Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_clau_1991

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:57

Ik geloofde altijd dat als ik in de auto zat dat mensen mij niet konden zien. Dus ik zat altijd met mn neus tegen het raam gedrukt, gekke bekken te trekken en naar mensen te zwaaien. Totdat er iemand een keer terugzwaaide :oo Ben toen zo geschrokken dat ik het nooit meer gedaan heb :') Heerlijk hoe onwetend je als klein kind bent.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:02

_clau_1991 schreef:
Ik geloofde altijd dat als ik in de auto zat dat mensen mij niet konden zien. Dus ik zat altijd met mn neus tegen het raam gedrukt, gekke bekken te trekken en naar mensen te zwaaien. Totdat er iemand een keer terugzwaaide :oo Ben toen zo geschrokken dat ik het nooit meer gedaan heb :') Heerlijk hoe onwetend je als klein kind bent.

Hahahah hier heb ik echt om gelachen :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:08

Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij was ik vrij nuchter als kind :')
Ja in sinterklaas geloofde ik wel natuurlijk.
Ik weet nog wel dat ik dacht dat ik niet uit mn moeder's buik kwam maar uit de grond.
Mijn vader zei '' jij kwam zo met je hoofd uit de grond'' :')

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:09

Haha mijn kids 10 en 11 vroegen laatst in de auto hoe de auto steeds weet welke kant we opgaan, hadden niet in de gate ln dat ik voor elke afslag de richtingaanwijzerbediende

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:10

Ik dacht dat vroeger alles zwart-wit was, omdat alle oude programma's niet in kleur waren. :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:12

Of dat je niet geen gekke bekken mocht trekken als de klok sloeg, want dan bleef je gezicht staan

AmyIIJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:16

Ik dacht vroeger dat ik kleine- en grote bliebetjes had.
Ga daar maar eens over nadenken! :D

En inderdaad, er werken mannen onder alle kruisingen in het verkeer om de verkeerslichten te regelen. Als de verkeerslichten het dan niet deden, hadden ze pauze!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:17

marijkiiii schreef:
Ik dacht dat vroeger alles zwart-wit was, omdat alle oude programma's niet in kleur waren. :+

Citaat:
Of dat je niet geen gekke bekken mocht trekken als de klok sloeg, want dan bleef je gezicht staan

Ja die ! :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:20

Vroeger werd alles gepresenteerd met dezelfde stem.. Ik dacht dat iedereen toen dezelfde stem had.. Ik bedoel op oude televisie.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:24

_sharonnn schreef:

Haha ja!! Dat als je om klokslag 12 uur scheel keek, je ogen bleven staan! Tot op de dag van vandaag heb ik het nog nooit geprobeerd :+..

Ik weet niet goed wat ik vroeger echt geloofde.

Vond het wel altijd raar dat de caissière vroeg bij boodschappen doen of mijn moeder contant of met de pas wilde betalen, dat ik bij betalen met de pas dacht dat ze niks hoefde af te rekenen. Als ze dan eens contant betaalde zei ik altijd, nee met de pas betalen want dat is gratis! Ben daar ook pas redelijk laat achter gekomen volgens mij.. Pas toen ik een eigen rekening kreeg op mijn 12e... Oeps!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:27

En oh ja: Tussen 0.00 en 1.00 is het spookuur :j Echt wel dat je moest zorgen dat je voor die tijd sliep! Dikke paniek dus als je een keer niet kon slapen!

Tobiaspruim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:31

Citaat:
Oh yek, en dan komt t ook nog uit n kippenkont..... -O-

Sssst, ik vind gekookte eitjes nu nog lekker! Als jullie zo door gaan niet meer :+

Ehm.. Ik weet zo niks -O-

Edit; ja! Nou: ik vroeg mij wel eens af.. Wat nou als wij er niet waren. Als niks er was.. Hoe was de 'wereld' dan.. Hoe bestaan wij..
'Ja door een stofje' kreeg ik altijd naar m'n hoofd. Dus ik: 'hoe instaat dat stofje!?'
Als ik er nu nog bij nadenk, vind ik het nog vreemd :+[/quote]
Citaat:

ik geloof dat god ons heft gemaakt dus niet door een stofje.
Laatst bijgewerkt door Tobiaspruim op 28-03-14 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:32

Haha ik was zo'n eigenwijs die dat soort dingetjes niet geloofde en het gewoon ging uitproberen, daarna geloofde ik mn ouders niet zo snel meer met dat soort ''verhaaltjes'' :Y)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:36

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

EINDELIJK! Iemand die mij snapt :') ik zeg ook altijd dat dat de buitenkant is, daar houd de weg toch op? :P

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:38

mijn moeder zij altijd dat als ik een kauwgompje door zou slikken, er een zaadje uitkwam en dat er dan een grote kauwgomboom in mijn buik zou groeien!
Ik in dikke paniek toen ik een kauwgompje had doorgeslikt :D

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:38

Ik dacht toen ik heel klein was dat de mensen op televisie mij ook konden zien... :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:40

Ik ben er wel jaren van overtuigd geweest dat een heg die als functie schutting had (dus tuinen scheiden) een hegging heette :j. Mensen wisten nooit waar ik het over had :').

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:42

Arrabel schreef:
Ik dacht toen ik heel klein was dat de mensen op televisie mij ook konden zien... :')

Jah! dit dus ook :')

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:45

Ik at vroeger heel langzaam. Toen heeft mijn vader me wijsgemaakt dat als je lang op je eten kouwt, het poep wordt... ik ging spontaan als een malle eten.. :j

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:53

Ik dacht dat ik stoplichten uit 'de buik' van lantaarnpalen kwamen, dus dat het hun kinderen waren..

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:54

haha,
Ik dacht vroeger dat als ik naar de tandarts moest, mijn tanden eruit getrokken zouden worden en er volwassen tanden zouden groeien :D ging ook altijd heel graag daarheen omdat ik ook nog eens dacht dat het geen pijn zou doen..

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:55

LinSa schreef:
Ik at vroeger heel langzaam. Toen heeft mijn vader me wijsgemaakt dat als je lang op je eten kouwt, het poep wordt... ik ging spontaan als een malle eten.. :j

Hmmm, ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden...
Ik wil geen zeurpiet zijn maar het is helemaal niet goed om heel snel te eten, niet goed voor het verteringsproces en vitamine worden ook minder goed opgenomen.
Ik hoop niet dat je dit heel lang hebt volgehouden. :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:56

Ik heb heel lang gedacht dat de mensen in de muziekclips elke keer weer opnieuw het inzongen en dat het live was :')

En heb mij tot mijn 11e afgevraagd wat in vredesnaam de hoogóvens waren :+ ja, ik legde de klemtoon zo vreselijk fout dat het niet doordrong dat het hoogovens waren.... :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 16:57

Jespri schreef:
Mijn oma maakte mij altijd wijs dat ik niet teveel tv moest kijken want daardoor kreeg je vierkanten ogen. :j

_O- dat zeiden mijn ouders altijd.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:58

MarlindeRooz schreef:
Jespri schreef:
Mijn oma maakte mij altijd wijs dat ik niet teveel tv moest kijken want daardoor kreeg je vierkanten ogen. :j

_O- dat zeiden mijn ouders altijd.

Dat zeiden mijn ouders om te voorkomen dat ik te dichtbij de tv zat :+