_Reneee schreef:Zijn er nog steeds geen drie dan
Haha, nee inderdaad
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Kijk minuut 38... Brr arm kindje.

xSlvna schreef:Ik snap het ook niet, er zal wel een logica achter zitten die best te begrijpen zal zijn, maar nee, je hoort het je kind niet aan te willen doen. Dan heb je gewoon geen hart.![]()
I would rather die
en bedenk ook dat seksuele voorlichting ook niet je van het is daar. Rust best een taboe op. Bovendien heb je geen vrij toegang tot alle informatie, hallo censuur. Die moeders huilen ook, maar hebben voor hun gevoel geen keus. En eerlijk? hebben dat vaak ook echt niet.
Sammie schreef:Meisjes moet je een bruidsschat meegeven en dat kost geld. Bon
ts.. met alle respect voor je mentor. Maar ik mag hopen dat je inmiddels toch heb begrepen dat het eten van baby's echt kul. Er gebeurt veel met (meisjes)baby's wat zeker niet in de haak is, maar opeten.... Je mentor had wel meer mis, want het is eenkindpolitiek en geen twee of drie (al mag op het platteland er dus wel een tweede geboren worden als het eerste bijv. een meisje is- en dat heeft idd met arbeid te maken. En bij een tweeling mogen ze ook gewoon allebei blijven leven)
Natsuki schreef:Euhm, dus je hoort dit van je mentor die het gehoord had van een chinese? En hoe lang heeft die Chinees werkelijk in China gewoond? Of misschien bedoelde ze idd gewoon de placenta en dacht de mentor dat het het kind was?
Zinzi-jewel: Te weinig kennis over voorbehoedsmiddelen etc. Soms denkt men dat het handig is, meer kinderen om te werken. Bij anderen is het gewoon seks hebben omdat dat heel natuurlijk is. Als zij niet de informatie hebben over voorbehoedsmiddelen en dergelijke, die wij duidelijk wel hebben (hoe jong krijgen mensen nu al seksuele opvoeding?) dan kunnen ze dus moeilijk weten wat wij weten.
Denk eraan, 3de wereldlanden, dara hebben de mensen het niet zo goed als ons, je hoeft geen hoge opleiding te hebben om over voorbehoedsmiddelen te weten, maar zij hebben helemaal geen opleding, of minimaal.
_Femkeeex schreef:Zoals ik al zei, heeft mn mentor dit helemaal niet gezegd, maar een Chineze leerling en ik denk dat een volwassene van eigenland het toch echt beter weet dan de gemiddelde Nederlander. Hij zei dat het normaal is om een baby te eten, niet dat het ontzettend vaak voorkomt, maar het komt wel voor. Zoals Animal zei, er bestaan echt restaurants waar ze baby's serveren.

VivaLaVida schreef:Wel grappig, chinezen worden hier gerust over 1 kam geschoren maar als je iets over marokkanen zegt s het discriminatie![]()
(Overigens ben ik het er mee eens dat er in de chinese cultuur rare dingen gebeuren, geen moeite met die uitspraken verder)

_Femkeeex schreef:Sammie schreef:Meisjes moet je een bruidsschat meegeven en dat kost geld. Bon
ts.. met alle respect voor je mentor. Maar ik mag hopen dat je inmiddels toch heb begrepen dat het eten van baby's echt kul. Er gebeurt veel met (meisjes)baby's wat zeker niet in de haak is, maar opeten.... Je mentor had wel meer mis, want het is eenkindpolitiek en geen twee of drie (al mag op het platteland er dus wel een tweede geboren worden als het eerste bijv. een meisje is- en dat heeft idd met arbeid te maken. En bij een tweeling mogen ze ook gewoon allebei blijven leven)
Zoals ik al zei, heeft mn mentor dit helemaal niet gezegd, maar een Chineze leerling en ik denk dat een volwassene van eigenland het toch echt beter weet dan de gemiddelde Nederlander. Hij zei dat het normaal is om een baby te eten, niet dat het ontzettend vaak voorkomt, maar het komt wel voor. Zoals Animal zei, er bestaan echt restaurants waar ze baby's serveren.
Geryon schreef:Ik gok dat ze bedoelt onveilig.