

Wij hebben ooit gezegd dat we een snoepautomaat kregen en dat de kinderen dus op 1 april eenmalig gratis een snoepje konden kiezen. Heel grappig, want dat was op een zaterdag :') We hadden op de deur posters gehangen met 1 april :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:58

krijgen een mail dat diploma uitreiking zonder alcohol is maar je mag alcohol asl je een bandje heb er zijn er maar een paar op = op en morgen voor 9 uur ophalen hoeveel zullen er komen? :+

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 12:43

_O- we hebben ontzettend hard gelachen. Alle kinderen pakten een boom stevig beet om die eens even lekker te knuffelen. Ze hebben geluisterd of de boom ze misschien wel een geheim verteld. Supergrappig! _O-
De kids zaten te balen dat ze er zo ingetrapt waren! Natuurlijk hebben we foto's gemaakt ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:44

Hahahahahaha o geniaal :D

Perfect voor een schoolblad }>

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 12:46

Superleuk Dieselpaard!

Mijn stagegroep 8 heeft vandaag een aardrijkskunde toets en mjn mentor en ik hebben een VO-toets over het onderwerp gepakt, die zullen lekker gaan klagen! _O-

MelissaH1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:54

Iemand die nog een leuke grap met zijn/haar klas gaat uithalen dit jaar? :)

Santos_05
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:06

Wij hebben een keer een mededeling gehad dat de nieuwe bedrijfskleding roze overalls werd. Heb de mannen nog nooit zo hard horen mopperen :D kan je op school misschien ook wat mee.... Roze school kleding? Of verplicht weer kniekousen/ korte broeken?

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:50

Een onverwachte toets met allemaal hele gekke vragen

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:57

Als je mailadressen van ouders hebt, mailen dat er unaniem door het docententeam besloten is dat hun zoon/dochter de leukste, briljantste, etc. leerling van de klas/school is, en dat ze hun prijs a.s. vrijdag bij jou op kunnen halen. :')

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 03:16

Een beetje in dezelfde trant als zelf wc-rollen meenemen:

Toen ik in groep 5 zat had mijn juffrouw gezegd dat de wc's verstopt waren. Als we dus moesten plassen konden we een emmer meenemen naar de wc en het daarin doen. Ik had het bijna gedaan :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:14

Brief of mail rond sturen dat er te weinig uren gemaakt zijn en dat er voortaan op zaterdag ook lessen ingeroosterd worden.

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:19

Mars schreef:
Brief of mail rond sturen dat er te weinig uren gemaakt zijn en dat er voortaan op zaterdag ook lessen ingeroosterd worden.

Dat hebben ze bij ons gedaan. Maar dan hebben we vrijdag zogenaamd "verlengt rooster" ipv op zaterdag les. :')
Maar voor zo ver ik weet, gaan wij geen grap uithalen. Maar je weet maar nooit of we nog iets leuks bedenken. }:)

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:23

Je moet vragen of iemand een (niet-bestaand) voorwerp kan ophalen bij een andere juf en die stuurd hem/haar dan weer door etc etc etc...

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 08:27

Hier hebben de ouders mail gekregen van school dat er een extra vaccinatie gegeven wordt omdat kinderen koortsig werden van een of ander virus en een zgn. CITO-prik moesten halen. Werd door Ggd gedaan op school, vrijdag dus. Of je wel IDkaart mee wilde geven.

Ik zwaar stressen, IDkaart heeft mijn zoon nog niet en me suf gegoogled naar die vaccinatie waar ik maar niks over kon vinden.
Tot ik pissed off naar een juf ging op school :oo :+ _O-

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:31

Een brief mee geven met kledingcode. Vanaf 1 april mogen de kinderen niet meer in spijkerbroek naar school, maar alleen in nette kleren. Rokjes moeten tot over de knie zijn en hemdjes mogen niet meer. Minimaal korte mouwen. De school vindt het namelijk belangrijk dat scholieren er netjes bij lopen :j

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:32

Een les boomknuffelen geven lijkt me ook wel aardig *\o/*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:36

Caroline52 schreef:
Je moet vragen of iemand een (niet-bestaand) voorwerp kan ophalen bij een andere juf en die stuurd hem/haar dan weer door etc etc etc...

Maar dat is een beetje sneu. Dan is 1 leerling het haasje. Het is veel leuker om de hele klas te laten denken dat er iets is. Anders heb je 1 leerling die voor paal staat...

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:46

Hier at vorig jaar een leerkracht van groep 5 zomaar een dikke brok oorsmeer op... :r
Bleek pindakaas te zijn. :D

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 12:53

Een grap van een leerkracht in groep 5 (basisschool) staat me nog zo goed bij.
Hij begon er een tijdje voor 1 april al over dat er bananen bestaan die in plakjes in de schil zitten.
Dus wij, de leerlingen, thuis en bij de groenteboer en op de markt natuurlijk vragen naar bananen die in plakjes in de schil zitten. Iedereen werd voor gek verklaard natuurlijk.
Op een dag nam de leraar DE veel besproken banaan mee, hij pelde 'm, en inderdaad! Dat ding wat gewoon in plakjes!
De oplossing van het raadsel: een banaan nemen met wat donkere vlekjes, in die vlekjes prik je een naaldje in die beweeg je binnen de schil hen en weer.
Het was dus 1 april XD

deb_tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:00

met de hele school doen,

zeggen dat de school moet sluiten van de overheid. maar dat de kinderen kunnen protesteren door een sticker op hun voorhoofd te plakken en deze de hele dag te laten zitten.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:06

deb_tink schreef:
met de hele school doen,

zeggen dat de school moet sluiten van de overheid. maar dat de kinderen kunnen protesteren door een sticker op hun voorhoofd te plakken en deze de hele dag te laten zitten.

Denk dat niet veel kinderen dat zullen doen, omdat veel kinderen liever vrij zijn dan op school zitten. Dan kan je beter zeggen dat er uniformen ingevoerd worden en dat ze daartegen kunnen protesteren.