Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bliver schreef:loez schreef:Klopt! Mijn gevoel is wel anders geworden na ik een half jaar gekregen heb. Iedereen en zelfs mijn klanten geven aan dat ik het visitekaartje ben van de zaak.
Maar ik heb nu dus een half jaar gekregen, omdat mijn filiaalleider meer op klanten bezoek moet. Doet hij dit niet dan kan ik gaan.
Dus ik moet eigenlijk zorgen dat hij zijn werk beter ga doen, want anders verlies ik mijn baan.
Ik dacht eigenlijk altijd dat als ze je contract verlengen dit altijd minstens met dezelfde tijd moesten doen en niet korter. Dus omdat je laatste een jaar was dat je nu weer een jaar had moeten hebben en daarna vast
Wel stressy dat je zo lang hebt moeten wachten op het verlossende woord...xEliesx schreef:Fijn dat je contract verlengd is Joolien!Wel stressy dat je zo lang hebt moeten wachten op het verlossende woord...
Ik heb na 3 keer een jaarcontract geen contract voor onbepaalde tijd gekregen. Heb daarom 3 maanden voor een andere instantie gewerkt en kan per 1 mei weer terug naar mijn oude werkgever. Heel fijn dat ik aan het werk kon blijven en niet de WW in hoefde!
xEliesx schreef:Fijn dat je contract verlengd is Joolien!Wel stressy dat je zo lang hebt moeten wachten op het verlossende woord...
Ik heb na 3 keer een jaarcontract geen contract voor onbepaalde tijd gekregen. Heb daarom 3 maanden voor een andere instantie gewerkt en kan per 1 mei weer terug naar mijn oude werkgever. Heel fijn dat ik aan het werk kon blijven en niet de WW in hoefde!
Kentaro schreef:En als we weer uit de crisis zijn zal ook helpen
xEliesx schreef:Fijn dat je contract verlengd is Joolien!Wel stressy dat je zo lang hebt moeten wachten op het verlossende woord...
Yv_ schreef:xEliesx schreef:Fijn dat je contract verlengd is Joolien!Wel stressy dat je zo lang hebt moeten wachten op het verlossende woord...
Maar dit mag toch eigenlijk niet meer, behalve met tussenpose van minimaal 4 maanden (geloof ik)?
bliver schreef:Eigenlijk is het gewoon oplichterij. Zo komen ze overal onderuit.
bliver schreef:Eigenlijk is het gewoon oplichterij. Zo komen ze overal onderuit.
Kentaro schreef:bliver schreef:Eigenlijk is het gewoon oplichterij. Zo komen ze overal onderuit.
Voor bepaalde bedrijven zal dit zeker opgaan.
Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken. óf er worden bepaalde contracten niet verlengd, omdat het geld/werk er niet voor is en de rest kan door gaan. Of een bedrijf heeft allemaal vast personeel in dienst, door de te hoge personeelskosten gaat een bedrijf op de fles en sta je allemaal op straat....
Helaas heb ik momenteel niet zoveel keus..
Joolien schreef:Ik ben helaas geen uitzondering, collega dr contract loopt ook af op 14 april en heeft nog niks gehoord... Zit fulltime op de verkoop